- 133 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Matamatiksel mantık Kur'anın mantığıdır...
Matamatiksel mantık Kur’anın mantığıdır...
Matamatiksel mantık Kur’anın mantığıdır...eksisi artısı var...eksi bir artı birden kıymetsizidr artı bir kurban eksi bir mesedir...görünüş aynı ama niyet farklıdır...zahir eşit ama niyet eşit değil...esmayı ölçü seçen karlıdır.Allahla andını bozmayan karlıdır...
Akıl vr vidan ya negatifin ya da pozitifin emrindedir...esmaya kulluğu seçen karlıdır nükler üretti galib geldi günümüzün müşrikleri şehadetlilerine habillilerine Habil cihad kapısını kendine kapamıştı...Öldürmeden Allahı razı edecekti ama öldürüldü ve eksikti razı etmesi de...
La Galibe illallah yani esmayı seçen esmaya kul olan kazanır ...demektir...İlme sarıldı nükler üretti galib geldi günümün müşrikleri...şehadetlilerine Habillerine "Öldürmeden"Allahı razı etmek mümkün değildi...
Kurban kesersin insanı yaşatırsın Razı olur senden Allah.öldürürsün asiyi yine razı olur Allah senden çünkü Kurban keseceğin hayvanları kurda yedirir...insan varken kurda yedirir yanlıştır bu tercihi...öldür ve kurtul o kişiden de KURBAN ETMENE ENGEL" Kurban etmekse amacın malı...silah üret kurbana engel olanları öldürü...Mantık KURBANA imkan hazırlamaktır ezana imkan hazırlamaktır...ha kurbanın kanını akıtmışsın ha engelci müşrikin...ikisinde de kan akıtma ile Allahı razı etmek var...
ElGalibe illah diyen habil şehadetli de olsa mağlup olur der Kur’an mantığı çünkü Habil müşrik öldürmeye karşı...ama kan dökmeye değil.Melekler kan dökmeye karşı...Habilin farkı var meleklerden yine...
"Toprak olmaz aşıklar deme ..."aşk ölmez çünkü Allaha aittir esmaya aittir ama topraktır zatımız...ölür ve çürür.değişmeyen Allahtır.Mensuhtur ayet bile ama ilim alimdendir değişmeyenlerdendir
Değişmeyene Allah de demiş Kur’an mantığı...ezeli ve ebedi olana Allah de demiş...İsaya "Oğul"deme demiş...fanilik gördün onda o da emrindedir Allahın...
Allah kaynaktır gizli hazinedir...şu evren o gizli hazinenin açığa çıkışı...Gizli hazineyi tanıtır...
İnsan eşrefi mahlukattır ama Allah değil...ilmi aşkı Allaha aittir.esma ezeli ve ebedidir ama ayna kırılır.zatından değil zatımız ama hazinesindendir o yoku toprak yapar toprağı adem yapar...hazinesi bitmez onun...
Bir ton toryum bir milyon ton petrole eşit...biliçlilik ilimlilik önemli kimysasında marifet olmalı şehadetlinin...On müşrike bedel olmayan bir mü’mini Allah mücahit saymıyor...o ayet nesh oldu deme nesh yok olmak değil öldü demek değil ayet nesh olur ama mantığı nesh olmaz...Nüklerli bir mü’min bilinçlidir ancak Allaha göre.Takvalı mü’minin on müşriki mağlup edecek gücü olmalı...değilse mü’min değildir takvalı değildir.Asa ile Musa bin müşriki mağlup etmedi mi...gemi ile NUH milyon müşriki mağlup etmedi mi...ilime teknolojiye yönelmeyen de takva yoktur...Habilin yanlış takvasına mantıksız takvasına sahibtir o ve kabil öldürmeyi cihad saymaz farz saymaz o...Farklı bir takva algısı var Habilde...ama Kur’an mantığına asi habilin mantığı.hayvan kanı da müşrik kanı da akıt ki Razı edesin Allahı...dedi Kur’an KISAS dedi Kur’an...
Senden faiz alandan sen de al...Kısas bu...Bazı günahların kısası farklıdır...ama bir çoğunun misliyledir.Kısas diye domuz eti yeme ...içki içme zina etme ama adam öldür...zina edeni de öldür...içki içeni de öldür domuz eti yiyeni de öldür...misliyle kısası mümkün değil çünkü...Mürted öldürülür...bazı zaniler de mürteddir...domuz eti yiyenlerin de bazıları içki içenlerin de bazıları...fıkha aykırı bu deme diye izah ettim.Kısas haktır.Eskiler namus için öldürürlerdi...
Irak gibi yapacaktı ABD iranı ve Türkiyeyi...ama İran mandası oldu ABD nin Türkiye ise savunma sanainde zirvede.korkuyor...Dağlar bizimdir...Pakistanın nüklerleri bizimdir...eskiden dağ şimdi nükler lazım yiğitlere...
Müslüman zengin olmalı teknoloji ilimli olmalı...Takva bilinç şuur...esmadan nasiptir...en az müşrik kadar değilse ırkınıda dinini de ezdirir.Faiz de alsın dinini ezdirmemek için ve cesur olmalı...
Esmaya muhtaçsın der Kur’an mantığı...şehadetli takvalı değilse müşrike Allah nükler nasib eder...ve müşriki galip getirir habili değil Kabili galip getirdiği gibi...evet...ŞEYTAN DA İNSAN DA MELEK DE ESMA İLE ÖRTÜŞME AŞIĞI AMA KABİL ÖLDÜRMEK AMACI İÇİN HABİL YAŞATMA AMACI ÜLKÜSÜ İÇİN ESMAYLA ÖRTÜŞMEK İSTİYOR.ZIT AMAÇLILAR.ESMAYA İHTİYAÇ DUYMAYAN YOK."FAKİRLİK KUTSAL"DİYEN YOK ZENGİNLİĞE MUHTAÇ İKİSİ DE
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.