Yasakların Solmuş Gülü Elmira
Olsan ne olur
Ölsen ne olur
Dünyada senin gibi bir kahpe daha yok olur…
Kendini ne sanıyorsun, sürekli yasaklar… sürekli yürüttüğün bataklar! sonu görünmez ve zaferle sonuçlanmaz ataklar!
Kanser olmuşsun, dünyaya tutunmaya çabalıyorsun… Bu yazıya yazmaya bu değerin beni itti. Yoksa sana yazmak bile haram.
Zaman ahir, kıyamete beş kala… Ahirete iman kimsenin aklına gelmiyor hala. Ne yaptıysam yanıma kar kalır.. Başkasından bana ne… Denilen zaman. Okuyup bir kaç şey yazmak, kendini entelektüel görmek, bir başkayım demek…Kısacası dünya normlarına göre övgüye kendini değer biçmek. Bilmez misin ki, yalnızca Rabbim övülmeye layık. İnsan aciz ve yaptıklarıyla nasıl bir övgü bekler ki, hele hep Ona muhtaçken?
Bir uçurum kenarında, gözler kör olmuş… Hani bir adım atsa yuvarlanacak sonsuza! Bunu bir anlasa ya… Neyi gördüğünü iddia ediyorsun ki, gerçek bu. Sen dünya gözlüğünü gözünden çıkarmadıkça uçurum gibi daha ne kötülüklere şahit olacaksın.
Adını zikrettiğin, tarihin nice insanları dünya hayatından silindi gittiler. Senin gibi bir kaç aşık, öğrenip adını anmaya çabalıyor yalnızca. Dünyada kaç kişi senin gibi meraklı bu isimlere, bu konulara? Gereksiz şeylerle meşgul oluyorsun. Hani can çıkar ama
huy çıkmaz misali, ne yazık ki sen busun.
Olsan ne olur
Ölsen ne olur
bir isimsin işte… adını başkaları da kullanacaklar! Umarım ne kaderleri, ne emelleri sana benzemez. Gazze’ye dur diyemeyen dünyanın gölgesine sığınmış, limana bakan tarafta yaşayan, hadsizliği şiar edinmiş, şımarık ve ben bilirim büyüklenmesiyle racon kesen sen… Yasakların içinde karanlığa giden sen. Ne olmuş yani bana erişim engeli getirsen… Ben bundan kahredip kendimi yedi cihandan atacak biri miyim sence. Hayatımı mahvedecek de değilim. Bunu yazarken, şunu bilmelisin ki, kim ne yaparsa fazlası kendisine geri döner. Ne niyetin varsa, o da…
Olsan ne olur
Ölsen ne olur
Demiş, seven aşık. hem kederli hem dertli… Hani ölmüş diye bir kaç gün yas tutar ve unutur…Hep böyle de olmuş.
Dünyada kim kimde fazla kalıyor ki? Dünya işte şu an var sonraysa yok… Bir ömür yaşadığımızı sandığımız rüya bile en fazla 6 saniye sürüyormuş…
Aşığın anlattıklarına rehber oldum. Anlayan anlasın…
Saffet Kuramaz, 13.08.2024, Mağara gibi bir yerdeyim