- 102 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah ateşle "BİZ OLMADI"
Allah ateşle "BİZ OLMADI"
İbrahim ateşe atılmaz deme atıldı der deney tarihi olay ve Kur’an hz İsa çarmıha gerilmez mi...
İhlaslıya karşı darlık ve şeytan sınırlıdır...Gazzeliler karşı neden savaş sınırlı değil...
Bana "Elinde takva ölçüsü mü var"diyen.takvalıya olumsuzlar sınırlanmış oruçluya bile şeytanlar zincire vurulmuş...ama nüklerli olmaktır günümde takvalılık namaz kılan takvalı değil zaten imam aylıkları içki satışının vergilerinden geliyor...
Esmaya yya tavizsiz sarıl yada tevbeye ...Takvanın ölçüsü bu.günümde nüklerli korunuyorsa "EL-Hafıza sığınmak nüklerle mümkün yani"el-Hafıza kulluk aşk nüklerli olmamızı gerektiriyor değilse imam aylığını içki satışının vergisinden almaya muhtaç oluyor.Zinaya muhtaç olursun evlenecek para biriktirmezsen...sünnetullah bunlar denenmiş-tecrübe edilmiş deneye-tecrübeye sünnetullaha asiye muttaki dersen işte tarikatler seni soyar yardım diye ve ABD ye kaçar...
Allah ateşle "BİZ OLMADI
Takvalıyım diyen hz İbrahim takkvalıydı...hz Muhammet cahiliye düğününe niyetlenmişti derin uyku bu amacına engel olmuştu...takvalıyım diyen...
Allah ateşle "BİZ OLMADI
Masumdur peygamberler ihlaslılar...
Hristiyanlık, Yahudilik ya da İslam dininde peygamberler çok özel bir konumdadırlar
İslâm inancına göre diğer peygamberler gibi bizim Peygamberimiz (asm) de masumdur (günah işlemekten korunmuş
Peygamberler İsmet sahibidirler...abidler de ibadetleri oranında korunmuştur...der deney-tecrübe tarihi olaylar da...Sözlükte “engel olmak, gelebilecek zararları bertaraf edip korumak” anlamına gelen asm kökünden türemiş bir isimdir. Kelimenin “korumak” mânasına ağırlık veren Râgıb el-İsfahânî, peygamberlerin ismetini “Allah’ın temiz bir yaratılışa sahip kılması, bedenî üstünlük vermesi, zafer ve kararlılık lutfetmesi, iç huzuru yaratması ve hayra muvaffak kılması suretiyle kendilerini koruması” şeklinde tarif etmiş (el-Müfredat, “ʿaṣm” md.), İbn Manzûr ise “Allah’ın, kulunu cezalandıracağı kötü şeylerden koruması, ona engel olması” tanımını yapmıştır (Lisânü’l-ʿArab, “ʿaṣm” md.). Kelâm literatüründe ismet “peygamberlerin Allah tarafından günah işlemekten korunması” şeklinde terimleşmiştir. (TDV.İslam ansiklopedisi)
Hz Aişeye atılan iftira tutmadı...hz musaya atılan iftirada...ibadetlerimize denk iftiradan korunuruz...
Allah ateşle "BİZ OLMADI muttaki kullarını yalnız bırakmadı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.