- 198 Okunma
- 4 Yorum
- 4 Beğeni
UYUMA KARDEŞİM
Sen uyurken birileri senin için ölüm fermanı hazırlıyor.Ya karşı gelecek o fermanı yazdırmayacaksın, ya da ölümüne razı olacaksın.
Türkiye’ye biçilen rol , patates, domates, elma üretip ihraç etmekten ibaretti. Türkiye uçak , helikopter, füze de yapacağım ve pazarlayacağım deyince İşler değişti, planlar bozuldu...
Olası bir savaş durumunda top yekün saldırıya geçecekler, Bu kadim devlet, yaklaşan tehlikenin farkında ve yıllardır savunmasını güçlendirecek, güvenlik çemberini sağlamlaştıracak hamleler yapıyor. "Helikopter mi yiyecez" diyen şımarık bir kesim ise uyumaya , yalanla, algıyla cambaza bakla uyutulmaya devam ediyor...
Sen Uyuma Kardeşim. Savaşa her zaman hazır ol.
Tehlikenin ne zaman nereden geleceği hiç belli değil.
Dikkat edersen, Türkiye’de ne darbeler, ne de muhturalar bitiyor.
Bunlara sen fırsat verdiğin için oluyor.Yoksa sana kimse tuzak kuramaz.Kurmak isteyenler de kendi tuzaklarında boğulurlar.
Gözünü her zaman açık tut!..
Kemal DOĞANAY
YORUMLAR
Yerden göge haklisin hocam,Seksen sene bize bicilen rolu oynadik...Yolu olmayan köylere heykeller yaptik, carigi olmayan köylülere siyonist sapkasi sattik bes keci sattirarak, marko pasaya yolladik, Ucak fabrikalari araba fabrikalari kurduk, soba fabrikasina cevirdiler.Yendigimiz yedi düvelin cürümüs kültürünü ahlakini ithal ettik....Bilim adamlarimizi bir ucaga doldurup Süleymanin memleketine daga carptirdik, aslesan mühendislerini avladiler failleri bulamadik..bunlari hep icimizdeki ismi bizden geni gavurdan olanlarla yaptilar..
Daha nice alcakliklara maruz kaldik sükür ki , devrilmedik, son on yilda gecte olsa toparlandik
Rabbim yar ve yardimcimiz olsun
Usta o saydıklarınızın yapıldığı tesisleri yani; 1975'ler de başlatılan bir çalışmanın sonucu kurulan ASELSAN'ı, 14 Haziran 1988 de kurulan ROKETSAN'ı, dışa bağımlılığı azaltmak amacıyla 1973 yılında kurulmuş olan TAI'i, TEİ'yi, rahmetli Süleyman Demirel'in başbakanlığı döneminde 1975 yılında kurulan TANK PALET FABRİKASI i ve aymakla bitirilemeyen benzeri ülkenin can damarı nice tesis ve fabrikaları yapıp bizlere emanet edenlerden Rabbim razı olsun. Bu ülkenin can damarı fabrika ve tesislerin yapılmasına sebep olanlardan hayatta olanlara Rabbim sağlık sıhhat afiyetler versin yaşamını yitirenlere ise rahmetiyle muamele etsin diyor esenlikler diliyorum.