- 179 Okunma
- 0 Yorum
- 5 Beğeni
GÖNÜL HIRSIZIM
Hayatın bazen çelişkileri içinde boğuşurken,sırtıma vurulan yük gün geçtikçe ağırlaşıyor çıkılmaz döngülerin altında ezilip çırpınıyorum..
Bu ağır düşünce tohumlarını filizlendirmek için zihnim karışık bedenim yorgun henüz hazır değilim karşı durmaya..
Olayların rüzgarı beni alıp bir köşeye savuruyor ,zaten içimizde var olan inilti
zihnimizde bir hırsız gşbi yaklaşıp başı boş bilinçsizce dolaşıyor...
Bir başına kalmış olduğum zamanlar sokakların sarı ışıkları geceleri üzerimde dans ediyor benden habersiz...
Bir elimde sigaram,bir elimde kalem masamda yazılıyor sarhoş şiirler.
Bir ayağım boşlukta dolaşıyor yüreğim uçurumların eteklerinde düşüverecek gönlümdeki duygular kaybolacak karanlığın derinliğinde...
Benimle beraber ayazın koynunda sabah ediyor içimdeki hırsız..
Mum ışığı titredikçe göz önümden geçen anılar birbir gizleniyor bir köşeye siniyorum..Ne alacak ne götürecek diye bekliyorum içimdeki hırsızın
Anlaşılan o ki; içimdeki hırsız benden de şaşkın o bile anlam veremiyor olup bitenlere...
Gece ağır ağır teslim oluyor sabahın ışıklarına..
Gece, henüz gözlerini oğuşturuyor yemyeşil vadilerin üzerinde...
Bu sessizliğin içinde bir yandan kuşların kanat sesleri duyuluyor,belli ki ağaçlarda, yuvanın içinde yavrularına bir parça yiyecek toplama içindeler şakıyarak
Her yoluculuğuna gece çıkmaya alışmış
hırsız yüreğimin duvarına sırtına yaslanmış en savunmasız anımı kolluyor belli ki...
Kalbim küt küt atarken heyecandan gönül bağlarımın üzerine bir damla hasret düşüyor...
Sızlamaya başlıyor sol yanım sımsıkı kapatıyorum gönül kapılarımı, gidenlerin peşinden gitmemek için..
Bazen sakin sakin duruşuna aldanıyorum gönül hırsızımın..
Aynaya her baktığımda unutacağımı sandığım anılarımın üzerine bir damla şevkatim dağılıyor...
Sanki kalbimin atışı adımlarına ayarlı attığım her adımda biraz daha kanıma karışıyor gönül hırzızım..
Hemen karşıma geçip aklımı karıştırıp kahkaha tufanına tutuluyor...
Uzaklaşmak için pencerenin yanına gidiyorum,bakınca gökyüzüne bulutlar bir adım mesafede duruyor sanki...
Aklım bu ruh firtınasında yelken açmış
yüreğimin etrafımda deli gibi dönüyor çığlık çığlığa şarkı söylüyor hırsız...
İçimde var olan hayallerim gece vakti kanat çırpacak,yüzümdeki çizgiler titreyecek kuru dallar gibi hafif hafif sallanacak rüzgarda...
Gece yorgunluğu ağır geldi yüreğime ister istemez mavisine karıştım gökyüzünün
Ve gecenin siyahına esir düşen ruhumu bir kez daha çaldı benden gönül hırsızım...
YEŞİLIRMAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.