- 115 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Özgür Değil Bağlıyız Biz
Özgürlük, Hürriyet, Demokrasi, İnsan hakları, Hayvan hakları, Çocuk hakları diyenler bu aralar uykudalar. Bir türlü uyanamıyorlar. Özgürlük, Hürriyet git bankalara köle ol, yetmez modaları takip et, içkiye, kumara, uyuşturuculara bağımlı ol. Şeytani ilmi sana öğretenler ne isterse medeniyet icabı. Demokrasi sözde medeniyet savunucuları kazanırsa, İnsan hakları sözde medenilere, diğer insanlara zulümler etmek onların hakları, istekleri arzuları ne isterse, Organ, maden değerli her şeyi çalmak onlara serbest.
Çocuk hakları diyenler, Çocukları kaçırıp veya ailelerden koparıp, hayvana yapılmayacak eziyetler, edepsizlikler yapmaya maske, Kadın hakları kadınların durumları ortada. Sözde Medeniyetin beşiği, İsveç, Hollanda, Almanya, Fransa, Amerika gibi medenilerde kadınlara çocuklara her türlük sapıklar, şiddetdeki artışlar durdurulamıyor.. Erkekler, kadınlara düşman, Kadınlar erkeklere düşman, Aileler param parça.. Devletlerin geleceğine Avrupa’ da Çanlar, Müslüman ülkelerde Selalar okunuyor. Yukarıdaki Özgürlükleri ve hakları savunanlar. Kendi dinlerinin gereğini yapmada hiç taviz vermiyorlar.. Başkalarına dağıttıkları özgürlükler, haklar kendi dindaşlarına yok. Onlar bir birlerine çok bağlı, dinen veya mecburiyetten.. Cahilsen seni güderler davarlar gibi, Kasaba götürürler, düğüne gider gibi.. Bu günlerde ardık davarların cipliyorlar.. Tam kontral gerekiyor.. Davarlar uyana bilir, uyandır la bilir. Algılarla büyüyenler yemlendiler, otur- kalk, şunu giy- bunu giy, şunları ye- bunları iç biz ne dersek sizin için.. İblise tapanlar insanları ne kadar sever bir araştırın. Sahi yılda kaç çocuk, kadın, erkek kayıp oluyor. Bellemişler Corona da Corona, Okumuş cahillerden daha kötü bir hastalık var mı? Okumuş sözde bay veya bayan. İpi kaptırmış o sebep, bu sebep, sebep çok, paraya tapma, korkaklık, İç, kumar oyna, uyuşturucu ye haltları olursun iblise tapanların uyakları, köpekleri, merkepleri, Okumuş Şeytani ilimleri olur mu insanlığa faydaları.. Daha neler duyacağız yakınlarda .. Özgürlük, hak savunucularının alçaklıklarını.. Çok şükür Yüce Yaradanımıza kul olmayı şeçmiş, Efendimiz(s.a.v.) izinde huzurlu yaşıyoruz.. Bir birine bağlı olanlar, paylaşmayı bilerler, yardımlaşırlar, kötülüklere birlikte direnirler, Cesaretlerini imanlarından alırlar.. Ölürsek şehit, kalırsak gazilik onur Müslümanlığını yaşayanlara.. Bir elin nesi var. Özgürlük, iki elin sesi var. Milyonarca elin kenetlenmesi, durdurur zulümleri.. Özgür Değil Bağlıyız Biz.. Gönülden gönülere inen sesi duyanlara selam olsun.. Yüce Yaradanımıza, Tüm Peygamberlerimize, Halifelerimize Ezelden, ebede bağlıyız, Dualarımız Ezelden ebede tün din kardeşlerimizin üzerin olsun. Kimseden kimseye fayda yok diyenlere yazıklar olsun.. Hediye edilen Dualar dan daha değerli ne var.. Müslüman şuurlu olur.. Şuursuzluk İblise aldanmışlara mahsustur..
Özgür Değil Bağlıyız Biz
Bizi yaratan Yüce Allah(c.c)a bağlıyız,
Bize Rehber efendimize(s.a.s)e bağlıyız biz,
Hak yolunda hakkı ile gidenlere bağlıyız, biz.
Elhamdülillah özgür değil, bağlıyız biz.
Özgürlük sahipsizliktir, tuzaklarla doludur,
Özgürlük sorumsuzluk, korkaklıktır, Özgürlük iblise tapalara oyuncak olmaktır, Elhamdülillah özgür değil, bağlıyız biz.
Yalanlardan uzağız, doğrulara bağlıyız ,
Haramlara uzağız, helallere bağlıyız biz,
Faizlere uzağız, alın terine bağlıyız biz,
Elhamdülillah özgür değil bağlıyız biz.
Öfkemiz azdır, sabırlıyız biz,
Sabrımız taşarsa, coşarız biz,
Kabımıza sığmaz, taşarız biz
Elhamdülillah özgür değil bağlıyız biz.
Maddeye değil, manaya bağlıyız,
Nimetlere şükür ederiz, kanaat karız ,
Zulümlere karşıyız, merhamete bağlıyız,
Elhamdülillah özgür değil bağlıyız biz.
Bizi yaratan Yüce Allah(c.c)a bağlıyız,
Bize Rehber efendimize(s.a.s)e bağlıyız biz,
Hak yolunda hakkı ile gidenlere bağlıyız, biz.
Elhamdülillah özgür değil, bağlıyız biz.
Bağlılık güzeldir, özgürlük değil, Baba özeldir, Ana güzeldir saygı, sevgi, edep her insana yakışandır. Ailesine, Devletine, Milletine, Dinine bağlı olmayan insanlar, havada toz gibidirler. Yel nereye eserse yönleri orya döner. Özgürlük aldatmaca. Kanunlara uymazsan ceza yersin, Kaldırımda yürümezsen arabalar çarpar, Yüzme bilmeden denize girersen boğulursun, Dinini bilmeden konuşursan aldanırsın, aldatılırsın. İblis cahil sever Ama Şeytani İlimleri okuyan ona aldanan ahmakları daha çok sever, sevgisi alay etmektir onun.. Ezeli düşmanına aşık olan, onun her fısıldadığını yapana ne denir başka…. Geliyorlar yalan aşka.. Yalan boya cila, sen akıllı, şuurlu ol dön aslına, insanlığına..
Dinine, Vatanına, Milletine Tün insanlığa, canlılara severek bağlı olanlara selam olsun..
Hayırlı, bereketli günleri daim olsun, İblise tapanlar onlara paspas olsun.
İnşâAllah
Kul kulluğunu bilirse, Hak Teala’da onu bilir ver korur…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.