- 103 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ÖYKÜ OLAN UMUTLAR / Kolsuz Yelek
ÖYKÜ OLAN UMUTLAR
Kolsuz yelek (16)
30 yıl çalışarak emekli olduğum Müessese Müdürlüğüne bağlı Üzümören (Dimorta) İşletme şefliğinde kendisini görevli gören Dimortalı Mustafa vardı,
İşletmeye personel ile birlikte gelir çaylarını demler, temizlik işlerinde ve çarşı pazar işlerinde personele yardımcı olurdu,
İşletme personelinin aralarında toplayarak verdikleri parayı da maaş olarak kabul eder ve işine gerekli hassasiyeti gösterirdi bizim Dimortalı Mustafa.
Dimortalı Mustafa kalbi ve gönlü temiz, kimseye zararı dokunmayan, kendi halinde, biraz safca Allah’ın sevgili kullarindan birisi işte.
Dimortalı Mustafa biraz saflığının yanında olabildiğince de güvenilir birisi, verilen görevi harfiyen yerine getirdiği için de bulunduğu işletme şefliği ile Müessese Müdürlüğü arasındaki getir-götür işlerini de yapardı, Müessese personeli tarafından da tanınan ve sevilen birisi bizim Mustafa.
Bir gün zamanın Müessese Müdürü İşletme şenliğine Mustafayı gönderin de kışlık giyim malzemelerinden verelim diyor.
Personele yıllık tahaffuz malzemesi (koruyucu giyim) için ihaleye çıkılırken, ihaleye teklif veren şirketler ihale şartlarına uygun numune getirirler ve ihale sonunda kazanamayanlar bazen numuneleri almazlardı.
Dimortalı Mustafa’yı gönderirken çok sevdiği Osman abisi tembihte bulunuyor.
"Bak Mustafa sana elbise falan verecekler kolsuz birşey verecek olurlarsa sakın alma" diyor.
Bizim mustafa Müessese Müdürlüğüne geliyor ambar görevlisi bedenine uygun deri gocuk, deri yelek, pantolon, ayakkabı, çorap alt üst fanila veriyor. Mustafa hepsini tek tek inceliyor sıra deri yeleğe gelince ben bunu almam da giymem de diyor, ısrarlara rağmen kabül ettiremiyorlar.
Konu Müessese Müdürüne aksediyor müdür bey soruyor Mustafa yeleği neden almıyorsun,
Mustafa da Müdürüm Osman ağabeyim bana tembihledi kolsuz birşey verirlerse sakın alma dedi
Siz Osman ağabeyimden daha mı iyi biliyorsunuz onun için ben yeleği almam da giymem de.
3110/2022 - İ.ANİK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.