- 105 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kur'anı gizlemeyin...
Kur’anı gizlemeyin...
Adam arab parası yemiş Kur’anın din kardeşlik algısını gizliyor...kardeşlik esmaya kulluğa secde kadardır.Çanakkalede ölen arab yok...ama Osmanlı askerini şehit eden arab var...
Adama kan kardeşiz ayağına akrabalarını sömürecek o da kan kardeşlik algısını bozmuş...
Adamların derdi Kur’anın salih tefsiri değil...Kur’an-ı Kerimi çıkkarları doğrultusunda konuşturmak.hilecinin tefsiri esmaya asiliklerle dolu olur...
Kabil kıssası kan kardeşinle.Yusuf kıssası din kardeşinle tebbet suresi amcanla savaş der.kardeşlik esmaya kulluğa secde kadardır.
Kardeşlik esmaya kulluğa secde xn--kadardr-wfb.de/ ölçün esma olsun
Kur’anı gizlemeyin...
Hak olan Kur’ân’ı, gerçek dışı sözlerle örtüp gizlemeyin. Hakka batılı karıştırmayın, bile bile hakkı gizlemeyin. Hakkı bâtıl ile karıştırmayın; bile bile hakkı gizlemeyin. Hakkı bâtılla/saçmalık ve tutarsızlıkla kirletmeyin.(Bakara /46)
Yukarıda yahudiler Kur’an-ı Kerîm’e iman etmeye çağırıldıkları için burada da, bu imanın gereklerinden olmak üzere, onlara Kur’an’ın önem verdiği prensiplerden söz edilmekte; özellikle hakkı tanımaları ve korumaları, namaz kılıp zekât vermeleri emredilmektedir. Böylece Kur’an yahudilere ve dolaylı olarak müslümanlara, hatta bütün insanlığa, maddî ve dünyevî menfaatlerin, egoist arzu ve eğilimlerin etkisine kapılarak doğru ve gerçek olan ile eğri, yanlış ve asılsız olanı kasıtlı olarak birbirine karıştırmamaları, hakkı örtüp saklamaktan kaçınmaları gerektiği yönünde son derece önemli bir uyarıda bulunmuştur. Yahudiler de dahil olmak üzere muhatap kitle bakımından temel gerçek Kur’an’ın hak kitap ve Hz. Muhammed’in hak peygamber olduğudur. Bu sebeple âyette öncelikle bu husus kastedilmiş; inkârcıların hak ile bâtılı birbirine karıştırıp hakkı gizlemekten vazgeçmeleri, müslümanlarla birlikte namazı kılıp zekâtı vermeleri, Allah’ın hükmüne boyun eğmeleri istenmiştir. Burada, pek çok dinî hükümler içinden özellikle namaz ve zekâtın emredilmesi, bunlardan ilkinin bedenî ibadetlerin, ikincisinin de malî ibadetlerin en önemlisi olmasından ileri gelmektedir (Râzî, III, 44). 42. âyette yahudilerin gerçek Tevrat’a onda bulunmayan ilâveler yapmalarına (bk. Taberî, I, 255) veya Hz. Muhammed’in geleceğinin Tevrat’ta haber verildiği gerçeğini saklamalarına (Reşîd Rızâ, I, 292) işaret edildiği de söylenmiştir.
Kibirli Kur’anı gizler değilse Arab-ı türkle birleştiremez çünkü Arab ve iranlı 1400 yıllık ilişkilerde hiç kardeş gibi olmadı...esmada"Biz"olmadılar korkaklar canı tatlılar fedakarlığı hep türkten bekledi...
Fedakar olma..."Biz"olmaya davet et insanları...esmada bir olmaya taşın altınna arab da parmmağını koymalı der adl sıfatı...ellerinden tuttuk inadına zorluk çıkardılar tembellikleriyle ...Kibirli zevk alır köle gibi fedakar olandan...Esmada"BİZ"olmaktır din kardeşliği.küçük kardeş omuzda sadece büyüyünceye kadar taşınır alıştırılmaz omuza...
Kur’anı gizlemeyin...Faizle ilgili algıda da Kur’an gizlendi.nefis için kardeşlik de haram faiz de karunlukta sömürü nefis içindir.Ganimette çalmanın sömürmenin amacı esmaya kulluk...esmaya kulluk için de faizi sömürüyü yasaklayan bu Bedirin ruhuyla savaştır.Faiz değil Karunluk haramdır de...Siyaset değiil Firavunluk haramdır ...de.esmaya kulluk için Firavun kadar alimlik bile helaldir habilin kabili öldürmem demesi meleklik değildir.esma için teknoloji için faiz al.hatta çal...kanun cezalandırsa da ecrin ile ödülün ile sevindirilirsin çünkü Allah için çaldın.müşrikin nüklerini çal veya etkisizleştir bu ecir olarak ddöner sana dünya kanunlarına aldırış etme ecrin ödülün acılarını unutturacakır...
Kur’anı gizlemeyin...
Genel kural bu Kur’anda: Allah içinse çal sömür ...Faiz al firavun kadar da zalimleş...ama niyetin Firavunluk veya karunluk olmasın yani nefis için değil esma için ey habil Kabili öldür bak Azrail öldürdü kabili ve melekliği yok olmadı irade ve niyet nefis değilse sana haram isnat eden zalimdir Esma düşmanıdır.Allahı seçmene düşmanlık bu...Marifet bu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.