- 232 Okunma
- 1 Yorum
- 9 Beğeni
HIHIR SİYMSİYAH YÜZLÜ ÇİÇEK CESETLERİ +18
Kalbimin koşu bandında kemik elbiselerimin askerleriyle sınırısız av başlatıyorum. İçleri olmayanların ülkelerine. Hırhır simsiyah yüzlü çiçek CESETLERİNİ geçtiğimde, kalbimin 12 iplik çarmıhından GÖĞÜN TOPRAĞINDAN çıkan Joseph; Onların azalarının mahremiyeti yoktur dedi. Hırsız ruhların peşinde ayaklarımı hep yüzüme karşı kestiğimi söylediğim de Joseph’e; Kalplerindeki ruhlarını yiyenlerin içlerinde damarları arzın ateşselvantik metaforlarında iskeletleri iğnecilerin oymalarında ölüdür dedi. Joseph’in duasına düşen Maryam’ın karnında ki İsa.
özetsel
1milyongeçmiş
senaryomdan2017
Not: Bir kişinin emeğini linç ederseniz bilin ki o kişinin hem aydınlığı hem karanlığı ruhlarınıza salınırlar. Ki ben kimden ihanet ağır itamlar ve kendi çıkarları uğruna kötülük gördüysem akibetleri pek iç açıcı olmadı. Çünkü ben artık şunu uyguluyorum. Bana kim kimler, saldırı hakaret itam iftira ve benden cümle ve cümleleri ters bükme ve hatta esinlenme gördüğümde artık o kişinin sayfasına yazma yerine ilahi makamıma bidiriyorum. Ve inanın Adalet Melekleri ER YA DA GEÇ hesap alıyorlar.
Selam,
And,
Şairler ya da Yazarlar; Şiir ya da yazı astıklarında dışarıya çıkıp okuyan herkeste ilahi makamca bilinir. Çünkü bunu yapanlar yine emeğe zehir katanlar olarak kayıt altına alınırlar.
Selam,Ana Karakterler:ÖLÜLER
HIHIR SİYMSİYAH YÜZLÜ ÇİÇEK CESETLERİ +18 Yazısına Yorum Yap
"HIHIR SİYMSİYAH YÜZLÜ ÇİÇEK CESETLERİ +18" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
29 Haziran 2024 Cumartesi 00:00:26
Yazmak rahatlatır insan ruhunu, okumaksa bilgilendirir ki bilgi evrensel bir güç verir insan ruhuna. Ama yine de hiç yazmayan ve okumayan insanlar dolu etrafımızda ve sanki daha akıllılar gibi ancak bilgili değil... Herkesin akıllı olduğu bir toplumda bilgiye aç bir şekilde sürüyor yaşam. Yazanlar da ruhunun derinliğinden çıkartıyorsa kelimeleri, okunmasa da sonsuz zaman not alır o cümleleri ki hayat önce not verir insana sonra ders... Saygı ile