- 88 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Girişimcilik Serüveni üzerine, yaşamı anlamlandırma çabası üzerine yanılsamalar
Çoğu girişimci bir yanılsama içerisinde.
Şayet bir yatırımcı bulabilirse fikrini de uçurabileceğini zannediyor.
Peki, bu sence ne kadar mümkün? Gel birlikte para nereleri satın alır, neleri alamaz şöyle bir göz atalım…
Parayla kitap ve eğitim satın alabiliriz ancak entelektüel ve donanımlı bir uzmana dönüşmüş versiyonumuzu satın alamayız.
Para çok sayıda ilişki yaşayabilmemiz için şansımızı artırabilir ancak aşk satılık değildir.
Bir evi satın alır hatta paramız için bizimle evlenecek bir eşten bir sürü çocuk da yapabilir, bir aile kurabilir ancak huzurlu ve sevgi dolu bir aile ortamını satın alamayız.
En iyi paraya özel koçlar denetiminde en pahalı spor kulüplerinde en pahalı egzersizleri satın alabilir ancak güçlü ve iyi bir fiziği satın alamayız.
Büyük bir yatırımcıdan devasa bir para koparabilir ancak neticede girişimimizin dünya çapında etki yaratabilmesi neticesini satın alamayız.
Bu örnekler hiç bitmez. Hepsi birbirinden farklı olsa da ortak paydada bize şunu anlatır: sonuçlar satılık değildir.
Bir girişimci olarak hayatını değiştirmek istiyorsun. Gelirini ve itibarını artırmak, seçilmiş bir hayat yaşamak ve kendini daha değerli ve önemli hissetmek gibi taleplerin var. Bunlar anlaşılabilir.
Ancak para veya yatırımcı sana bu sonuçları satın almayacak. Hatta doğru vizyonu, donanımı ve becerileri edinmeden projene yatırım yaparsan para sadece sorunlarını büyütecek.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.