- 211 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Aklı selim.
_Aklı selim _
Günaydın
Bu yazıyı yazmadan önce çok düşündüm sebebi malum internet çağındayız ve kelimelerin etkisi gerçek kişiliğimizin ve esas iletilerimizin çok önüne geçiyor bu durum insanın kendi eliyle kendine yapmış olduğu en büyük haksızlık.
Elimizdeki tlfonlar ve internet mutsuzlugumuzun baş kahramanları .
Bu kabul edilemez.
Bu konuda yazılacak çok şey olsada özet tutmaya çalışacağım.ozellikle teknolojiye çok hakim genç kardeşlerim klavye masum görünse de dokundugumuz tuşlar bazen karşı tarafın duygusal çöküntü içinde olduğu zamanlara denk gelip onlarında hayatlarını olumsuz yönde etkileyebilir.
Farklı kimlikler altında aslında bize gerçekten dost olan insanları sırf gereksiz şüphe ve endişelerimiz den dolayı yargılarız.yapmayın,nefret söylemleri şüphe ve nefretle kaşıdığımız ufak bir yer mazallah yaraya dönüşür.
Burda her okuduğumuzu ciddiye alırsak
Nelere şahitlik etmiş olmayız ki
Biseksuel şiirlere mi ,kardeş gibi gördüklerimizin farklı duygulara kapıldıklarınamı ,sırf güzel bir şiir diye yaptığımız begenilerin şiir sahibine atfedilmesinemi ?
Kurgu paylaşımız bazen iftira boyutuna ulaşır .hiç yapmayacağımız hata ve yanılgılara düşerek insanları zan altında brakmak ne büyük gafletteyiz Allah’ım.
Masumca çıktığımız bu yolda bize yapılanların da etkisiyle insanlığımızı daha fazla kaybetmemek adına bu gün sosyal mecralardan mümkün mertebe çıkmaya karar verdim.yaptIgımız hiç bir pay yazdığımız hiç bir şiir insanlarin kendi varlığından kıymetli değil . Bunu öncesinde denemiş ve başaramamış olmamız yazmaya olan hevesimizdendir.
Şimdi
Sen genç kardeşim illede sen iyi oku .bu mecrada hepimizin olabileceği gibi yanlış anladığın yanlış yaptığın bir mevzu olmuştur yada olabilir .bu vijdan yüküdür,yorar mutlaka helalleşmek gerekir .lakin Allah’ın affetmedigini kul affetse ne olur.? Allah’ın rızasını kazanmak için önce ailemizin ,anne ve babanızın rızasını kazanmalıyız.peygamberimize iyilik yapmak istiyorum ya rasulullah denildiğinde git anneni ve babanı mutlu et , aynı soru her sorulduğunda anneni ve babanı mutlu et hayır duasını al demistir. Sen bunu yaptığında hakkına girdiklerinde bir daha yapmaman şartıyla sana hakkını helal edecektir.simdi hemen şimdi kalk ve annene sarıl babanın ellerini öp ve say.
Yarın onları kaybettiğinde buna vaktin olmayacak.anne ve babandan çok kimse seni sevemez ve koruyamaz.hadi sarıl onlara bak nasıl hafifleyeceksin.allah ta senden razı olacaktır.
Ayrı odalarda yabancı bireylere dönüşmüş ebebeynler lütfen birbirinize sarılın belkide en güzel şiirler size yazılmıştır .yeterki elimizi kalbimizin üstüne koyup kendi gerceklerimize odaklanmayı başarabilelim.bunları bilmisligimden ( haşa) değil bizzat tecrübe ettikleriniz den ve çevremizde şahit olduklarımız dan ihtiyaç duyduğum için paylaşmak istedim.
Kendi adıma da eleştiri ve öz elestirilerim var elbet.gördük aldık elhamdülillah.
Hayatı boyunca arayış içinde olan insan_
MENZİL_
İç huzuru ve rahat bir yastık.
Duygusal anlamda anlık yanılgılara düşmüş ve bizde düşürülmüş olabiliriz
Şimdi herkes kendinden emin olsun ki ve bizden bilmeden üzdügüm kırdığım kim varsa af dilerim.ama sizde üzmeyin artık ne kendinizi ne başkalarını.
Gerçek helalleşme olmadan kimse huzura eremez .sarılın ve huzura kavuşun ,insanın ailesinden sıcak bir mekan yok.
Allah’ın adaletiyle ve adıyla okuyun ki
Bizde hakkımızı helal edip helallik alalım.
Huzur ve bereket olsun.
Çok saygımla ve dostça selamlarımla.
Son.
_ yaban_
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.