- 152 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Her 23 Nisan
“Bugün 23 Nisan neşe dolar her insan” deseler de öyle değil. Mutluluğa sağlığa ve bayram yaşatabildiğimiz tüm çocuklar için belki ama Filistinde ve Afrika’da soykırıma uğrayan çocuklar için öyle değil. Ne zaman Türkiye büyük millet meclisinde çocukları görsem benim gözlerim doluyor.
Bu gazi meclisi ve bu ülkenin kuruluşunu dünyanın bütün çocuklarına bayram bırakan bir ecdadın aziz hatıralarını saygıyla minnetle rahmetle selamlıyor huzurlarında saygıyla eğiliyoruz. Kelimeler neden boğazımıza düğümleniyor göz yaşlarımız neden istemsiz akıyor biliyormuyuz bilmiyormuyuz bilmiyorum. Kimseninde bildiğini zannetmiyorum.
Millet vekili diye gazi meclisin koltuklarında oturan “Filistin konusunda yapabileceğimiz her şeyi yaptık daha fazlasına gücümüz yok” diye ağlayan kârhaneciler bu milletin vekilleri olmadınız olmayacaksınız. Ağlayacaksanız siz de yahudilerle ağlama duvarında günah çıkarabilirsiniz… Kabenin ecdat kalesini ve revaklarını satmış aşağılık insanlar olarak tarihin kirli sayfalarında yer alacaksınız. Dinin Hakikatini çalmış aşağılık insanlar olarak… Cumhuriyetin 100 yılında insanlığın bütün evrensel değerleri müslümanların ilk kıblesi Kudüste çiğnenirken “Yahudiliğe üstün hizmet ödülü” alamak için sıraya mı girdiniz.? Sadece bir söz söyleyeceksiniz “Hak” Filistinlileri yok edildikleri gibi, ittifak ettikleri ortakları yahudileri de yok etmeye başladığında Türk milletinin merhametinin yanlarında olamayacak kadar yahudilerin zalimleştiklerini unutmasınlar. O gün yalnız Hakikati söyleyenlere merhamet edilecek.. Bu kadar basit.
Bu kan emici batı emperyalizmi eninde sonunda kendini tüketecektir.
Bugün Büyük Millet Meclisinde “Yurtta sulh, cihanda sulh” düsturuyla “Hakimiyet kayıtsız şartsız milletindir” Hakkı ve Hakikati yücelten bir milletin çocukları dünyanın bütün çocuklarına yaradılanı sev ki insanlık yaşasın ahlakıyla örnek olmakta. 23 Nisan kutlu olsun. Sevinin küçükler ve birbirinizi sevin….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.