- 114 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Parelel İslam bizi geri bıraktı...
Parelel İslam bizi geri bıraktı...
Adam diyor ki"Vakıa suresini oku para sana koşa koşa gelir"
Adam şu dua "rızık duasıdır"diyor...Ftihayı okuyoruz kabul olmuyor o dualar kabul olacak mı diye düşünenimiz yok"Nasrettin hoca gibi gölü mayalamaktır işimiz"
Kimisi "para kaka ..."dedirtir..."Fakir muhammed"dedirtir...Parelel İslam dolu biz de renk renk…
Bir de "Ilımlı İslam"diye bir şey çıktı...İslam deneye dayanan bir ilimdir...vahiyle de gelse felsefeyle de gelişse...deneye-tecrübeye dayanan bir dindir İslam ...mesela nikah konusu arab adetinden aynen alındı...
Esmanın tecellisidir her şey yani deneyden başka ilme yol yok...Tecrübeli uzman çözümler önerir İslam sıkıntılara..."Vakıa suresi oku"demez vehhabtır Allah vakıa okumasan da hediye eder...ama adildir "Çalışırsan sebeplere sarılırsan başarılı olursun...nüklere erişti müşrik başarı"BİZ OLMAKTADIR" şeytan da "Biz oldu esmaya kul oldu güçlü oldu...parelel dinler oluşturmayalım...esmaya kul olan başarırı sünnetullah bu kural bu...Hasta ineğine hoca çağıran paytar çağır uzman çağır...der İslam ama parelel İslam hoca dua okusun der muska yazsın ...der...
Yaratılan bir laboratuvardır...esmadır kimyası fiziği matematiği...tarihi...Maymundan geldi insan tezi çürütüldü işte...
Zaman evrensel olmayan nefiscilik ve ırkçılıkla savaşıyor ama herkes kendi putunu dikiyor çünkü savaşanlar nefisci...Rızacı değil...peygamberler hariç...Arab Türkçe kelimeleri yok ettirdi tükçemizden işte...Parelel İslam bu...şia da parelel İslamdır...Hz Ali dediler kilie de "OĞUL İSA"dedi...nefisci bir İslam parelel bir İslam oluşturdu.Hz Alinin eline saz verildi..."OĞUL İSA"tevbe çıkarıyor...Tevbeye kul ol...dua et...ama hüküm Allaha aittir tevbede de şefaatte de sahib Allah...
Fen bilimleri de İslam da her ilim deneyle varılan sonuçtur...esmadır yaratılanın"BİZdir Allahla yaradılan çünkü."değilse hiçtir nötürür ...yaratılanın kimyasını fiziğini matematiğini...tarihini... oluşturan...
Esma formülleidir kimyası inanın "Bİ oldukAllala...şeytan da biz oldu değilsehz Ademe galib gelemezdi müşrik nükler üretemezdi...esmya kul olmak "BİZ olmaktır"kul görülür yaradan gizlidir...elma ağacı görülür o ağacı o görevl yaratan gzlidir...
Sünnetullaha inan "Şudua şuna iyi geir "diyene inanma...sebeb-sonuç belli...dua kitaplarını sebeb-sonuç kanununu red için kullanma...eylem-hal-düşünce duygu öğren dua kitaplarından...Parelel dnoluşturma sebeb-sonuç...belli.
"İhlas oku mu diyor dua kitabı"sen eylemini-halini-üşünceni-duygunu şirkten arındır.İhlası eylemin de halin de düşüncen de duygun daokumalı...Hac dualanı da...değilse dua kabul görmeycektir...Nükler sahibi olalım sebeb-sonuç belli...eylemlerii -hallerini-düşüncelrini-duygularını kul et bu amaca...başka dualar parelel İslam oluşturacaktır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.