- 129 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İslamımız İslam değil...
İslamımız İslam değil...
Yaşama konusunda İslamdan uzağız...yaşadığımız din İslam değil...Mehmet akif batıyı tanıtırken şöyle der..."İşleri var dinimiz gibi.dinleri var işlerimiz gibi..."
İslam izzet kazandırır...Habeşiştan kıralına habeşiştana hicret eden caferi tayyar şöyle der...Biz çapulcu bir kavimdik İslam geldi bizi kardeş yaptı..."Hz Ömerin ifadesiyle İzzet buldu Arab ırkı İslamla...
İslamın ilmin mihenk taşı Allahın esmasına kulluktur...Kim esmaya kullukta ileri ise izzet bulur...Kur’an esmanın tefsiridir...Hadis de Kur’anın tefsiridir...Esmaya asilik dolu İslam anlayışımız...Kur’an zeket vermeyenin namazını veyle eder...günümüzde namazımız namaz değil...secde sanki kavun karpuzun hali.Secdemiz beynin içine güzellikler katmıyor...Denilmiş ki secde bitkilerin zikridir...bitki zina yapmıyor ama biz hem zina yapıyoruz hem secde...kavun karpuzun secdesi kadar kıymetli değil secdemiz...ruku hayvanların zikri...denilmiş.Nüklersizlik şerrin en büyüğüymüş...teknolojide geri kalınca Osmanlı yıkıldı...Bak Gazze kan ağlıyor...Keşke diyorum namazsız olsaydık nüklerimiz olsaydı...
Arabçı yunancı yahudici ermenici...Adalete asilik içindesiniz...Osmanlı hepsini huzur içinde yönetti...Adil kurallarınız yok...Bölge 200 yıldır kan ağlıyor...
İlmin çekirdeği eliftir...elifin tefsiri Allahtır...Allahın tefsiri esmadır...sünnetullahtır...esmanın tefsiridir Kur’an...İlahi irade esmasının aktifleşmesi ile bu gölge varlığı yarattı...bu gölge varlıkKur’an gibi esmanın tefsiridir.."sebeb esma sonuç bu gölge varlık.Bu gölge varlık muhtaçtır Allah SAMETTİR...vahdet-i vücudu şöyle anla...gölge varlık zaten varlık değildir...de.Adl sıfatı muhtaç varlığa benzemez Samed olanın vücudu der...
Namazımız namaz değil demiştim...kötülüğe karşı kıyamımız olsun...namazdaki kıyamımızın kıyam olması için...
İslamımız İslam değil...
Kurban hac mali ibadettir..Hac bir ilim işidir...ilme asi olan kuru gezmek olur hacın senin...Alim sıfatına kul ol...ders al hz Ademin yaşadıklarını hatırlayıp Arafatta...minada hz İbrahimin yaşadıklarını hatırlayıp ders al...Nefsinden geç Allahı seç...
Kuralları öncele...esmaya kulluğu öncele...ne arab kültürü ne türk kültürü...sünnetullaha göre düşünmektir İslam.Hz Adem cennetten çıkarıldı...şeytan kovuldu...nefsinden geç Allahı seç...esmaya kulluğu seç...bedelini ödemediğin cennetten çıkarılacaksın...hz Adem gibi...çünkü Allah adl sıfatlıdır...
İslamımız İslam değil...
İslam izzet dinidir dünya ve ahirette izzetli olmayı sağlar...İşte neslimiz asımın nesli değil...insanımız sahbenin dininde değil...uydurmuş bir din onu yaşamaya çalışıyor...
İzzet kazandırmayan dine İslam deme...git isviçreye 15 aşındaki çocuk hem okuyor hem çalışıyor...bizim üniversitelerin bir kaçı iş hayatına hazırlıyor öğrencisini...
Hz musaya asa verilmeseydi musa musa olamazdı Nuha gemi verilmeseydi nuh ve inananlar da helak olurdu demem oki teknolojiye sarılalım...sadakanın en hayırlısı teknolojiye harcanandır...diyebilmeyen bir dinin mensubu olmam ben...200 yıldır izzet bizden gitti...hakkettik teknolojiye hakkettiği kıymeti vermedik çünkü...
Arab din kardeşim Hollandalı insan kardeşim ama Kur’an derki hz Yusufun kardeşleri Yusufu kuyuya attı...ehven-i şerri seç...Arabla sıkı fıkı olduk bedelini de acı ödedik...Kur’anın kardeşlik uyarılarına asi olduk çünkü...Kur’an Kabil-habili öldürdü dedi...taşı kaptırma Kabile kardeşin de olsa...bak Yunan ermeni arab zayıflığımızı görünce Kabil oldular...Kur’anın kardeşlik uyarılarına asi olma...
İslamımız İslam değil...müşrikler dünyada aziz işte...Esmaya kul olmadık...namaza oruca indirgedik İslamı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.