- 87 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allahın yolu ayet ve sünnet
Allahın yolu ayet ve sünnet
İşe önce Allah’ın Kitabı’ndan başla. Allah’ın Kitabı’nı öğrendikten sonra Rasûlü’nün sünnetini öğrenmeye çalış.
Gazali
Her işe besmele ile başlamak gerekir besmele inançlı insanların ve zaferin anahtarıdır Allahın kitabı bilinçli Müslümana güzelliği öğretir Yaratan rabbinin adıyla oku! Diyerek okumamızı emreden Kuraan bize öğrenmeyi bilinçlenmeyi ve ilahi emirleri yaşamayı tebliğ eder tebliğ edenlerin en büyüğü ise salat ve selam onun üzerine olsun efendiler efendisi Hz Muhammed dir insanın hayatta iki tutunacak dalı vardır birisi ayetler ve farzlar diğeri en şerefli yol göstericimiz olan Nebiler efendisinin sünnetleridir Allahım sen temiz bir niyet ile yola çıkmamızı yoldaki tüm engelleri senin kitabın ve sünnetin ile aşmamızı nasip buyur biz senin gaflette uyuyan günaha batan aciz ve batağa saplanan aciz kullanırız batak ve çamur içinde ömür ve seneler geçiyoruz sen biz biçare kullara okuma öğrenme ve güzelliği yaşama bilinci ver sen en iyiyi gören ve duyansın kibir gurur ve günah denizinde yüzüyoruz sen kurtaranların feraha kavuşturanların en hayırlısısın bizim kurtarıcımız ol o aşkların en büyüğü Kuraandan bir damla tattır şu dünya hapisanesinde tek kurtarıcımız en şerefli kulun olan peygamberimiz Hz Muhammedin yoludur onun yolundan sen bizi ayırma Rahmân ve Rahîm olan Allahım Hamdın, Âlemlerin Rabbi, hesap ve ceza gününün maliki Allahım Yalnız sana ibadet ederiz ve yalnız senden yardım dileriz.Bizi doğru yola, kendilerine nimet verdiklerinin yoluna ilet; gazaba uğrayanlarınkine ve sapıklarınkine değil.
Kuraanın ayetlerini uygulamayı yaşamayı senden diler senden isterim sen bizi ayetlerinin sünnetlerinin yolundan temiz ve berrak bir can verdin biz ise kıymet bilmedik emanetine sahip çıkmadık nefsimize daldık sen Kuraan ile Sünnet ile temizlenip sana en temiz şekilde dönmemizi nasip buyur sen verdin sen al
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.