- 370 Okunma
- 7 Yorum
- 8 Beğeni
Neye Yaradı 7
Tam 1 yıl oldu.
Arı kovanına çomak sokalı tam bir yıl oldu.
Gelmiş geçmiş insanlık tarihinde kendi halkına bu kadar kötülük yapan olmamıştır herhalde. İsrail belli de Filistin’de kendi halkını ateşe attı! Kendi halkına kötülük yapan da Filistin.
Olan garibana oldu zira. O tarihten sonra İsrail Gazze’yi sistemli bir şekilde aralıksız bombaladı. Çoluk çocuk demedi masumları öldürdü. Binaları yıktı. Gazze’den milyonlarca kişiyi sürdü resmen.
“Fukarayı döveceğine üstünü yırt” demiş bizim köylü.
Üstlerini de yırttı, evlerini de yıktı. Bütün binalar yerlebir oldu.
Yıkılan binaların yeniden yapılmasına izin verir mi İsrail? Hayır.
Gazze’de bir tane Filistinli bırakır mı İsrail? Hayır.
Gazze’den sonra Batı Şeria yani Kudüs civarına sıra gelir mi? Evet.
Bir günlük efeliğin maliyeti meydanda.
Ne kadar üst düzey Filistinli yönetici varsa hepsini öldürdü. İğnenin deliğinde, karıncanın yuvasında öldürdü. İran’da bile öldürdü. Şeytanın aklına gelmeyecek şeyler yaptı. Çağrı cihazlarını, telsizleri, telefonları patlattılar. Bu telsiz-telefon patlatmanın öncesi 10 yıla dayanıyormuş. Filistin’in verdiği siparişleri kendi fason firmalarına ürettirmişler. Plana bakın, planlı çalışmaya bakın! Adanlar çalışıyor. Çalışınca böyle çalışacaksın işte. Havanda su döğmeyeceksin.
İran Cumhurbaşkanını bile öldürdü.
Karşılığında birkaç füze fırlattılar, çoğunu havada imha etti İsrail.
E, İsrail’e hiçbir şey yapmamak mı lazım o zaman?!
Rahmetli Yaser Arafat uzun süreli mücadeleler, görüşmeler sonunda epeyce kazanım elde etmişti. Devlet olmaya doğru gidiliyordu. Ama bazılarına göre yetmezdi bu! İlla terör olmalı, illa uyuyan yılan uyandırılarak ejderha haline getirilmeliydi.
İsrail 1947 yılında kurulduktan sonra Araplarla 3 defa savaştı. Hepsinde onları yendi. Daha sonrasında da Filistinliler sürekli terör eylemi yaptılar. Yaptıkça da İsrail hem yandaş topladı hem daha fazla toprak kazandı. 1947’deki kuruluş haritasıyla bu günkü haritalar karşılaştırıldığında durum daha iyi anlaşılıyor.
Bugün İran’ın haricinde İsrail’e açıkça cephe alan hiçbir ülke yok. Arap ülkelerinin umurunda bile değil. Hatta Suudi Arabistan’da falan Filistin’e destek çıkmak yasak. Hele bir gösteri yada protesto yap direkt içerdesin. Nereye gittiğin belli olmaz. Ürdün İran’dan fırlatılan füzeleri İsrail’den önce yok etme derdinde.
7 Ekimdeki saldırı neye yaradı peki?
K E S İ N L İ K L E İ S R A İ L ’ E Y A R A D I . . .
İsrail epeydir bölgesel bir savaş çıkartmaya çalışıyordu, bunu da başarıyor. İşin arkasında Amerika var. Diğer batılı ülkeler de açıkça destekliyor. İsrail böyle bir desteği bulmuşken, uygun rüzgarı yakalamışken fırsatı değerlendirmez mi? Değerlendiriyor. Yemeni vuruyor. İran’da İranlıları bile vuruyor. Şimdi de Lübnan’da Beyrut dahil pek çok yeri vuruyor. Kendine güvenli bir alan oluşturuyor.
Rusya mı?
Ukrayna Savaşı’yla Rusya’nın bir halt olmadığı anlaşıldı.
Suriye’deki Rusya-İran dayanışması falan hikaye.
Haa bir yerde daha dayanışma içinde bu ikili: Azerbaycan’daki Zengezur koridorunun yapılarak Türkiye ile doğrudan bağlantının engellenmesinde! Karabağ Savaşı’nda açıkça Ermenistan’ı destekledi bu ezeli düşmanımız olan İran. Kadim Türk toprakları olan Zengezur Bölgesi -hatta Ermenistan’ın tümü- 10 Şubat 1828’de imzalanan Türkmen çay Antlaşması ile suni bir Ermenistan yaratılarak, Türk Dünyasının ortasına hançer gibi saplanmak üzere Ermenistan’a verildi. O tarihe kadar bu günkü Ermenistan’ın tamamında Türkler çoğunluktaydı. Ermenilerin en yoğun olduğu yerlerde bile Ermeni nüfusu %25’i geçmiyordu. Antlaşma gereği İran’da bulunan Ermeniler getirilerek bölgede nüfus Ermenilerin lehine çevrildi. Bu gün Ermenistan’da 1 tane Türk yoktur.
İran mı, İran ezeli Türk düşmanı, İran-Turan Savaşlarından beri.
İran’ın da kartondan bir kedi -pardon kaplan!- olduğu zaten belliydi. Yakın zamanda İran rejimini devirip Irak gibi birkaç parçalı kukla bir devlet oluşturulacak. Parçalamazlar çünkü işin içinde TÜRK olunca orada kurulacak 50 milyonluk bir Türk devleti Batının işine gelmez. Hele böyle bir devletin çok kısa sürede Azerbaycan’la birleşecek olması oyunlarındaki en büyük engel. İran’ın batısındaki başka bir etnik grupla Irak, Suriye birleşimi ise onların hayallerini süsleyen nostalji. İşin içinde ah Türkler olmasa.
İsrail’in nihai hedeflerinden biri de Türkiye’ye saldırmak, Türkiye’nin bir kısmını Arz-ı Mev’ud (Vaat edilmiş Topraklar)’a dahil etmek midir!!!???
Bu olabilir mi?
Böyle bir İsrail daha anasının karnından doğmadı işte…
HATAY’DA, HATAY DÖRTYOL’DA DÖRT GÖZLE BEKLİYORUZ. BUYURSUN GELSİNLER...
Suat Zobu
.
YORUMLAR
Yaşananlar gerçekten çok manidar. Eğer ki güçler eşit değilse bir taraftlarınızı da yırtsanız o savaşı kazanamazsınız. Bu biraz 2. Dünya Savaşının baslaması için Hitler'in Polonyaya bahane ile saldırmasına benziyor. Yahudide tezgah ve oyunlar bitmez. Adı İslam olan ülkelerin bir çoklarından bir halt olmaz başta İran olmak üzere hepsi üfürükten tayyare... Bilimden o kadar uzaklar ki... Bu savaşlar da bilim ile oluyor. Bu gün zor ileride ne olur bilemem... Zırt pırt basının da Vadedilmiş Topraklar meselesini gündemde tutup harita yayınlanmasını da doğru bulmuyorum. Onlar Vadedilmiş Toprak gündemde tutuyorsa bizde Vadedilmiş Mezarlar var hepsine... Kutlarım yürekten Suat kardeşim...
Suat hocam konuyu çok güzel analiz ediyorsunuz. Yazınızın altına ben de imzamı atarım. BOP denilen proje kapsamında bildiğin üzere 22 ülke var ve içlerinde Türkiye'de bulunuyor. BOP oldu GOP öyle değil mi? Şimdilerde Türkiye'ye saldıramazlar; "yemez" sıkıyorsa bir denesin! Şartlar olgunlaşınca İsrail Büyük Abisine sırtını dayayıp elbette Türkiye'ye saldırmayı deneyecek. Umarım öyle bir hata yapmaz. Zira İsrail'in Türkiye'ye saldırması Asya'yı ve Ortadoğu'yu büyük savaşın içine sürükler. Kutluyorum yürekten
Bu bölgede yaşanan bu kadar zülmü tarih asla af etmez , ırak işgali , Libya olayı , Suriye iç savaşı artı şimdi bölgede israil katliamları ve buna destek verenleri tarih af etmeyecek hocam , amerika bu yaşanan acıların baş sorumlusudur bölge ülkelerinden ona destek veren Türkiye yönetimi de tarihi sorumluluk hafızasında dır çok üzücü insanlık adına çok üzücü , bölgede hakemlik yapacak yani arabulucuk yapacak ülke de yok lider de yok insanlık büyük yara aldı çalışmanızı kutluyorum
Emperyalist devletlerin dünyayı şekillendirmek için yerel ve beynelmilel olmak üzere bir dolu aparatı var. Tavşana kaç tazıya tut derken, tazı neyi kaybedeceğinin farkında olmadan esriyip coşuyor, koşuyor da koşuyor.
İşin esas vahim olan tarafı ise kardeşi kardeşe vurdururken o kardeşler de neye alet olduklarının, kim için neler yaptıklarının ve kendi öz kardeşlerinin ve tabii olarak bizatihi kendilerinin neler kaybettiklerinin bilincinde değil...
Bundandır ki kardeş diyebildiklerimizle birlikte FİKRİ, İRFANI VE VİCDANI HÜR BİREYLERİN oluşturduğu toplumlara muhtacız.
Kalemine, kelamına ve dahi yüreğinde sağlık üstad
Selam ve saygılarla
AYDINK tarafından 6.10.2024 20:34:36 zamanında düzenlenmiştir.