- 321 Okunma
- 1 Yorum
- 7 Beğeni
222 Numaralı Koltuk Camı
Kalbim titriyor Benji. 222 numaralı koltuk camımda oturan ölü mevsimi yolcu ediyorum. Odamın kırkı çıkmış göğsünde ki koltuk üstü hava limanından. İşte yolculuk gibi çiçekçi kapı kollarımda; Şarkılarını nağmeliyor yapraklarını açtırdıklarında. Ve leziz gülümsemeli kuş bebeklerini başlarına aşkla ol’sunlarla dikiveriyorlar. İpleri tutan kuş bebeklerim ve odamın kırklanmış yastıkları sesli opera yudumlamasında enteresan gömlekleriyle neşeli şekerleri içiyorlar. Onları mutlu görünce; Ellerimin yüzyıllık la piyano tuşları yüzüme karşı hep bir sancı hıçkırığına dönüşüveriyor. Deniz üstü kolalı kalp kapağı gömleğimle milyon gülücük baloncukları yakalamak için içimde koşuyorum Benjamin.
Ağlasam sanki boğazımda mahsur kalan doğmamışlığım çıkıverecekmiş gibi bir şeyler. Çıkmasın diye boğazımdan; Ağıt yakan yıkık dökük bir telgraf sancağında uyutuyorum parmakların prangalarını. Orada ağzımın örtüsü her zamanlarla amin ağaç köklerime eş değer geliyor Benji. Ve yüzyıllar şahittir ki, evimin içsel ölü tıkırtılarında dönen başımı arıyorum geçmişin eteğinin altında.
işte saat; Hep sana bana bize sekiz saniye Benjamin.
Hoşçakal
youtu.be/Se-2TR7YNKQ?si=3FIqEIWpw0MqISS8
Benji 30, 2024
Time 1818
Ana Karakterler:Benjamin
222 Numaralı Koltuk Camı Yazısına Yorum Yap
"222 Numaralı Koltuk Camı" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.