- 195 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SUYLA ABDEST ALMADIK, BAK KANLA ALDIRIYORLAR!
SUYLA ABDEST ALMADIK, BAK KANLA ALDIRIYORLAR!
Bütün dünyanın seyirci kaldığı, Gazze’deki savaşın nedenleri üzerinde dururken, yanlı olmaktan öte haklının yanında olmak gibi bir teoriyi neden benimsemiyoruz. Esasta bunu sorgulamamız gerekmez mi? İnsan her yerde insandır. İnsanı, insan yapanda İSLAMDIR. Allah indinde din İslam’dır.
Gazze ile ilgili yaşananlara ve dünyadaki tepkilere bakacak olursak inanç bazında içinde yaşadıkları duyguların bir yansıması ve kabarmasıdır. Dünyadaki yaşanılan din her ne ad ile bilinirse bilinsin (tahrif edilenler) hariç İslam’ı anlatır. Allah’ın gönderdiği kitaplar ve peygamberler İslam’ı anlatmışlar ve öğretmişler. Tefsiri de açıklamasını ve izahını da yapmışlar.
‘’Ben hep tefsire muhtaç olanın, tefsir edilmesi gerekenin din olduğunu düşünürdüm. Eğer din olsaydı zaten en ince ayrıntısına kadar izah edilmiş, anlatılmış. Hal böyleyken; İnsanlardaki bu aymazlığın nedeni ne olabilirdi diye de düşünmeden edemiyorum. Tefsir edilmesi gereken, okunması gereken meğerse ki insanmış. Kitap değilmiş, kitap apaçıkmış. Kitabımız ve İslam alimleri hiçbir ayrıntıyı kaçırmadan zaten açıklamışlar. Meğer anlamak istemeyen, gerçekler karşısında kör ve sağır olmayı yeğleyen, örtük olan insanmış. Görünen o ki, Gazze’yi İsrail’in işgal ettiği gibi, Siyonizm de dünya insanlığının dini duygularını ablukaya almış gerçekleri görmesinler bilmesinler diye beyinlerini işgal etmiş.
Gazze dışında dünyada her yer işgal altında. Çok iddialı bir laf değil mi? Ama ne yazık ki küfre karşı ve Siyonizm’le mücadele eden tek yer GAZZE. Buda bize gösteriyor ki küfre karşı cihat ediyorlar ve haksızlığa karşı mücadele ediyorlar. Hepimiz işgal edilmişiz. İşgal edilmeyen tek yer Gazze’dir. Bununla nasıl baş edeceğiz, nasıl bir çözüm bulacağız. Kaynağa bakmak gibi bir veriye ihtiyacımız var. Kaynağa bakmayı örten batı kaynaklı düşüncelerden, Siyonizm’in bizi örten karabulutlarını yırtıp hamasatı üzerimizden atmalıyız. Batı kaynaklı düşünce biçimlerinden zihinlerimizi yıkamaya ihtiyacımız var. ‘’SUYLA ABDEST ALMADIK, BAK KANLA ALDIRIYORLAR’’. Ama kalkmak mecburiyetindeyiz. Düştüğümüz yerden kalkmak zorundayız. Biz neydik ne olduk hatırlamak gerek. Neyi kaybettiğimizi hatırlamak gerek, kim olduğumuzu hatırlamak gerek.
Siyonizm’in dünya insanlığına dayattığı savaş ve öldürülen bir neslin, soy kırımın elbette bir gün öyle veya böyle bu örgütlü kötülüğün önüne konacaktır. Örgütlü diyorum evet dünya Siyonizm’i örgütlenmiş iman ve İslam’ı yok etmek ve üstünü örtmek, göstermemek üzerine plan yapmış ve onu uyguluyor. Ve bu örgütlü kötülük bütün parasını, bütün imkanlarını, bütün ilişkilerini seferber etmesine rağmen hakikatin önünü alamıyor.
Dünyadaki Siyonizm’e karşı inançlı veya inançsız bütün insanlık Ayağa kalktı haykırıyor. Ama küfür buna kulaklarını tıkamış, gözlerini de kapamış. Bütün bu baskıya rağmen ‘’Gazze’deki Konuşamayan çocukların anlattığı bir hakikatin önünü alamıyorlar’’.
İnanılmaz etkileyici, hakikaten din tebliğ etmiyorlar. İsrail’e karşı duran bu insanların tek düşüncesi insanlık öldürülmesin. Çünkü Gazze’de insanlık öldürülüyor. Çok tuhaf olanda ne biliyor musunuz? Bütün dünyada insanlık İsrail’e karşı eyleme geçerken Türkiye’deki aydın dediğimiz, Prof. dediğimiz, öğretim görevlisi dediğimiz, sanatçı, ne kadar yazar çizer var ki, dünyanın çığlığını duymuyor, görmüyor, sessiz kalıyor çok tuhaf değil mi.
Dünyada insanlık ölmesin diyenlerin İslam’ı anlatmak gibi bir dertleri yok, ama insanlık derdi var. Dönüp birilerine İslam’ı anlatma gibi bir çabaları da hiç yok. Böyle olmasına rağmen dünyanın her yerinde İslam’a ilgi duyuyorlar ve İslam’a doğru yürüyorlar. Gerçekten’’ Güneş batıdan doğacak mı ki’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.