- 174 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZDEYİŞ
HİÇ BİR BAŞARI...YARA VALMADAN KAZANILAMAZ...?
ÇÜNKÜ...KISKANANLARINIZ , DÜŞMANLARINIZ VE HAİNLERİNİZ DAİMA...SİZİ KOLLAYACAKTIR. AYNI ATATÜRK’ E YAPILAN SUİKASTLER GİBİ..SONUÇSUZ KALACAKTIR .HİLAFETİ ,PADİŞAHLIĞI KALDIRIRKEN , EN YAKIN SİLAH ARKADAŞLARI BİLE...BIRAK HİLAFET KALSIN ,SEN ATEŞLE OYNUYORSUN DEMİŞTİR..? BU MİLLET ; AÇVE YORGUN , BİTAP, EĞİTİMSİZ VE CAHİL...BİLMEZMİSİN PAŞAM DEDİLER...!BU İNSANLARA SEÇME VE SEÇİLME HAKKI , DEMOKRASİ, İNSAN HAKLARI , ÇALIŞMA HAKKI, EKONOMİK KALKINMA BİRAZ BOL GÖMLEK VE PANTOLON GİBİ OLMAZMI DEDİLER...! 600-YÜZ YIL PADİŞAHLIK VE HİLAFET...SİZİN BAŞINIZI YEMEZMİ.. DEDİLER..!KURTULUŞ SAVAŞINDADA...MANDAYI KABUL EDELİM FAKAT EN UYGUNU İNGİLİZ Mİ...YOKSA ; FRANSIZ MANDASIMI OLSUN DİYORDUNUZ...? BU BİR MACERA-BİR KUMAR DEMİYORMUYDUNUZ...? BAŞARDIK HEP BİRLİKTE...TEKRAR BAŞARACAĞIZ ARKADAŞLAR...! SAVAŞ ..LİDERLİK RUHU VE SİYASETLE KAZANILIR...AYNI CEPHEDE OLDUĞU GİBİ DEĞİLMİ...?
SİLAH ARKADAŞLARININ N YÜZÜNE BAKTI GAZİ...YÜZLERİ ALLAK-BULLAKTI. PAŞAM...BARİ..HİLAFET KALSIN...DİNSİZLİKLE SUÇLARLAR SENİ...? MECLİSTE BUNU AÇIKLAYAMAYIZ...HALK DÜŞMANLARI AYAKLANIR...İSYANLAR ÇIKAR...BASTIRMAK GÜÇ OLABİLİR...? BİZE...
SATILIK-GAVUR DAMGASINI VURURLARSA BUNU SİLEMEYİZ PAŞAM DEDİLER.SİLAH ARKADAŞLARININ HİÇBİRİ RIZA GÖSTERMEMİŞTİ...BU YAPILAN GİZLİ TOPLANTIDA...SIKINTILARI YÜZLERİNE VURMUŞTU .KATILMIYORUZ DEDİLER OYLAMADA...PAŞA YALNIZ KALMIŞTI...BİRDEN ATILDI...BEN ; GERÇEK SAVAŞI...MUASSIR MEDENİYETLER SAVAŞINIDA KAZANMAYI KAFAYA KOYDUM...
KELLEMDE ALINSA...SUİKASTEDE UĞRASAM...KANLI GÖMLEĞİM VE SİLAHIMLA BENİ GÖMÜN DEDİ..? YARIN SABAH ..MECLİSTE..PADİŞAHLIĞIN VE HİLAFETİN KALDIRILMASI İÇİN OYLAMAYA GEÇECEĞİM..!OSMANLININ YIKILIŞINI BU SALTANAT , BU HOYRAT HİLAFET DÜZENİ BİZİ ...İ..ESİR DÜŞÜRMEDİMİ...? HİLAFET İSE ; YÜZYILLARCA KARA DÜZEN.. , İNGİLİZ- FRANSIZ İSTİLASINA UĞRAYAN MÜSLÜMAN ÜLKELERE YARDIMA KOŞUPİ ; MİLYONLARCA ASKERİMİZİ...DOĞU-BATI...KUZEY VE GÜNEYDE HİCAZ TOPRAKLARINDA... ŞEHİT VERMEDİKMİ...? OSMANLIYI BİTİREN SALTANAT VE HİLAFET YENİ KURDUĞUMUZ..TÜRKİYE’ DEVLETİNİDE BİTİRECEKTİR...!ERTESİ SABAH PAŞA...MECLİSTE KONUYLA İLGİLİ KISA KONUŞMASINDAN SONRA ; MECLİSTE HAZIR BULUNAN MİLLETVEKİLLERİNE ŞÖYLE SESLENDİ...! EFENDİLER...ŞU ANDAN İTİBAREN HİLAFETİ VE PADİŞAHLIĞI KALDIRMIŞ BULUNUYORUM...!
AKSİNİ İDDİA...EDENLER İSE ; KELLELERİYLE OYNUYORLAR...? BUYRUN OYLAMAYA GEÇELİM. OYLAMA SONUCU..3-OY ÇEKİMSER...DİĞER OYLAR TAMAMI KABUL EDİLDİ...! GAZİ MECLİSİNDE OYLAMAYLA BİR DÖNEM İŞTE BÖYLE SİLİNİP..ÖZGÜR , BAĞIMSIZ, DEMOKRATİK ,LAİK ,MEDENİ , CUMHURİYET...BU ZORLUKLARLA GELİŞTİ VE GAZİNİN SANAYİ DEVRİMLERİ İLETARIM , ÜRETİM , FABRİKALAR BÜYÜDÜ , GELİŞTİ..! UÇAK VE ARABAYAPTIK...UÇAKLARIMIZI AVRUPAYA SATTIK.SELAM OLSUN GAZİYE VE SİLAH ARKADAŞLARINA VE ŞEHİTLERE...SELAM OLSUN...YENİ TÜRKİYE CUMHURİYETİNE...SELAM OLSUN...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.