- 170 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YALAN........İNANÇLARIDA YIKAR...?
****YALANCI...KENDİNDEN BAŞKASINA İNANMAZ...! YALANLARI MESLEK HALİNE GETİRENLER ; SU İÇER GİBİ YALAN SÖYLER...İFTİRA ATAR , AKIL ALMAZ AKIL OYUNLARI YAPARBİR KÖYÜ BİR MAHALLEYİ YAKAR...! BU ÇAĞDA ; KİŞİLİK BOZUKLUĞU OLANLAR..KENDİNİ KURTARIP HAPİS YATMAMAK İÇİN İNSANLARIN HAYATINI HİÇE SAYARAK..İFTİRA ATARAK ...BEN YANDIM ODA GÜN GÖRMESİN YARALAR-YIKARIM-EVİNİ YAKARIM...ÖLDÜRÜRÜM DİYEREK BASKI YAPAR VE SUÇ ORTAĞI YAPAR.
YALAN SÖYLEYEN KİŞİLER GENELLİKLE İKNA EDİCİ , İNANDIRICI OLMAK İÇİN...LÜKS YAŞIYORMUŞ GİBİ..EVLER-LÜKS ARABALAR , OTELLER, GİYİM-KUŞAM , AYAKKABILAR TOGO MARKANIN ÇAKMALARI VE LÜKS SAATLER , AVUKAT , DOKTOR , PROF , DEKAN-REKTÖR KILIĞINA GİRİP...ÜNİVERSİTE - HASTANE-HUKUK BÜROLARINA GİRİP ÇIKARKEN...SAHTE DİPLOMALARI İSE ; HER ALANDA -HER YERDE KULLANARAK...HAKİM-SAVCI-UZMZN DOKTOR -MİT VE İSTİHBARATÇI- MÜSTEŞAR-BÜYÜKELÇİ OLARAK KENDİNİ TANITARAK...İPTEN ADAM ALMA YALANI İLE...SAHTE -PATATES- BELGELERLE..KIRMIZI MÜHÜRLERLE...KOKTEYL YAPARAK...TEHDİT VE SANTAJLA...MALLARIN -TAPULARIN-VİLLALARIN ÜSTSNE ÇÖKERLER...!YALANCI ; BÜYÜK İŞLERDE MAFYA BOZUNTULARIYLA ÇALIŞARAK ..TEHDİTLE KİŞİLERİN CAN VE MAL GÜVENLİĞİNİ YIKARAK...TÜM VARLIKLARA EL KOYDURUR...? YALANCI DEYİP GEÇME ;ADINA ŞİRKET KURUP ...MİLYARLARCA BORÇLANDIRIP.. AİLENİ SENİ , ÇOCUKLARINI , YAKINLARINI ...ÖLÜMLE TEHDİT EDERLER...? YALANCI ...BİNLERCE KİŞİYİ DOLANDIRARAK PARALARINI GASP EDEREK...BORÇLANDIRIRLAR..ACIMASIZDIRLAR , PİŞKİNDİRLER.. GÜN GELİRSE ÖDERİZ DİYEREK TOPLUMDA DERİN YARALAR AÇARLAR...? SÜREKLİ YALAN SÖYLEYENLER ...SÖYLEDİKLERİ YALANA ZAMANLA KENDİLERİDE İNANARAK...HAKLILIKLARINI İSPATA ÇALIŞIRLAR... BİZ BU YALANCILARA...PİŞKİN İNSAN DİYORUZ...?GÜVEN DUYGULARINI YALANLA SATANLAR SONUNDA İNANDIĞI DEĞERLERİDW SATAR...! VATANINI ... İNSANLIĞI-İNSANİ DEĞERLER ÜÇ KURUŞA SATAR...! SATAR... ! YALANCI...BİR KATİLDEN DAHA TEHLİKELİDİR..? KATİL...BEŞ KİŞİYİ GÖTÜRÜR...YALANCI İSE BİNLERCE İNSANILARIN...GELECEĞİNİ-EVİNİ-OCAĞINI YIKAR...İNSANLIĞI..İNANÇLARI YIKAR...ÖZ GÜVENİ YIKAR , DENGEYİ VE DÜZENİ BOZAR , İNSANLARIN SOSYAL YARDIMLAŞMASINI BİTİRİR...TOPLUMUN AHLAKINI YIKAR... BİTİRİR...?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.