- 86 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir gün var ki işte öyle bir gün
Dünyanın en güzel coğrafyalarından 3 grup genç kız bir adada toplanmak üzere ülkelerinde ki başvuru merkezlerine başvurularını iletmişti. Bu yarışmanın amacı ise dünyanın gelecek başkanlarının kadın olması projesine dayanıyordu. Dünyanın en güzel kızları bir grup, Dünyanın en kötü kızları bir grup ve Dünyanın en çirket kızları bir gruptu. Bunlar kendi aralarında yarışacak ve her kulvardan üç kazanan çıkacaktı. Sülün adasında kırkbeş kız yarışmacı toplanmıştı, Güzeller diğerlerine yukarıdan bakıyor, Kötüler akıllarından sinsi sinsi kötü emellerini geçiriyor ve Çirkefler ise ilk tartışmanın fitilini ne zaman ateşleyeceklerini düşünüyorlardı. Ada’da geçen zamandan sonra her grup içerisinde huzursuzluklar çıkmaya başlamıştı. Bu yarışmanın bir kuralı vardı kesinlikle ayakları suya değmeyecekti eğer suya deyerse o vakit taşa dönüşecekler ve yarışmadan eleneceklerdi. Güzelleri güzeli kızlar açlıktan yakınmaya başladılar o sıra kötülerden bir kaç kişi bunu duydu ve grubun baskın kızına gidip bunu anlattı hemen toplanan kötüler güzellerin yanına geldi. Baskın olan güzel kıza şunları söyledi ’’ Yemeklerin hepsini çirkefler almış, adada bir tane bile yiyecek kalmadı bizim istihkaklarımızı da istiflemişler’’ dedi. Güzeller güzel olmalarına karşı çok saftılar ve düşünme, idrak becerileri gelişmemişti, hemen soluğu çirkeflerin yanında aldılar ve çirkefler ne olduğunu anlayamadan tartışma başlatmaya başladılar, çirkeflerin bu savaşı kazanacağız apacaktı, öyle de oldu. Tartışma bittiğinde çirkeflerin sesine dayanamayan 4 güzel suyu boylamış ve taş gibi olmuşlardı. Heykelleri suda yüzüyor açıklara gidiyordu. Çirkef ve kötüler sayıca üstün olmuşlardı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.