- 269 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
DUÂ KAPISI
En zor anınızda açılan duâ kapısıdır Anneler.
Yaşınız kaç olursa olsun, her zaman çocuksu duygularla koştuğunuz kucaktır.
Kanayan yaralarınızı, dinmeyen acılarınızı bir dokunuşuyla iyileştiren sihirli bir eldir, sıcacık.
Öyle ki, hiçbir kötülük dokunamaz size onun var olduğu bir dünyada...
Duâ zırhı vardır üzerinizde çünkü.
Yavrular " bir kuzu, bir kedi, hatta bir civciv olabilir kimi zaman.
Ama anneler yavrusuna gelecek olan her türlü kötülüğü bertaraf edecek kadar güçlü birer aslan gibidir her zaman...
Böyle bir sevginin, hayat boyu evlatlarının rahatı huzuru için, dişleriyle, tınaklarıyla verdikleri mücadelenin ve fedâkarlıkta sınır tanımayan özverinin karşılığı, senede bir gün olmamalı diye düşünüyorum...
Şu çizgiler hayatın ta kendisi
Gören için ne acılar okunur...
O’dur hasta kalplerin tamircisi
"Anne" sözü ciğerime dokunur...
Gönüle dermandır gülüşü, sesi
Annesiz kalanın yoktur kimsesi
Dişi arslan gibi düşer gölgesi
Yavrusunu esen yelden sakınır...
Hayatımda gördüğüm en güçlü kadın olan canım anneme:
Yüreğimin derinliklerinde büyüttüğüm sevgi demetlerini sunuyor ve gönlümden kopup gelen bütün duâ dilekçelerini Rabbime arzediyorum ki, annemi bu dünyada çektiği acılar karşılığında öbür dünyada incitmesin.
Nûriye Akyol
Görsel alıntıdır.
YORUMLAR
Onların, annelerin duaları bizi ayakta tutan, Allah muhafaza bir dualarını kesseler halimiz nice olur... Hele bir beddua alan evlat varsa ki onun vay haline ne dünyada ne de ahirette şansı yok... Manidardı kutlarım...
Nûriye Hsbk Akyl
Kıymet veren yüreğinize selâm ve saygılarımla.
Selâmetle kalınız.
Bismiillahirrahmannirrahim,
Allah ın selam ve rahmeti bereketi tüm inananların ve sizinde üzerinize olsun
Allah dualarınızı kabul eylesin inşaAllah ...Dua dua yalvarmak yaratana sığınmak ne güzel ..
Ekrana fazla bakamıyorum gözlerim rahatsız yakında amaliyat olacağım sayfanızı ziyaret edip yorum yazamasamda inanın din kardeşlerim hep dualarımdasınız ...
Hayırlı cumalar Allah a emanet olun...Allah annenize size sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin inşaAllah..
Selam ve dua ile...
Nûriye Hsbk Akyl
Bir dostun, bir mümin kardeşimizin duasında olmak ne büyük bir mutluluktur.
Dualarımız müşterek tabîki.
Annemi kaybedeli 4 yıl oldu, O Eyyub peygamber kadar yaralı ve bir o kadar sabırlıydı.
Yine de çok teşekkür ederim. Bilmukabele İnşâllâh.
Kalbî selâm ve sevgilerimle.
Cumanın hayrı bereketi üzerinize olsun.
Ana kucağı gibi sıcacık bir yazıydı.
Ebediyete intikal etmiş tüm annelere rahmet diliyorum Allah'tan, geride kalan yakınlarına da sabır.
Mekanları cennet olsun.
Selam ve saygımla
Allah'a emanet olun
Nûriye Hsbk Akyl
Gönlünüze huzur, ömrünüze bereket diliyorum sevgili hocam.