- 75 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KARANFİL YÜZLÜM
Karanfil yüzlüm zor geçmiş sonrası sadeliğinin altındaki Fırtınayı hissettim rüzgârsız ve yağmursuz sevgi seli kıpırtılarına dur diyemediğin her sözcük gözlerimin derinliğinde Buğuya dönüşürcesine nemlenirken anlatışların derinliğine düşüyor dipsiz kuyuların Beklediğin sadece bir yürek bir el tutuş bir sıcak bakış Uzanacak omuza baş koydurabilecek cesaret Gelecek günler senin sevgi senin aşk senin Böyle kal karanfil yüzlü böyle kal Oysa Her köşede bir sevgi Döndüğünde eriyip gidecek kadar cılız Bazen de buz tutmuş kaldırım gibi soğuk sonra bir bakış el tutmadan yakıp giden bazen yüze hasret duygularla duvar misali sözlerde Uzatabildiğin kadar sıcaklık dönüşü alev olsa da sözler bir cümlede kilit Köşe başı sevgi döndüğünde gördüğündür yürek Derinine indiğin sardığın sarmaladığındır özlediğindir unutmadığın unutamadığındır Olmasaydı diyemediğinde köşe başı sevgidir gördüğün Masal saati sona erdi özgür kılan ne olabilir Şarkı söylemek mi kendi sözcüklerinle Yoksa şaşırmış gibi davranmak mı Kırışmış alınlar gerçek resim Bir günlüğü yazarken beynin gizeminde Sözcükleri delen yağmurla Zıvanadan çıkmak Alkolle takla atmak Girdaplarda savrulmak Kaynaktan doyasıya su içmek Akıllı olmak En iyi kararı vermek Umarım mutlusundur.
MehmetDüpel 20090803
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.