- 160 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Babalar; kahraman mıyız, korkak mı?
Kızının büyümesini istememek, birçok ebeveyn gibi, benim de içimi karıştıran karmaşık bir duygu. 🌱
Bir zamanlar minik elleriyle sıkıca tuttuğun, gözlerinin içine bakıp gülümsediğin o küçük varlık, zamanın hızla akışıyla büyüyecek. İlk adımlarını attığında, kalbinde hem gurur hem de hüzün bir arada dans edecek. Onun büyümesini istememek, onu koruma isteğinden kaynaklanıyor. Belki de içten içe, o masumiyetin ve sevimliliğin sonsuza kadar sürmesini diliyorsun.
Bir gün, kızın okula başlayacak. O küçük sırt çantasıyla, heyecanla sınıfa girecek ve yeni arkadaşlar edinecek. Sen de pencereden onu izlerken, içinde karmaşık duygularla dolup taşacaksın. O an, onun büyümesini istememenin ne kadar anlamlı olduğunu daha iyi anlayacaksın.
Ve sonra ergenlik dönemi gelecek. İlk aşkları, hayal kırıklıkları, isyanları... Bebeğinin, "kendi yolumu çizeyim, kendi hatalarımı yapayım" dediği o dönem. İşte o zaman, onun büyümesini istememek yerini, onun kendi yolumu çizebilmesi için dua etmeye bırakacak.
Bir gün, kızın kendi yuvasını kuracak. Belki de seninle aynı evde yaşamayacak. O zaman, onun mutluluğunu düşünerek, onun büyümesini istememenin ne kadar doğru bir his olduğunu anlayacaksın.
Bebeğinin büyümesini istememek, aslında onunla olan bağının derinliğini gösteriyor. Onun hayatının her aşamasında yanında olmak, onunla gurur duymak ve onun mutluluğunu paylaşmak...
İşte bu, gerçek sevginin ve ebeveynliğin en güzel yönlerinden biri. 💐
Kızımın büyümesini istememek, beni insan yapan duygusal bir gerçeklik. Onunla birlikte büyümek, hayatın en değerli hediyesi. 🌟
🕳️💦💐
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.