- 589 Okunma
- 0 Yorum
- 8 Beğeni
(T)
İçerideki sığ sularda başımın ve kolumun altında yüzüyorum. Karnımda bi Arabileşmiş çöl gökyüzüne tekme atıyorum. Meydana gelen koltuklu otobüslerde yalanlar ve ritüeller nefesleri kesiyor. Bir Rock opera tanrısı koltuklu otobüsüne baskın yapıyor. Ağzım akciğerimin yaralı iç sol kaburgasına düşüyor. Bir kurt sürüsü damağımdan tik tak sesleri çıkarıyor. Cehennem direği bayrağı elektrik transformatöründeki ölüleri sayıyor.
Rock opera tanrısı hepimizi bir elektrik transformatörünün içinde açık artırmaya çıkarıyor. Yumuşacık bir ciğer içici boğazını tüttürürken; Ölü dilime yapışan pelesenk ikizime kaçışı kışkırtıyorum.
Kirpiklerimizle mumyalanmış sulara düşüyoruz. Tanrı kalplerimizin beyaz dudaklarımızda çılgına dönmesini bekliyor. Ölüleri klonlayan bir ceset torbasına dönüşüyor Rock opera tanrısı.
Fokurdayan Oscar Mamamiya ağzında saçaklı bir kadın duvağı taşıyor. Kayıp Babilli büyücülerin orada uyuduklarını söylüyorum genç kardeşime.
Gözümüze düşüyoruz.
Karanlık uyku simyacının istasyonunun ilk sonudur.
Uyan! (T) Annem ölüm sever bir kahvaltı hazırladı.
Öğleden sonra
Lambalara düşen çığlıklarla koşarak gelecekmişsin.
Etini ve kemiklerini de yanında getirmeni söyledi.
Kim mi?
...
...
...
...
...
..
veziri(ay)nâ
Zavallı prometheus’u kim yedi (T) ?
azmilyonöncesi
3689p*0/prometheus
sulariçievlerkolonileriAna Karakterler:(T) (V) (T) Rock Opera Tanrısı
(T) Yazısına Yorum Yap
"(T)" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.