- 124 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Rahman esmasının etkileri
Rahman esmasının etkileri
Rahman olmasaydı anne göğsüne süt dolmazdı...devenin hörgücü olmazdı...çöl hayvanı deve çöllerde susuzluktan ölürdü...
Rahman olmasaydı Kahhar ve Latif esmaları da olmazdı"Kahrı da hoş lütfu da hoş çünkü Rahmanın iki elinde biridir kahhar .Kahrı da hoş...Zalimler zalimliklerine nemrutlar nemrutluğuna firavunlar firavunluğuna devem ederdi ama O rahman hz Musaya asa verdi...firavun kızıl denizde boğuldu.
Rahman olmasaydı Razzak esması da olmazdı...Şu hikayede de Rahman esmasının etkisi var ...serçenin iki yacrusu olmuş ama serçeyi şahin kapmış iki yavru açlıktan çığlıklar atarken bir yeylek ağrındaki yılanı yuvaya düşürmüş yavru serçeler onu yiyerek beslenipbüyümüşler...
Rahman olmasaydı halimiz nice olurdu...zanilik yuvalar yıkıyor ülkemde ve çocukları bebeleri anne anneler baba anneler besleyip büyütür oldu...Neslin karışması felaketi haksız mirasa konma gibi adalete asiliklere sebeb de oluyor...zinanın zararı saymakla bitmez ki içkinin de kumarın da...tembelliğin de...
Rahman olmasaydı adl esması da olmazdı ceza-ödül de olmazdı...Ülkemde aylıklar arasında aşırı farklılıklar var...Bir zamanlar diyanet "Memurlara da zekat verilebilir"fetvası vermişti...bu çok uçurum kaldırılmalı...Zekat verileceklerin sayısı azaltılmalı ...Rahmana asiliktir aylıklar arasında ki uçurum ve kazançlar arasında ki uçurum...Zaten zekat veren kalmadı iki reket daha fazla namaz kılarım ama zekat vermem diyen bir sapık islam mensubları dünde vardı bu gün de var...Kur’an bunlara veyle olsun der ve namazları sıfırla çarpılacaklardandır bu tipler..."O kıldığın namaz değil"der Yunus emremiz ise çünkü Rahmana asisin...
Rahman olmasaydı gökler üstümüze dökülürdü...gök cisimleri bağımsız değiller asi olamıyorlar rahmana...ama adalet gereği Gazzede her şey Rahmana asiler çünkü Teknolojide geri kalanı teknolojide ileri olan dün de öldürdü bu günde öldürüyor...suçlusu nüklersiz müslümanlar...On kişiye karşı bir müslüman kıyama kalkar ama nüklerliye karşı kıyam hakkı vermiyor Kuur’an gazzeliye hicret önerir esma...Gazzeli nüklerli dost aramalıydı sonra kıyam etmeliydi der adl esması...adl esmasına asilik yaptıkları...yazık oluyor bebeklere...
Rahman olmasaydı mevsimler olamazdı zıtlar farklılar olmazdı...İmtihan sahnesi olmazdı...cennet-cehennem olmazdı...Yaşasın zalimler için cehennem"...Rahman ceza-ödülü hakkedene verir...zıtları bir bütün bil...su iki gazdan oluşuyor...su ne kadar elzemse cehennem de o kadar elzem...iki gaz olmasaydı su olmazdı rahmete erişemezdik.nükler bir nimettir...cehennem gibi...cehennemlikleri durduramazsın nüklersiz ve Kur’an kıyamı yasaklıyor nüklerliye...kimyasalları varken Kabeyi yıkmak isyedi bu zalimler...Kıyam edersen kabeni yıkarlar mı ebrehe yıkamadı ebabiller geldi de yıkamadı nüklerimiz olmazsa ebebil bekleriz ama ebebili gönderen bizi sayımızı ibadetlerimizi sıfırla çarpar niye nükleriniz yok diye .Kıyamette bakarız ne namazımız var ne okuduğumuz Kur’anların sevabı...
Rahman olmasaydı sayısız etkiler var şimdilik bunları saydım...Rahmana asisiniz ey namaz kılanlar...Zekat verenler...nükleriniz yoksa Kabeyi de koruyamazsınız anlayın Kabeyi de çok sevmiyorsunuz Rahmanı da asisiniz...rahmana Kur’ana sünnete..zelil olduk kimyasala geç eriştik işte bu sebeble yıkıldı Osmanlı geçilmez yaptığımız çanakkale geçildi Kabeyi bile koruyamazsın ey Kabeyi sevdiğini iddia edenler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.