- 104 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Rabbim bana cennet mi vereceksin...
Rabbim bana cennet mi vereceksin...
Vahiyle bildirdiğin her şeye şehadet etsem ve tevbe etsem nefsimden o öğretilere...cahilliğimden o öğretilere...esmana kulluğa aşık olsam...Zehrin bile fiyatı var...bu varlıkta.
Evet...Babalarından, eşlerinden ve çocuklarından salih ameller işleyen hayır-hasenat sahibi kimselerle, sâlih olanlarla beraber Adn cennetlerine girecekler. Her kapıdan onları melekler karşılayacak. Onlar, Adn cennetlerine girerler
Evet...vatanın fiyatı belli...Göğsünden vurulup tam ercesine, Bir gül bahçesine girercesine, Şu kara toprağa girenlerindir...
Peygamber Efendimiz asm): “Hasan ile Hüseyin Cennet ehli gençlerinin efendisidir!” 3 buyurmuştu.ey Arab seviciler bu iki fidanı Arablar biçti...Kabili var habili var arabında...arabçanında siyahı var beyazı var...cennet dili deme zıttı olana...hem şeytan hem melek cennete girmiş gibi olur Arabça cennete girerse...
"Cennete girmenin ilk şartı Allah’a imandır"
Allah gizli.gizliye iman ettiğimiz nasıl anlaşılır...esmaya kullukla..."Adam hiristiyana benzeme"diyor ben ise benzeyin diyorum Mehmet Akifin dediği gibi işleri dinimiz gibi"çünkü Nükler onlarda para onlarda.ahlak onlarda enflasyon var ülkemde "Kul hakkına girmeyenimiz yok"Zam diye çalıyorlar.hilelerin ardı arkası yok...ükemde
Evet...Müslim’in rivayet ettiği bir hadiste Hz. Peygamber kıyamet günü cennet kapısını ilkin kendisinin çalacağını ve ondan önce bu kapının kimseye açılmayacağını söylemiştir (“Îmân”, 333). Cennete giriş sırasında bütün müminler görevli melekler tarafından karşılanacak ve, “Selâm olsun sizlere!..insanların en üstünü tevbesi kabul olandır...
Eksiler artıları götürecek...Üstün belirlirken...Matematik mantığı hak...
En yüksek kademe Firdevs (bazen Adn denilir) olarak bilinir. Yine bu kaynaklara göre; Kıyametten sonra Firdevs kademesine ilk olarak Muhammed bin Abdullah, ardından sefalet içinde yaşayanlar ve sonra en dindar olanlar girecektir...Selamlama ARABÇA olacak...yan siyahı-beyazı varArabçanın beyazı cennete siyahı cehenneme ait...Cehenneme ait dile üstün denemz...ennetin kapısını da fendimiz açacak ebuleheb ise cehnemin kapsını.zıtların ahirette de görevler zıt...
Evet...Allah beş vakit namazı kullarına farz kıldı. Kim bu beş vakit namazı küçümsemeden hakkını vererek, eksiksiz olarak kılarsa, Allah Teâlâ’nın bu kimse için cennet sözü vardır. Kim de bu namazları kılmaz ise, onun için Allah katında herhangi bir ahit yoktur. Dilerse azap eder, dilerse cennete koyar
Evet...Cennete gitmenin 3 temel şartı vardır ve üçüde mümkün değildir.TEVBESİ kabul olan ancak cennete girer demek en doğrusudur...
Allah’a ortak koşmadan inanmak.mümkünmü.
Ahirete inanmak.mümkün mü...
Salih amel / iyi işler yapmak.mümkün mü...Allah tevbelerimizi kabul etsin demeliyiz.
Rabbim bana cennet mi vereceksin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.