- 344 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Mehmet İLE HÜLYANIN AŞKI ÇOK ACIKLI BİR FİLM GİBİYDİ...
mehmet ile Hülya okulda pek anlaşamaz gibi bilinirdi.her zaman bir birlerine ters ters cevaplar verirlerdi.
Lise bitti herkes kendi yoluna gitti.artık asla birbirlerini hiç aramamyacalardı ve hiç de sormayacaklardı.zamanla adını bile unuturum zannediyorlardı.zamanın şartları onları ayrı ayrı şehirlerde yaşamaya mecbur etmişti...
ve aylar ayları yıllar yılları kovalamış zaman hızla geçmişti.
ben şahsen ikisiylede bir kardeş gibiydim ve ikisiyle de çok samimi arkadaştımdı
.zamanın rüzgarı çok acımasızdı.
hayat onları ayrı ayrı şehirlerde yaşamaya mecbur etmişti
,ikiside evlenmişler çoluk çocuğa karışmışlardı
bir gün mehmet den hiç beklemediğim bir soru gelmişti.
acaba Hülya denen o vefasızdan haber var mı. bir türlü aklımdan silemedim,u
nutamadım, nerelerde sağlık sıhhati nasıl sen bilirsin demişti
ben bu soru karşısında şok oldum ne diyeceğimi bilemedim. aradan on yıllar geçtiği için ümitlendirip,daha fazla perişan olsun istemedimdi.
Arada çok zaman geçmeden Hülya ile karşılaşmıştık.hal hatır sorduk.maşaallah çocukların büyümüş evlenme çağına gelmiş.Allah hayırlı kısmedtler nasip etsin,şeklinde konuşmalarımız olmuştu..
inanamayacaksınız bu defada hülya Mehmedi sordu.senin çok samimi arkadaşındı,nasıl nerelerde sen bilirsin dedi
.bu defa beni Hülya şok etti.kendi boyundan büyük oğulları ve kızları v ardı.on yıllar geçmişti hala mehmedi soruyordu.ben bırak o çok eski geçmiş hayalleri diyecektim .
Hülyadan hiç ama hiç beklemediğim şu sözler ağzından döküldü
-ben aslın da senin o arkadaşını çok sevmiştim,hala da çok seviyorum ,dedi.
beni bu adama zorla istemeyerek,ağlayarak verdiler,
evet on yıllar geçip gitti ama ben senin arkadaşın Mehmedi hiç unutamadım demişti..
ben mehmede de Hülyaya da çok çok acıdımdı..
Ah keşke küçük meseleri büyütmeselerdi.Ah keşke şu üçgünlük dünyha da mutlu ve bahtiyar olsalarfdı,
demek ki,göz görür gönü,l sever sözü çok çok doğruymuş,bir birlerin i unutmaya onca geçen zaman, on yıllar çare olmamış diye üzülerek düşünmüştüm...
ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ VAİZ.21.05.2024.ANKARA.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.