Gel ve Artık Gitme
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
En incinen yanım kalbimle yaramaz ve hınzır bir çocuk olup kapına vurdum kaç kez. Belki duymadın. Sanıyorum aldırmadın. Dert değil.
Arkadaşın Lale.
…
Lale fakülteden koşar adım uzaklaştı. Yetişmesi gereken randevuya İki saat kala evin kapısından içeri girdi. Heyecandan elleri titriyordu. Acaba yıllar sonra filizlenen sevgi Lalenin hayatını nasıl etkileyecekti? Laleyi neler bekliyordu. Aklında annesinin ona hediye ettiği inci küpeleri takmak vardı. Ve öyle de oldu. Lale kırmızı kadife elbisesini tamamlayacak inci küpeleri kutusundan çıkardı ve kulaklarına taktı. Dudaklarına tek hamlede bordo bir ruj sürerek keyiflendi şıklığını zirveye çıkardı. İşte, siyah mantosu ve siyah çizmeleriyle artık hazırdı Lale.
Tam saat üçte Orhan ile Lale telefon kulübesinin orada göz göze geldiler. Orhan gülümsedi. Lale kıkırdamaya başladı. Sözleştikleri gibi gidiyordu her şey. Orhan uzun boylu siyah dalgalı saçları olan bir çocuktu. Gür saçlarını özenle taradığı her halinden belli oluyordu. O da özenle giyinmişti. Sırtında yine baba yadigârı yeşil süveteri vardı. Ceketinin içinden belli oluyordu. Orhan tez canlı heyecanlı ve ağır başlı bir delikanlıydı. Ve Lale… Lale görünüş itibariyle minyon tipli kumral saçlı büyük ela gözleri olan güzelliğiyle göz dolduran bir kızdı. Lalenin en belirgin özelliği çok güzel bir sese sahip olmasıydı. Orhan Laleyi işte bu yüzden unutamamıştı.
İkisi de bir müddet bakıştılar. Lale sessizliğini bozdu.
-Orhan, udunu getirdin değil mi? Faziletin doğum gününde sen udunu çalarken ben de sana sesimle eşlik edeceğim unutma.
Orhan ellerini saçlarında gezdirdi ve şöyle söyledi.
-Elbette Lale, seninle birlikte nihavent makamından şarkılar eda edeceğiz. İnan çok sabırsızlanıyorum. Faziletin doğum günü bir an önce başlasın istiyorum.
…
1962 Mart akşamıydı. Fazilet mavi tül elbisesi içinde şirin mi şirin olmuştu. Orhan ve Laleyi dört gözle bekliyordu. Nihayet ikisi de kapından görününce derin bir oh çekti. Kutlamadan sonra sıra Orhan ile Lalenin tertiplediği musikiye gelmişti. O akşam konukların kulakları musiki ile şenlendi.
Lale en sevdiği parçayı “Dil Şad Olacak Diye” yi en sona bıraktı. Orhan ile Lale o akşam muhteşem bir şekilde uyum içindeydiler. Faziletin doğum günü bittiğinde herkes halinden oldukça hoşnuttu. Geceye doğru Orhan Lalenin kulaklarına kalbindekileri fısıldadı ve dedi ki gel ve artık gitme. Bu aşk bizim muştumuz Lale.
…
Mahvash
Gel ve Artık Gitme Yazısına Yorum Yap
"Gel ve Artık Gitme" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
17 Haziran 2024 Pazartesi 21:42:25
lale hangi durumu evirlecek merak ettim gül ağacım.
bari lale kendini yakmazsa dedim nayır nolamazlarla
missö üzeri bonibonlu böğürtlenli dondurma yiyelim
ayaklarımız gökyüzünde balıkları kovalamaya hazır çıkmışlarken
mujksss
öperekkk
Mahvash
@mahvash
Ben de merak ediyorum ablacığım bakalım akıbeti ne olacak 😇
Bonibonlu böğürtlenli dondurma ❤❤
Sevgimle Ablacığım ☺🥰❤😘
Bonibonlu böğürtlenli dondurma ❤❤
Sevgimle Ablacığım ☺🥰❤😘