- 250 Okunma
- 1 Yorum
- 11 Beğeni
Benjamin’e Mektuplar II-
Harfleri kesiyorum, büyüyüp ağaca dönüştüler Benji. Sanki yapraklar bir dil senfonisi içinde tıkırdıyormuş gibi. İçlerinde mayalanan kelimeleri eksi dış duvarlara döküyorlar. Dalları ta kuzey saçlı korkakların kalp evlerine kadar uzanıyor. Kesiyorum kesiyorum bitmiyor.. İnan gözlerimin büyük koridorları çok yoruldu. Her sabaha kendimi esneterek ve kalbimde doğan güneşi sabitleyerek başlamayı, Mozart’ın beşinci solo notalarını la sol çiçeğinin gravürlü piyano tuşlarından seçmekten çok daha zor buluyorum. Kirpiklerime sarılıp uyumak istesem de yapamıyorum Benji.
Hımm sırtı çok deli bi kamera bana aşık olmak üzere olduğunu yazmış dudaklarıyla. Saçmalama dediğini duyar gibiyim. Yalan söylemiyorum Benji. Dudaklarını kanatmadan üzmeden nasıl söylemeliyim bilmiyorum; Cesedimle beraber kalbimi yaktığımı.
Balkonun üzerinde asılı duran yüzüm, siyah beyaz balkon standlarından düşen çiçek perdeleriyle kalpleri toplamaya çağırıyor beni. Elinde bir tutam kahveyle. Benji’nin gülümsemesindeki gamzelerle beni beslediğini bildiği mektuplar. Bu kuşlara ne su veriliyor, ne de dua ediliyor diye düşündürdü beni.
Şimdi ki aklım, az sonra bize ikindi çayına geldi.
Onu hâlâ kapının boşluğunda bekletiyorum.
Kapının önünde saçlarını düzeltiyor.
Saçlarıyla zile basıyor Benji.
Duydun mu kalbimin zil atışını!
Bir gün öncesi buluşmak üzere
Seni ben kadar seven Tülay
Işığımın sende venüs’üm de parlamasına izinliyim.
Kalbimize cici ve tatlı bak.
Her zaman her zaman merhaba Benji.
Aşka Aşkla sonsuzca 🤍🐋🕊🪽🌹🪐
May4202Ana Karakterler:Benjamin
Benjamin’e Mektuplar II- Yazısına Yorum Yap
"Benjamin’e Mektuplar II-" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Believe_TülAySLAN
@believe-t-layslan
parlayalım sonsuzca ışığım'ın allı güllü aşk öpüplesim'sin
pırıl pırıl ✨✨✨
pırıl pırıl ✨✨✨