- 201 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
CAN BEBEK
MAZİYE YOLCULUKLAR – 295
“Sevgili Torunum Kayra Hakan Yıldız’a”
Can bebek uyu. Güzel, tatlı bebek büyü. Sevginin en içten gösterildiği yaştasın. Çıkarsız kucaklanırsın. İçtenlikle öpülürsün. Candan sevilirsin.
Sana gülümseyen yüzler maskesiz yüzlerdir. Sana söylenen tatlı sözler gerçektir. Yaldızsızdır. Kalaysızdır. Çıkarsızdır.
Günler, aylar, yıllar geçince sen büyüyeceksin.
Sen büyüyünce ihtiyaçların artacak. Sorunların çoğalacak. Yoklukla tanışacaksın. Hüzünleneceksin. Sen büyüyeceksin. Çevren genişleyecek. Yeni insanlar tanıyacaksın. Tanışacaksın.
İnsanların iyisi ile kötüsü ile karşılaşacaksın. İyi insanlardan iyilik göreceksin. Benim iki değerli dostlarımdan gördüğüm iyilik gibi. Benim N. Karabiber ve A. Karabiber’den gördüğüm iyilik gibi. Benim gibi Allah razı olsun, diyeceksin.
Benim gibi sağlıkları için, mutlulukları ve başarıları için dua edeceksin.
Kötü adamlardan kötülük bekleyeceksin. Kötü adamlara fırsat verirsen, seni kahpece hançerleyecekler. Lanet edeceksin. Allah belalarını versin, diyeceksin.
Fırsat bulurlarsa açtıkları yara ömrünün sonuna kadar sızlayacak.
Hiç karşılaşmadığın sorunlar karşına çıkacak. Kimi sorunları çözeceksin. Kimi sorunlar kördüğüme dönüşecek, çözemeyeceksin.
Hüzünleneceksin. Karamsarlığa kapılacaksın. Çaba göstermeye devam edeceksin. Bazen tüm emeğin boşa gidecek. Emeğine acıyacaksın. Yılmayacaksın. Direneceksin. Sorunu çözmek için beynini yormaya devam edeceksin.
Can bebek uyu. Güzel, tatlı bebek büyü. Çok küçüksün bebeğim. Ailenin sevgisini, sıcaklığını doya doya tat.
Annenin sevgisi, sıcaklığı, şefkati bu yaşta abu hayattır. Bu günler, bir daha yaşanması imkânsız günlerdir. Dayan annenin göğsüne, uykunu al.
Güzelleştikçe gül, gül bebek ol. Büyü canım benim, sağlıklı büyü.
Can bebek uyu. Güzel, tatlı bebek büyü. Annenin gül gibi kokan döşüne başını koy. Gözleri mercan bebek, gözlerini annenin gülen gözlerine dik. Annene tatlı tatlı bak. O küçücük ağzınla anlamı çok büyük bir gülümseme annene yolla. Annen, gülümsemene hayran kalsın.
Senin baldan tatlı yanaklarına öpücükler kondursun.
Can bebek uyu. Güzel, tatlı bebek büyü. Annen ve baban, paraları oldukça sana oyuncaklar alacaklar. Gözlerindeki mercanlığa, gülüşünün tatlılığına, yüzünün güzelliğine dünyaları bağışlayacak kadar seni seven deden, seni her kucağına aldığında çocuklar gibi sevinecek.
Çocukluğunda kendi oyuncaklarını kendisi yapan deden, alıp oynayamadığı tüm oyuncakları bütçesini zorlayarak sana almaya çalışacak. Odanı oyuncaklarla doldurmaya çalışacak. Deden, senin oyunlarını izleyecek.
Sen oyuncaklardan zevk alırken, deden mutluluktan uçacak.
Seninle birlikte oyuncaklarla oynamaya başlayacak. Koca adam seninle çocuklaşacak.
Can bebek uyu. Güzel, tatlı bebek büyü. Gülüşü şeker bebek, ömrünün son gününe kadar sağlıklı, mutlu, başarılı günler geçirmeni dilerim.
Ömrünün her anında, gül yüzünde güller açsın şirin bebek.
Can bebek uyu. Güzel, tatlı bebek büyü. Bu Dünya’da sorunsuz yaşamak çok zordur, bilirim. Hayat yolunda kaya olur, taş olur, çakıl olur. Diken olur, dikenli tel olur. Şose, otoyol ve otoban olur. İnişler olur. Yokuşlar olur. Mutluluklar, başarılar yüreğine huzur verecektir. Acılar, bazen yüreğini delip geçecektir.
Yaşamak için zorluklara karşı direneceksin.
Hain tuzaklar, kalleşlikler karşısında yılmayacaksın. Pes etmeyeceksin. Boyun eğmeyeceksin.
Can bebek uyu. Güzel, tatlı bebek büyü. Büyüyünce dünyanın en güçlü adamı olsan dahi kimseye haksızlık etme. Kimsenin onuruyla oynama. Kimseyi incitme.
Sakın kul hakkına, harama el uzatma ve tenezzül etme.
Boğazından bir lokma bile haram geçmesin.
Can bebek uyu. Güzel, tatlı bebek büyü. Yanakları Bursa şeftalisi, gözleri mercan Dünya tatlısı bebek. Sorumluluğunu bilen bütün babaların ve annelerin bir tek beklentisi vardır: Bebeklerine güzel yarınlar hazırlamak. İyi bir eğitim almanız için bütün olanaklar seferber edilir. Babalar, bebekler erdemli birer fert olsun diye deneyimlerinden faydalanırlar.
İyileri, kötüleri, doğruları, yanlışları ve insanı insan eden güzellikleri anlatmaya çalışırlar. Babalık duygusu şemsiye olur, zırh olur.
Can bebek uyu. Güzel, tatlı bebek büyü. Bebeklerin uykudaki halleri de çok güzeldir. Öyle masum, öyle tatlı, öyle güzel uyur ki bebekler, saatlerce izlenebilirler.
Bebekleri öyle severim ki kelimeler yetersiz kalır. Bebekler sevilir. Bebekler narin çiçeklerdir. Bebekler gelecektir. Bebekler yarınlarımızdır.
Bebeklere dünyayı cehennem etmesin büyükler.
CEZAEVİ GÜNLÜĞÜ
29 TEMMUZ 2013 / SAAT 19 00