- 191 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yalan Kolay İş
Geçen gün dişi ağrısı sebebiyle Denizli Diş Hastanesi’ne gittik.Görevli Dr. İ.K. müdahale etmesinin riskli olduğunu,uzman bir diş hekimine gitmemiz gerektiğini söyledi.Buraya kadar problem yoktu.
Ancak bizim evladı ertesi gün özel bir muayenehaneye götürdüm."Uzman olmayan" hekim sağolsun ilgilendi, hemen tedaviye başladı. Duramadım,sordum:
-Afedersin, dün böyle böyle olmuştu.Neden müdahale etmemiştir?Siz buna ne dersiniz?
Aynen aklımdan geçtiği gibi şöyle dedi:
-Tedavi zahmetli tabi.Başından savmıştır!
Sağlıkta çağ atladık diyenler, buna ne diyecek? Tahmin etmiştim böyle olduğunu. Yalan söylerken ne kadar rahatsınız bayım. Ne adına, kimin için yapıyorsunuz bunu? "İnsanı yaşat ki devlet yaşasın" diye ahkâm kesenler ülke ne hâle geldi görmüyor musunuz? En azından "hastanelerde tedavi yapılmıyor artık" deseniz bayım, biraz daha anlar gibi olurduk. Demek ki böyle olmuş, ne var bunda derdik. Biz de kendimize yalan söylerdik. Belki yalansız yaşamak zordur, "yalandan kim ölmüş" diyen de haksız sayılmaz.
Siz memursunuz, vatandaşa hizmetle görevlisiniz Fakat görevinizi lâyığıyla yapmasanız sizden kim, nasıl hesap soracak, değil mi? Herkese aynı muameleyi yapamazsınız tabi. Kapitalizm sınıf ayırımına dayanır.!
Yani demek oluyor ki "sallarım başımı alırım maaşımı ve başka bir şeye karışmam!" Yöneticiler bu olanları bilmez mi? Bilir de normal mi görürler?Kapitalizmin hiç merhameti yok mudur?
Hadi ben özele gidebildim.İmkanı olmayan ne yapacak? Parası olmayan sürüm sürüm sürünsün, kime ne? Parasız adam lüzumsuz adamdır. İşin en acı tarafı şu ki, garibanlar dışında herkes hâlinden memnun!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.