- 66 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eksileri gördük...
Eksileri gördük...
Eksileri gördük kevser ver bize peygamberi incitmedik kevser ver bize yarab...dünyada gödük sıratı müştekim nedir günümde...eski sıratara taklıp kalmadık yeni olları seçtik h Muhammedçi olma için onun şeriatine hazırladı dünyayı Mehdiye hzırladık deccali bol dünyayı katırları ürkütmeyen strtejiyi setik çok şükür...
Dünyada ksilri görmeyenler ahirettede görmeyecekler yani tevbe etmyecekler yani erişmeyecekler kevsee tvbe cennettede iş yaraycatır huriden tvbe eden kevrere peygambere komşuluğa erişecek NİSA 11 ile mirs paylaşımında peygamrimize nck yaklaştık kevseri görme hakını lde etik Nisa 11 ile ve faiz haram diyerek İsanın bile şeritından uzalaştk...Bu dünyda kevseri gördü nisa 11. ayete göre mirasını pay eden...kevseri adaletli tadacak peygamberi İran şahı görmeyecek tevbe etmediyse 12 imamla arkadaşlığı onun ancak ahirette çünküdünyada kiminle arkadaşsn ahirettede hakkettiğin onunla arkadşlık dedi Kur’an...Yavuz dedemizde bektaşileri incitti sunnileri seçmekle zorunlu seçmişti sunniliği Yavuz dedemiz çünkü Papalığı yenmenin başka yolu yoktu sunnilik şiilikten üstün değildi Osmanlının gözünde o devirlerde...son devirlerde arabçı şeriat geldi çöktü Osmanlı kanunlarına...Gericiliğe sebebti o kanunlar Rab ilerici ol der.Teknolojik silahların besili atların olsun der. KUR’AN...tatmayacaktı yavuz dedem bile kevseri tadamayacaktı sıratı müstakim o zamand ne miydi...sunniliği e o gericiliğ de tokatlamaktı ama sıras var demiş Yavuz dedem..çünkü ehven-i şer diye sunniliği şiliğe tercih etmeyi gerektiriyordu günün şeeeeriati günün sırtı müştekimi...sıratı müstakim zamaa ve zemine göedir...İran bile 12 imamcılıktan TDT tavırlarına kararlarına uycağım diyecek nerdeyse İsrail biraz daha sıkıştırsın hele...Nükleri de üretemedi üretse İsrailden önce atardı...Rabçı değil çünkü şii...sunnide ingilize köle oldu tarikatler ingliz casusu doluydu lawrens doluydu diyor tarihçiler bir devir...BM de tarikat ıslah bekleyen bir tarikat...ama u gün Rab düşmanı ömürücülerin eşkiyanın elinde nüklerlinin elinde yani...gericilik mezhebidir sunnilik Osanlı ikisinden de olmadı RABÇIYDI çünkü Kurttu çünkü..Şamanist kültürlüydü Rab kültrlüydü "Beni rabbim trbiye etti" şamanı da rabdı terbiy een...çünkü. ikii de şeytana yakaştırcıydı sıratı müştekim değldi Yavuzunzamanında da...Zaman türk için TDT için Hz Ademin şeriatine göre eylememhal düşünce duygu seçmetedir...bu hz Muhammedin şeriati en uludur ama imkansız elimiz erişmiyor yere düşen armutları yiyoruz ayılarla demek giidir...Allah affetsin efendimiz incinmesin bizden...Tanrı edik iye arabçı incinirse incinsin ümmetle namaz da ezanda biz oldk ya.tanrı demedik Allah dedikya...
Eksiklri görmeyen şehdetli bana saldıryosun
Eksileri gördük faize haram demeyi seçmedi. tevbe ettik muhammedin şeriatinden hz Adminşeriatine ülkenin çnde de dışında da eylemlere hallere düşünceere duyglara tavrımız ölü belirledik hz Adeinşeriatini..Fransız aklına taklıp kalmamalıyız... faize ehven-i şer deme...diyen hz Muhammedinşehadetini yaşamaya imkanyok ülkemide de bölgemzd de hz Ademei seçtik suç mu faransız ysalrını seçtk sana günü gelince o yaslarda h Ademin şeriatyle ydeğiştrilir yada yaknlaştırılır...hz Ademnşeriatine e kısas yoktu ölüme öümlecevap vermek yktu evet... misra paylaşımını niye sunniliğe göre yapalım.Ne arabçı yani sunni ne şarabçı yani şii ne siyoncu beyne göre tvır belirlemliyiz yurttave cihanda sulh için hz Ademn şeriatin d"BİZ OALIM" namaz kılmayan kinle bakmyalım artı sakalsıza da baş örtülüyede baş örtüsze de teknoljiye yönelir mehdici izi adımı izleyen...ademci izi izleyensunniye de kinli olmaz ademinizini şriatini izleyn...ehven-i şerdir türke hz Ademin şeriati tek..evet TDT de yılır İran nükleriyle ama ogün pakistn nükleri bizimle olur İran vey diğer küçük eccallern nüklerlerinekrşı.Mehdinin sdece Pakistanve TTninelindeki silahlr ve para suudun arası sanma mehdini olacak ir gün...suud hanedanın olacak ABD çalınaya kadar...ADEMİN ŞERİATİİR ÖLÇÜÜZ EVEN_İ ŞERRİMİZ GÖRDÜK ÜLKE VE BÖLGEMİZE YAN ELBİSEYİ...
Eksileri gördük 12.imamcılıktan da hz muhamedin şeriatinden de tevbe edelim kan dökülmesin ABD fransa İngiltere bölge zenginiğimizi kapıp gitmesin diye ehven-işer gördük hz İbrahinim şeriatinde BİZ OlMAYI"de 12 imamcı da unni de kafir diyecektir bu teklifi yapna çünkü...bu kafir yapmaz akıllı yapar bölge insanını ne siyonizme ne sunniliğe ne Şiiliğe ne KUR’ANA TEVBETE asiliktir...ihanet değil bu Hz muhammedin şeriatine dönmek Rabçılıktır ama en son şeriate döne imkaı yoksa hz Ademin şerati ehven şeriattir...hzAli amca kızını aldı işte...yaklaşt hz Ademin şeriatine...Niyttir bir eylemi hali düşünceyi duygyu şeytana damene melekliğe bağlayan ve Rabbadirek bağlayan da niyettir ...nyet Rabçılık olanı 12 imamcılığaehven-i şer emsi sunniliğe ehveni şer demesi dedelerimzi müşrik yapmdı onların artılara ulaşmaya güzel armutu yakalamya uzanmadı ei ebulehebneli kurutu dedenin elini gericiliği seçti dede ama ytr..ne Şiilik ne sunnilik ne siyonizm...Ehven-işer oanşriar hz Ademin sünnet...diyor akıl ve yaşanmışıklar 1400 yıldan bri krbelalar yaşdık kerbelalar yaşanmayacaksa hz Ademin şeriati bölgeşeriatmiz olsun Osmanlı mehdi şeriatini seçmişti ne sunni n şii şeriatini seçti Osmnlı...am Yavuz geçici olarak seti sunniliği geri bırakan bir şeriati... ne mürtedlik bu bu tevbedir Rabçılığa adım adım giden izlere itaattir...
Hz Ademinşeriati ortdoğuya anayasaolmalı BM yeanayasa omaı artık beş büyk İran geliyor nükleriyle...Nükler BM kararlarını belirleyemz olacaktır h Ade şriatiyle ıslah eelimBM yi ve TDT y Ve bölgemizdeki her barışçı oluşumları...TDT iranın nüklereriylebitecektir tetbir alınmzsa turan hayal olacktır yni..Nükler BM kararlarını etilemmli rtık etkilemeyedevam edese elimizdeki füzeler boştlmalıyız BM deki sömürücülere küçük deccallere...İrandeccal omk içinnükler üretiyor kana devam edecek bu ülkede...küçük dcaldir iranda TDT içinsiyonz de KURT içininekçi rakip değil ama İRANIN nükleerleri Rakiptir..EY ABD bun biliyosunTuranaı egellemek için İran nkler ürtsindiye çırpınıyorsn ama siyon o tesisleri vuracak...değilse Kabil olacak İran siyonun bazını da küreselleşme bölgeleşme adın ezecektir...ABD sanada tevbe eder o iran nüklerlri...bir gün..Çünkü bölgeyi ben sömüreceğim diyor 12 ima adına sömüreceğim diyor İran ama mutacılık adın ömürr İran siyoniz ise ırkının zina parası yapr smürdüklerini Rabı olamazlar ki hz Muhametçi olamad iyonist..hz İbtrahimin şeritsine de razı olmazki hayberse d siyon şeriati uygulnsındedilr peygambermize...İbrahiminşeriatinde e bölgciliğe karşı Siyonizm ve İran...Goon tepeler bombalanmazdı hz İbrahimin şeriatneb iki küçük bölgemizin deccli onaylasaydı...biz içerde kendi ysalrımızla ama blgemizde İbrhimyasalrıyla "BİZ olmaya"varız ama ne İranne e siyonit razı değil una Arabçılık bilesunnilik ile razı buna İsraille ve iranla nötür ilişkiye nötürdüşmnlığa razılar sunniler...Bu 2. Çanakkale İranla-synizm rasna oursa kaybedilir ama bölge şeriati ibrahimin şeriati olsun BM nin şeriati Ademin şeriati olsunİnsan haklr Mahlemeerinn şeriati dünyada Ademşeriati olsun tezini savunursak her şey güzel olacak "her şey güzel oacak bari hz Adein şeriatine hz İbrahimin şeriatine yakınlaşsak fransı beyninden...
Zamn eksileri artılarl nötürlemenin zaanı suma Rabçı...ne 12 imamcı ne oğulc ne Siyonist ne inekçi işgal etsin BM yi… matematikte art eksiyi götürür...Sarığın yerini şapka aldı bu Rabçı kavga değil ki İnsan hakları mhkemesi de ıslah edilmeli... Arabçının artısı artın olmamalı rbçı artk sarık-şapka arabçı -laikçi kavgasdır putunu dikmek isteyenlerin kavgası bu Sen aş o kavgaları mehdiye hazırla sahibsiz koyma dünyyı...küreselci ol sende...4. kürsel güçsün koru gerde kalmalı artık... İran kendi putnu 12 imamınşeratini dünyaya getirmk için nüklr üretiyor işte...Pakistan ne sunniliğin ne de Şiiliğin ne e laikliğin şeriatinyle değil Rabçılıklayönetilsin diye üretti nükleerlerini yani İranınnüklerleri de Fransanın ki kadar şer Rabçılığı bölgeye getirmek iteyne...İran 12 imamcı değil hzAdeminşeriatne tevbe edeceğim sözü vermei ki nüklerlri farklı bir davaya hizmetetsin en ehven hakka hizmet etsin sunnilik hak am "A-Z"yedr hak bildiklrimizde hak aydıklarımız da.Bari hz İbrahiminşeriatiyle yönetilsin yöremz diyelim bölgemizin kıblesi okulu hz İbrahiminşeriati olsun demei bölge insanları değilse ABD altınçalmak için fırsat bekliyr...Tevbe et y 12 imamcı hz İbrhimin şeriatine tevbe t ey laikç...BİZ Ol Mehdilik görevnde..
Eksileri görmeyen ehven-i şerre yönelmez...avcı çevrildiğini görürse avdan geçiyor gizleniyor...Türkiye bir avcı...bir baba çeviriyorlar onu...
Laikçilik eksiliktir...Türke BM de Rabçılığı svnma imkaı brak mıyor Hz musaya engel oldu papuçları ya aynen öyle...çünkü BM Islaha muhtaç BM kalbi vicdanı aklı idarecisi İnsanlığın...Hz muhamed pucukları attı kabeden bu sembolik olaydı elim güçlenirse yapacaklarm budu demiş oldu...muhammedçi laikim diye durmaz ve susmaz BM yekarşı en azındanhaykırmalıdır"Dünya beşten büyük demeli"bu günün kabesi BM dir mekkeeki Kabe gib putlardan arınmaya muhtaç İran suuddaki kabeyi ıslhla meşgul oldu hep ama türkiye"Dünya beşte üyük dedi İran memnun BM den ama BM ıslah edilmeli 12 imam putu oğul putu inek putu horoz putu kurt putu dışarı atılmalı hz Ademin şeriatinde insanlık BİZ OLMAYI başaraı BM de...BM deher putun adamı var...suturulmalı nçtürlenmli hz muhamet sembolik olarak unu yaşadı semblik olarak faizsiz bir dünyaın mümkün olduğunu göstedi am emevi o sembolleri ıktı Muhammedin izlerini sünetlerini yıktı Hz Ademin şeriatinde bri biz oursainanlık bu başarıdır Mehdi hz muhmmedin şerati ile ama sünnet sanıln gericlikleri esileri tarak hükmedcektir...
BM eksileri çok bir lider Islahı şart...
12 imamcı da eksilerle dolu bir insana benziyor...günümde hala sunni öldüdü hala ayaklarının altınaömer yazdlar ve dilliği çiğnediler
Ortdoğuda fakirlik ve diğer eksiler nasl nötürlenir mi..."Rabçılıkla Rabla biz olmakla" Rabla biz değilsin uni rabniye seninle olsunşii Rabsennile de "Ne laiklik ne sunnilik ne ineçilik ne horozculuk ne kurtçuluk yan Şamanizm...ne siyonistin zani ırkının hakkı dünya devletinin lideri olmak BM ye yön vermk...BM "yebeşten büyük demeye devam edelim Mehdi BM nin geleceteki lideri çünkü adım adım bunu hazırlayalımMehdiye faizsiz dünyaa insanların ölmeyeceği dünyaya adımadım hzırlayalım dünyamızı ABD saddamınaltnlarn aldı BM de nötürlenmelidir…BM nedir mi Mehdicilik nedir mi BM de eksilileri Nötürlemeyi gerçekleştirmekdir mehdicilik Netanyahu bölgede de BM dede nötürlenmeli artık...o zani mi mehdinin hakı olan BM ye yön verecek hala...
Hz Ademde"BİZ ollım"de Hz İbrahimde "BİZ olalım" diyene daha ehven çünkü İsda "Biz olalımdiyor kilise şii 12 imada "Biz olalımmdiyor ama Rab 12 İmamla ne kadar Biz ilah güce erişmekse aaç Ademde biz ollım de..Melekikde"BİZ OLALIM de...Rab için öldürür diriltir meleklik de Biz olmak bu habil bunu sundu kabile Kabil taş varken buna razı olur mu ebu leheblern eli kurusun taş tutamayacak dereceye gerilesinnuzl insain nötürleebu lehdin elin Netanyahunn elin...Dünya kalacaksa Mehdinin yönetimine kalsn artık diyelim ne 12.imama ne hz muhammede değil hz Ademekalsın yani her insan dünyanın lideri olabilmeli enilmeli nükler belirler der Kabil am bu ikinci Kabillik senoryasınd deccal ölece iyor manevilk kder bilgilerin öğretenlerinöğretisi bu...
2.habil olayında kabil ölecek diyor kader kderi okuyanların iddiası bu...2.Çanakkale olayıdır Gaze ve sonuç ne mi Gaze taarafçılarınn mehdiçilerin Rabçıların olacak zafer..nüklerle yağacak küçük deccallerin başına ahtopot deccaldır Türkiyeyi e çevirdi ama Kader sonuç Allahınelindedir...Sömürücülükte gözü olan ABD bu ortdoğuya gelemez olacaktır...BM de nötürlenecektir..Bu güç insalığınelinde var"HzAdede BİZ OLUNSUN "artık ayrılıklar bitsindese bir İnsanlık...
Kader sebeb Allah sebeb aktördür yaratılanlar...namazda ki hacdaki zekattaki oruçtaki şehdetteki ktörlüğünü yaşama yansıttığı an Kabil yani üyük decal ölecekBM denötürlenece yani..BM dir günün kıblesi...3603putlu haline benziyor Kabenin günümdeki BM...Kabe de semboldür...Kabe de aynadır...İranlı asi oldu
Kısaysa kefenlik bez öncelikli yerleri örtmektir görevin ehven-i şerre kalmış işin yani.keyfi ehven-i şer demedik faize.namusgider
Ehven-i şer de...kör değilsen gönlün vicdanın aklın kör değilse...eksileri görmeyenin artılara sevinmesi ahmaklık olur takva olmaz ha...
Osmanlı üleması faize ehven-i şer dedi..kardeş katline de...ideal eylem demedi ki...küfrü ve sapıklık sanma bu işi
Faize haram demek haramdır...
Sunnilik mi 12 imamcılık mı.Rabçı olmaya niyeti olmayan ikisini de yol olmaktan çıkardı biri mutacı oldu diğerinin sarığı hindin ineği gibi kutsal dünyanın her yerinde inekler hür olmalı sarık da hür olmalı...
Evet niyeti Rabçılık olsa İranın 12 imamcılık inancı zrarsızlaştırılır seçilen rabçının yapacaklarını yaparsa mutayı kaldırışa mesela...Niyeti rabçılık olsa Sünnilerin sunnilik de zararlaştırılır...sunnilik ölçüsüne göre halife olanın mesela Yavuz sultan selimin sarık doktor tıp ilmi ile nerelerde takılmalı tesbit edildin deseydi diyebilseydi Yavuz İslah etmedi ki sunniliği onlarda Osmanlıda isyancı oldular...birbirine nefret eden iki ekip oluştu Osmanlıda ittihatçılık böyle oluştu İngilizle iş tutmak böyle başladı iki taraf da ingilizle iş tutu ingilizden emir aldı...Bir ülkede sarık yüzünden kavga mı olur hindin inek yüzünden savaş çıkarmasından ne frkı var bunun
Paraya kaa de diyoradam ...Yahu şeytan niyeti için kullanmazsan niye ikinci kaliteli olsun para nemrutateşi ocaktsından frklıydı kavgaya dahil oldu Allah...Şeytanlık için kullanma der Allah...
Tanrı deme Allah de kavgası hala var...
Kıyafet için kavganın ilimde ki yeri belli...Rab ilim ölçül ol der çünkü kendisi Alim...elbisesi yok ki elise kavgasınıgörevi versin sana..Hint inek içinkavga ediyor bu kavg da mı İlah için Allhın ineğe verdğii kıymet kurban olması...
Başörtüsü kavgası hala var ilahi aşk kavgası yok ama... Teknoloji yarışı yok ama...Rabçlık olsun niyetin 12 imamcı kardeşimsin...Arabçı niyetin Rabtan başksını ululamama olsun kardeşimsin...Türkiyedeki muhalefet niyetin Rabbı ululamak mı...
Rabçlıkla alakasız savaşlardayız hindin inek uğuna kavgalarından farkı yok 1400 yıl yani 14 asırdan beri yatığımız kavgaların .Osmanlıda Arabçıyla-şarabçı kavga eti(Sunni-şii) İngilize yaradı...ey türk mezhebçi müşriktir ilişkilerini Rabla "Biz olmak adına yap" Yavuz halifeliği alınca hem sunniliği hem şiiliğ tokatlasaydı mezhepçiden cizye alsaydı siz de müşriksinizdeseydi...itthtçı ekip cizyevermektenkaçrdı ve ekipleşmezdi...Suriyeci de olma ondan da cizye al değilse ekipleşir...sınırla nötürle...değilseasileşir her nefis ve her nefis ehli Rabçı azmaz tel soylu da azar de 12 imam da azar...desunni de azar de...Rabçı azmaz secdede azmak mümkünmü secde bozulur namaz bozulur şarkı mı dinlersin secdede...Tefekkür mü edersin...
Hint inekçisi olduk Yavuz hilafeti getirdiği andan beri...Şii soy öemli dedi sunni sarık önemli ded namaz lmaz sarıksızdedi Allah da mı sarıklı Rabçıya aş gerek sarık deil soyluya secde değil...secdemiz sarıksızda kabul olur aşımız z değilse ...soya önem vermesek de Allah esmasına önem versek secdemiz bozulmaz...Tanrı lsun desek e sedede Aah ulusn desek de..İmamla kılarken arabçada tevhid şarttır...ancak tfrikayı yok etmek uğrunabu...ey ürk soy öneli diyeni de sünet önemli diyeni e tokatla sarıklı d insan en insana köle olma..soy dien de isana köle ol dior Aşk Aah kul ol diyor sana ...TDT ilken neRabçı mısın 12imamcı mısın..İnsana köleliği değl esmaya köleliği seçmelisin..y türk Yavz dedeni düştüğü haaya düşma Adi ol soy diyen de sunnlik diyen de cize ldı Rb diyen alsa Rabiçin kölelik our ama suni sarığıulular...esmyı değil ilmi teknolojiyidel gericidir sarıkçı...soycu da..Arabçı da şarabçı da tokatlanıra kardeş olacağız 1400 yıldasnra...
İnsandr sünneti de soycu a laikçi de...Rabçı ol...Ölçn Rab olsun esma olsun sünnetullah olsun..Ak olsun Akakulluk olsun insana eğil oğulcu dinsancı siyonist de ırkç d isancı Rabç ol mehdi Rabçı olacak eccaller sahnede bu gün de Ortaoğu a abdan yanayız...Ölçümüzha inek ha insan...Rabçı ol ölçüm rab de tek onun ululanması eylemnde halinde düşüncesinde duygusunda "Biz"olalımde TDT ye de Yavuz sunni üstün dedi oysa Yaratlana köle hintçi ineğe siyonist ırkına snn Peygmbere ul 12 mama kul şii...Ama peygamber elçiölçüsü Rabdı ölçü Rabsa cemat olalım ölçüsü RAB oandır İmamımız lidermz...Ha ineğehainsana köleyim...Takva için bu yetmez cennet içide ytmez...cemalüllh için de yetmez Kever içindeyetmez huri içi bile yetez...ama KISAS gereği...İneğe insana kıymet vermek RABÇILIKANkoparmaz...Ala içinineği sevmek de sunyi de inek sayıyorum bem 12 maı da oğulculuğu da pem üstün demek yk olunnötürlensin artık hz İbrahi de bileüç dinciliği nötürlemek Rabçılığa adımdır..Hz Adem de nötür olsun ortadoğu insanı...sunni şii ırkçı Rabçı değil Rabçı omak ne mi üçnü detokatlasaydı Yavuzsultan Rabçı olaaktı...sunnciliğe meyletti denge olmayı kaybeti yavuzatamızd...ehven-işerdi o gün sunilik ünküPapalığa oğulcuya saldırmk çin hz Muhammedciliği seçmiş oldu yavuz...12 iamcılıktan Yavuzun seçmi daha ul...ama Ra ulu..esma sümnnetullah ayetten tefsirden daha ulu ölçüAllahce merkezi seçilsin atk tkatley türk suniyide şiiyi de ineği de oğuu da syonist de..Mehd öldürsün deccalin kolları bunla bunlar ölmeden Şeytan ebuleheb ölmez ki...Yavuz zamanı erkendi bu göreviçin ama u zaan eç bile..Nükler Rabçılığa köle dilsin inasn da...ehveni şerdir ibrahimclikde bile "BİZ olalım"adım aım Rbçı olmak mümkün çükü Peygamber fiz haram demenin zamaı geliceye kadarharam demdi aize ve içkiye ...imkanlar ehven-i şerre razı olmayı erektiiyora faizi kaldırın demokrasii kldırın eme de başörtüsüne hürlük vein demek e hindin inek için kavgası kadar ancak kutsal birkavgdır avgalar kıymet de "A-Z" çünkü...kilise oğul lider olmaı dedi koasultan Yavuz hayır akın sembolü oğul değil muhammediliktir dedi...şii 12.imamdır diyen o şarbçı Muhammettir demedi iş tutu papalıklaoğulcu imamı olsun kürenin dedi...Siyonist ırım imam olmalı diyor hala denizli horz imam olsun diyo...turan kurt hint inek...ahir zaman geldi Mehdidr imam mehdilikte decaliğe ilimsizliğe karşı "BİZ OLMA"zamanı zamaımız...Arz-ı mev’ud mehdiye arz edildi siyonistin zanilerine değil...İneğe kalsın bu dünya o ırka kalacağına diyelim ve nükleerlerimizi kullanalım artık...Ortadoğuda kısascıık devam edersekan dinmez ki.Bari ibrahmn sünnetlrinde "BİZ Olaımhz Muhammedin suniliğnde rabçılığıda yani biz olamıyorsak...Adam sarığı nüklerden füze ürtmekten üstün iş görüyor...tevbliğ bu anıyor...Müşridlere de müşrik demenin hz İbrahimin sunnliğnde tevhidin de ehven-i şerdir"BİZ" olmak Yavuz atamızın hatsına düşmayalim... bu kan dinmez değilse .Dinmesin e hindinde kanını dkelim inekt deilde hz İbrahime"BİZLİĞİ"seçmadiçe..
İlah niyetli isen ayağındaki ayakkabıyla da uçarım de ey Musa Rabba….Faize ehven-i şer demekle de uçarın akvadan takaya ama Rab ı niyetin...Rab değilse niyetin "Faiz haram"desen de uçamazsın bir üsttakvaya kavgan ne...ama musaya nalınlarını at dedi sevgisini at nalınların yine uçarsın nalın engel olmaz der akıl gözü engel görmez nalınlarını Musanın ...Hindin inekçilik için kavgasından farkı ne bunun Rabçılık olsun niyetimiz...şirk yok oluyor...şirk nötürleniyor...şirk kavgaya sebeb olacak imkana kavuşmuyor...giydiğimizin ne önemi var...Tanrı veya Allah demenin ne önemi var ezanda Allah dersin sınılarsın ..."Baş örtülü ilimsiz beyinli sanıldı bu topraklarda da.hint ineği için kavga etmemek ilimdir...salih akıldır...Hint ineği oldu baş örtüsü de kan dökmek için bu ülkede.Suriyeliler de hint ineği
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.