- 101 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hz Muhammedi sevenler hz Olarak sevmiyor günümde...
Hz Muhammedi sevenler hz Olarak sevmiyor günümde...
Evet...Hz Muhammedi sevenler hz Olarak sevmiyor günümde...dün de ırkçı arablar onu ırkdaş diye sevdi...Nefis ehli hiç sevmedi çünkü içki yasak zina yasak...Yahudiler "peygamberlerimiz de zina yapardı...dediler ve sevdiler...Kendilerine benzettiler onlar masum...
Hz Muhammedi sevenler hz Olarak sevmiyor günümde...Kendilerine benzettiler-sevdiler."Köpek aşığıydı"diye seviyor mama satıcısı
Hz Muhammedi sevenler hz Olarak sevmiyor günümde...Kendilerine benzettiler ve sevdiler.Onun niyetileri için değil evlilik savaş...Hoca nikahları tam bir aldatmaca...
Âlimler Bozuluncaya Kadar, İnsanlara Allahû Teâlâ’nın Azâbı Gelmez...der.MEKHÛL EŞ-ŞÂMÎ (Radiyallâhû Anh)günümde tarikatlere de dans girdi hepsi iyi figürlü de değil...Namazın şekilleri yeterdi bize...
Adam takvalı görülecek ya ama peygamberin niyetiyle örtüşen hiç bir niyeti yok .Takva gösterdi kendi niyetini başka türlü halkın desteğini kaybedecek...Parayı kalbime sokmadım dedi...ama bence para yüreğe girmeyi hakkediyor çünkü cennet de parayla kazanılır...fakir sahabeler imrenirdi zengin sahabelere...Para yüreğe konmaz mı"ALLAH parayla da biz olur"Neden para cami yapıyor cami yıkıyor.ya cüzdana da koy yüreğe de yada
Nefis ehlidir ilahi dinleri bozan devletleri yıkan...yeni çeriler yıktı Osmanlıyı fülüs diye diye doymadılar hiç...Bak:Türkiye’nin yarısı memur olmaya çalışıyor. Yarısı da emekli olmaya... ama devleti yaşatayım diyen yok...
Kur’an ölüler hakkında konuşmuş hep eskilerin masalları dedi müşrikler Kur’ana ama bizi konuşturmadılar yıllar yılı ölüler hakkında...Peygamberi benzettiler kendilerine hz değil onların peygamberi de...hadis uydurma yarışı başladı peygamberin vefatından sonra...yani Kur’anı tefsirle bozdular sünneti de hadisle alimleri icmayla kıyasla...
Allah vadettiklerini vermiyor işte mü’minim diyenlere bu ne manaya gelir mi...sahtekarız...peygamberin niyetleri için değil mal kazanmamız da...namazımızda da sorunlar var şehadetimizde de...İlahi dini de Allahın elçisini de nefse maşa yaptık işte...ve kahır bizi bulacak tevbe etmezsek...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.