- 158 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM SONUM BÖYLE OLMALI
Geminin arka tarafında oturduğu yerden, boğazın iki yakasını seyretmekten büyük bir haz duyuyordu. Bu kendine ayırdığı son zaman dilimi idi. Bu zaman diliminin tadını çıkarmak için denizin tuzlu tadını içine çekerken, ne kadar mutlu olup olmadığını sorguladı. Artık sevdiklerine kavuşmanın zamanı gelmişti. Çok düşünmüştü. Verdiği kararı uygulamanın tam zamanı diye düşündü. Hayat bana veda etmiyorsa, ben hayata veda ederim. Aslında yapacağı şey çok kolaydı. Önemli olan o kararı alabilmekti. Bir kere daha etrafına bakındı. Yolcular boğazın iki yakasını seyretmekten kimsenin kimseden haberi yoktu. Derin bir nefes aldı ve kendini boğazın serin sularına bıraktı. Küçük bir kız çocuğundan başka gören olmamıştı. Son düşünce kırıntıları, elveda dünya, merhaba huzur ben geliyorum oldu. Suyun içinde boşalan ciğerlerini derin bir nefes alarak denizin tuzlu suyuyla doldurdu. Hiç pişmanlık duymadı. Gözlerini birkaç defa kırpıştırdı. Yavaş, yavaş kendinden geçmeye başladı. Bir daha da kendine gelemedi.
Bunun adına ne diyorlardı? Günah mı? Öyleyse bu benim günahım, bu günahtan benden başka kimse sorumlu değildir NOKTA.
HAYAT NEDİR
Hayat bazen acı demektir, hüzün demektir. Bir köşeye çekilip akmayan gözyaşlarını dökmek demektir. Çaresizce bir yere yığılıp kalmak demektir. Ve bir su damlasının avuçlarından akıp giderken acz içinde kalmak demekti. Yanmak ama yine kaldığın yerden yaşama devam etmek demektir.
Benim sonum mutlak böyle olmalı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.