- 110 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Belki daha iyisini hediye edecek
Belki daha iyisini hediye edecek
Vehhabdır hediye etmeyi sever acizlere hediye etmeyi sever hakkettiğini de verir adildir...Müşrike nükler verdi şımarttı muttakiye belki daha iyisini verecek ve müşriki hayal kırıklığına uğratacak...
Belki daha iyisini hediye edecek çünkü vehhabtır.o treni kaçırdık diye üzülmeyelim...hediyeyi hakkedek kadar muttaki olmalıyız.cebrail ilmi vahiyle ulaştırır ilim hediye edilir peygamberlere...binlerce yıl deneyle elde edilecek çözümler öğretilir peygamberlere...
"Mü’minler kardeştir..."kardeş olmak için nefsini terbiye et...mü’min sandığımız münafıklar var...deney bunları ortaya koyar...şehit olamazlar...mallarını veremezler...
Kardeş sandığını sınamalısın...kara günde yalnız kalırsın...yıldırım beyazıtı ordunun bir çoğu Ankara savaşında terk ettiler...Kardeş sandıkların kardeş mi denedin mi hiç belki sen kardeşliği hakketmiyorsun belki onlar...Allah kabeye dost bulamadı yer yüzünde ebabiller gönderdi...hz İbrahime de ateş zarar veremedi...yalnız bırakılmıştı ama kerbelada hz Hüseyin yalnız kaldı hakkettiğini yaşadı...hediye edilmedi hakkettiğinden fazlası bir hayat...Belki daha iyisini hediye edecek mi belli olmaz ama adildir hakkettiğini yaşatır bu belli...
Kardeşlik ayetine iman ettik demekle olmuyor takvamızı belirleyecek Allah imtihanlarla...her ayet için bu imtihanda olacağız...‘’Onlar iman ettik deyip imtihan olmadan kurtulacaklarını mı sandılar?’’ (Ankebut/2)
Sende kardeş sandıklarını sına...
İmanda sadece dil ile ikrar yoktur ki iman ettik deyip kurtulmak mümkün olsun. Aynı zamanda kalp ile tasdik de vardır. Kalp ile tasdik de Cenâb-ı Hak’tan gelen her türlü imtihana ‘’sadakte’’ demekle olur.
Aciz kaldık muttakiler aciz kaldı müşrikin nükleri var para babası da onlar...Belki daha iyisini hediye edecek mi hz nuha gemi hediye etti tufan hiç oldu .Müşrikin nükleri hiç olsun diye Belki daha iyisini hediye edecek mi şu ahir zaman mü’minlerine de...
Kaçan trendi nükler bakarsın daha iyisini verir mü’minlere...bir gecede müşrikler zelil olur...
‘’Her problem, aslında sana bir hediye getirir. Seçim yapmak ise sana düşer. Ya bu problemdeki dersi görüp anlar ve hazineyi kazanırsın ya da şikâyet edip problemlerle yaşamaya devam edersin.’’ (Jon Gordon)
Evet...Atmacanın serçe kuşuna musallat olması, serçe kuşuna uçmayı öğrettiği gibi insanlarda karşılaştığı problemler neticesinde sorun çözmeyi ve hayatta kalmayı başarabilirler.
Bizi halden hale sokup terbiye eder Nuha gemi nasib etti ekmelleştirdi...Musaya asa verdi güçlü kıldı...nüklerden daha üstün bir silah verir mü’minlere bir gecede müşrikler zelil olur...duamız olsun ve hatalardan tevbemiz olsun sadece acizlere vermiyor hediye için duan olsun peygamberin duası vardı cebraili gönderdi uanın duası vardı hızırı gönderdi...acizlik ve dua ısrarlı dua sahibleri hediyeyi hakkeder...
Kur’an-ı Kerim’in en önemli emirlerinden bir tanesi müslümanların birbirlerini kardeş olarak görmeleri...hakketmemek de var vefasıza kardeşlik bir kere yapılır bir delikten bir kere ısırılır mü’min...Kardeşliği hakketmeyen mü’minler var...kısas kardeşlik edene kardeşlik et der işte...
Kardeşliğin de belki daha iyisini hediye edecek muttakilere Allah
Nüklerin de belki daha iyisini hediye edecek muttakilere Allah...
Vehhab çünkü...latif çünkü...nüklerden üstün bir silah hediye edilecek çok yakında mü’minlere inşallah.Zulme razı değil Rahman o...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.