- 113 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Benim ki bana seninki sana
Benim ki bana seninki sana
Sevdiğim çiçeğim gülüm orkidem diye severek çiçek hediye etmek. Bu senden daha güzel der gibi mi al bu çiçeği der gibi mi yaptığım çiçek hediye etme işleri. Yok aslında aramızdaki küslük gitsin diye tercih ettiğim yöntemləden sadece birisi bu. Bu kadınım ile aramızdaki ilişki.
İlişki kurduğum sevdiğim Allah olunca işlerin usulü çok kolay aslında. Benim Allah’ımın usulü benim sevdiğim zanlarımın üstüne. Bir Milyon ehli sünnet deseki O Allah’la öyle sevişilmez Ooooo ipi bıraktın mı her Allah’la sevişen kendi usulü yani kendi zannı üzere öğrendiği üzere seviştirmeye çalışıyor seni. Öyle olmaz kalp bilir eğer kalpte Allah varsa, Allah benim yaratılış vasfıma uygun bir işe de koymuşsa benim Allah’ım benim zannıma göre benimle sevişir. Yani herkes faul yapıyor bana tam gole gidecekken düşürüyor çimenlere. Eder kale çizgisini tam karşıma almışım kaleciyle karşı karşıyayım faul yaptı yani Allah’la öyle sevişilmez dedi usül öğretmeye çalıştı. Şimdi Penaltı zamanı çekilin bakalım ben çekeceğin penaltıyı. Şuuut ve gooolll. Unutmayayım müslüman maç bidat ile.
Yani anlayacağın kardeşim kadınım için konuşuyorum benim kadınımı bana öğretme. Gülüm dediysem gül almayayım ona. Orkidem dediysem orkide almayayım. Bunuda söyleyeyim sen gül den daha güzelsin Gülüm.
Benim Allah’ım bana senin Allah’ın sana.
Bir Abdurrezzak var çok da hoş bir dede türbesi de Mardin Kızıltepe de. O Şeyh Abdurrezzak Haleli köyünden gelen Abdurrezzak. İlmi yüksek Abdurrezzak. Benim dedem Abdurrezzak.
Düdüklü Meczup
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.