- 115 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Matematik coğrafya İslama hizmet eder...
Matematik coğrafya İslama hizmet eder...
Bir tepe çizimle işte zorluktan sonra kolaylık gelir...der bana
Bir su firavunun önüne geçen kızıl denizi hatırlatır bana...
Bir dağ"İlelecebel"sesini taşır hz ömerin.Dağlarda aa kucağıdır eerürkye dğlık olmasydı inliz urtuluşsavaşındaülkemize girerdi Arabistan düz oldğu için girdi..."El_Hafız esması ..."va Allahın der dağlr hz muhmmed de evr mağarasına sığınıştı...sünnetler hatırlarım dağlrı görsem...
Günah varsa tevbe var.matematik mantıklı İslam.eksi-varsa artı var sıfır var.Kadir gecesi çarpa gecesi ahir zaman bölme zamanı
Atom aralanırımdi durd Alahlabiz olmadık dua etmedik bie nasib et diye...biz evlenelim yeter...Allahla başka konulr için duamız yok "BİZ OLMA arumuz yok"...
İslamı eviyor ütün deneylertecrübeler deneye dayalı ilimdir çnkü İslam .uydurma İslamdır denye ve smaya dayanayan mehebler tarikatler...şarbın damlası haam demşler oysa şara kansulandrıcıdır..şarabda da ksik de olsa fayda vr ekmel fayda frzlarda onu da biz eksiltiyoruz zaten...
Kız isterken "Allahın emri" düğün yaparken ebucehilin adeti...bu evlilik mi farz...bu nikah mı nikah bozuk dua kabul olmadığı gibi bozuk nikah da Allaha vrmaz bile...
Allah Hakim heryaratılan sınırlı o sınırsız şeytan sınırlı."kedinin kanadı olsaydı serçenin adı kalmazdı"eylemlerinde hikmetli Allah nükler de ınırlı güçtedir...teknoojiye devam...
Teknoloji de İslma hizmet der...Gazzeli nükerim olmadı diye üzülüyor işte bu tevbedr...yeniçeriye buğzediyor şte bu tvbedir...edelerinin keyyf ehli ouşlarınaöfkeleniyor işte bu tevbedir..aci cehenem olmasa tevbe edende olmaz...şeytan da ehenemde tevbe edecektir...
Suriyede hedefi rusun da ABD nin de türkiyedir çinin de türkiyedir Tarih tekerrür edecek ikinci kez türk-rus harbi ve ABD türkiye harbi olacaktır..tarih denenen tekrar enenir...birkere bu sıralama ile yendiler yine deneyeceklerdr...Tarih de deneye islma ilme hizmet eder...ikinci kez aynı delikten ısırılmazsak mü’mn ünvanını hakkderiz acak...bunu bozmalıyız.İhlaslıya hizmet eder trih.Kabilin taşı varsa dağlar var.Dağ gib silahlarmız var...
Deneye İslaa hizmeteder her bilgi doğru ise...evet...bilgi teknoloji islama hizmet eder nükler gazzeliyi tevbeye getirdi...ilme sarılmalı ihlaslıar Matematik coğrafya İslama hizmet eder...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.