- 84 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sabırda iki müşrike denk ol...
Sabırda iki müşrike denk ol...
Enfal/65.ayet bizden bunu istedi...Emeviyi horasanlı Osmanlıyı Arab yıktı Batıda ikisi de tutunamadı çünkü enfal/65.ayetine asilik vardı.sabırda iki müşrike denk ol
Müşrik iki evladını savaşa verse pes ediyorsa sen dört evladını ver...demektir bu...
Müşrikin bir silahı varsa iki silah sahibi ol demektir bu
Halis demir 33 kurşun yedi 33 kursun yemeden davayı bırakma demektir bu...
Emeviyi horasanlı Osmanlıyı Arab yıktı Batıda ikisi de tutunamadı çünkü enfal/65.ayetine asilik vardı.sabırda iki müşrike denk ol
Vakıflara iki müşrik kadar vakıfta bulun demektir bu Müşrikin vakfından iki kat Müslümanın vakfı güçlü olsun...
Irkçılığa secde müşrik olmaktır...Emevi"yağlı ekmeği"sadece araba yedirdi.Emevide de-Osmanlıda da Müslümanlardan cizye alındığı olmuştu.Zımmiden de.Vergi vermeyen müslüan vakıf işlerne vakfetti mi kendini...İki müşrikten daha fazla emek etti mi...iki kat sabırdan anlaşılan bu...değile iki kat güçlü olamayız ki mantık deney öyle diyor enfal/65.ayet iki kat sabır istiyor...
Emevi yıkılırken horasanlı ayaklandı.Osmanlı yıkılırken de Arab.batı ırkçılığı kullandı iki imparatorluğu yıkarken.Osmanlıya RUSu da kullandı...batının işleriydi bunlar.
Emevi ailesi parçalandı-yıkıldı.Osmanlı ailesi"yağlı ekmek bitince"yıkıldı.Batı yıktı iki imparatorluğu da.İç kavga tefrika yıktı
Emevide Arap olmayan Mevâlî ise, ikinci sınıf vatandaş muamelesi görürdu. Müslüman olmalarına rağmen cizye bile alınırdı...bu tutumda enfal/65. ayete asilik...
Hangi tutumlar enfal/65. ayete asilik...mi.müşrik bir ürerse sen iki üre ama iki kat eğit..iki kat fedakar olmalı İslama...nefsine iki kat fedakar olanı hz Nuh gibi evlattan bile sayma...Kur’ana asilik bu tutumun da...Ebubekir gibi İslama vakfet malını...değilse iki kat güçlü iki kat sabırlı olamazsın müşrikten...
Sabırda iki müşrike denk ol.enfal/65.ayetin isteği bu.silahda da.Parada da.nüfüsda da...evlen ve üre.Mesleğini geliştir...İki kat kar artacak kadar geliştirmelisin...
İman’dan Kur’an’dan ayrılma nefsin ağulu aşa alışsın...
"ağulı aşı bal ile yağ ede bir söz" mantığın deneyimin eğitimin meslekteki uzmanlığın iki müşrikkine denk olsun...
Mü’min olmak çok şey ister mensubundan değilse sonu neden cennet olsun...sabah uykundan vaz geç...İki kat kazandıran işler ara...iki kat başarılı silah üret...cennet ucuz mu...
Evet...cennete gitmek için; iman lazım, ibadet lazım, fedâkarlık lazım, nefis ve şeytan ile mücadele lazımdır. Lakin cehenneme gitmek için bunları terk etmek, yani amele teşebbüs etmemek kâfidir.
Sabırda iki müşrike denk ol...cennet ucuz değil...
“Cennet ucuz değil” ifadesi bir hakikatin ta kendisidir. Çünkü eğer ucuz olsaydı, insanların çoğu onu almaktan mahrum kalmayacaktı.
Osmanlıda vakıflar vardı Osmanlı vakıf devletti ama yıkıldı...iki müşrike denk olmazsan kurduğun devlet yıkılır...emevi abbasi Osmanlı yıkıldı işte...enfal/65. ayete asiyiz asilikten tevbe de etmedik hala...
Cennet ucuz değil ama günahlarından dolayı ümitsizliğe kapılmış kimselere “Cennetin kolay kazanılacağını” söylemek doğrudur
“De ki: Ey nefisleri aleyhine haddini aşmış olan kullarım! Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Çünkü Allah bütün günahları bağışlar. Hiç kuşkusuz, O çok bağışlayıcı, çok merhamet edicidir.” (Zümer/53)
Dünya zaferi bile zor...iki müşrike denk ol...iki kat düşman varsa karşında yarış zafer güçlünün olur...iki kat sabırlı ol iki kat fedakar ol...iki kat güçlü silaha sahib ol..iki kat paran olsun ...eğitimin iki kat güç kazandırsın sana ...
Sabırda iki müşrike denk ol...Zafer de cennet de ucuz değil...ümitsiz olma dünya zaferini kazanmasan da cenneti kazan fedaklıkta iki kat ol...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.