- 155 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Secdede ancak kardeşiz...
Secdede ancak kardeşiz...
"Mü’minler kardeştir..."dedi ayet ama uygulamadan kaldırmışız ayetleri...Kabi-Habil hem kan hem din kardeşiydi...günümde olduğu gibi mü’min kanı akmıştı o gün de...Tarih tekekrrürden ibarettir"denilmiş...
Hz yusufun kardeşleri annneleri ayrı olduğundan kuyuya atmıştı hz Yusufu...şeytan-Adem ben ateştenim ben üstün olmalıyım kavgası başlatmıştı ırk kavgası yani...
av-avcı ırklar var günümde...çanakkalede "Kimi hindu kimi yamyam kimi bilmem ne bela"avcı petrolcü sömürücü avcı ırklar...tek dişi kalmış canavarlar saldırmıştı mü’minlere...mü’minler ise kardeşlerini satmıştı...o gün.Hayvanlar aleminin belgesellerine benzer bir sahne oluşmuştu...
Secdede ancak kardeşiz...
Secdede ancak kardeşiz...cepte düşman...din kardeşlerimizle sınırlı günümde kardeşlik.cılız din kardeşliği bu.çelme takıyorlar
Secdede ancak kardeşiz...
Dün neyse-bu gün de aynıyız..."Gabarda terörist vardı petrol çıkartamadık."İranın işiydi buPetrol çıkaramasın bizden alsın"mantığı bu.secde de ancak kardeşiz
Secdede ancak kardeşiz...
Kaderimizi bilsek bile kaderimizi değiştiremeyiz...ama teknolojiye eksik sarılmışız teknoloji Allahın gücüne ermek içindir...ilme tembel olan Allaha da uzaktır...ilme alime uzaktır çünkü .Allahın bir elidir ilim...tutmamışız...
evet...Allah müslümana esmaya secdeliye destekçidir...adı müslüman olana değil
Çiftçi siz değilsiniz benim diyerek rızık kazanmak isteyenın yardımcısıyım demiş Allah esmaya secde edenin destekçisimesela alim olmayana destekçi... destekçi değil...alim olmayanın Allaha güvenmeye hakkı yok...üzerine düşeni yap ...Allahtan sonra destek bekle...nuh olmayana gemi yok Musa olmayana da asa yok...İbrahim olmayanı ateş hep yakmış...Melekler tek Bedirlere glir...peygambere duasına saygımız yoksa bedir mi savaşlarımız...
Evet...Namazı orucu hacı zekatı her ibadeti esmaya secde aşk ekmelleştiri...Esma ülkülü ol esmaya asilik mürtedliktir.Dön
Esmaya secde aşk aklı ve vicdanı ekmelleştirir.Razzaka asi olan yer içer ama israf eder.esmaya asilik aklı ve vicdanı eksikleştirir.Bozar.Ölçü esmadır yani
Soğanı telef eden öldürülür mü...evet.Razzak sıfatına asi olan öldürülür.Mürted hükmündedir.Esmaya asi öldürülür...adl sıfatı gereği ölüm cezası bile verilebilir...
Şia olmalı dedi ESED Suriye ve İç savaş yaşandı .Ayrıştırma iç savaşın ayak sesidir...İki partili ol Amerika gibi.değilse iç savaş çıkar...İslam ülkeleri terörle zayıflatılıyor...petrolümüzü çıkartmayalım diyeydi terörö örgütleri...
Senin liderin heykeller yaptı, Benim liderim Yollar, Hastaneler, Metrolar, Barajlar... Araba bile yaptı de ama iç savaşa vardırmamalıyız...değilse petrolümüze avcı-ırklar konar...İranı da beşe böler o avcı ırklar...osmanlıyı 25 şe böldüler işte petrolü kanımızı sömürmek için ve dirilemedik ekonomimiz uçamadı...İran amborgo olmasa dünyanın en zengin ülkesi olurdu...
evet...200 yıldır hocalarımızı bozdular medyaları güçlü...din tefsiri baskı altında asimile olduk...kültürümüz öldürüldü...amaçlarına uygun hale getirmişler dinimizi tefsirimizi fıkhımızı işte...Ne içiyor bu hocalar..."Kur’an yeter diyor"anlaya bilsen yeter...yeterli anladın mı işari tefsire hayır dedin akla hayır dedin...
Ne içiyor bu hocalar.."eksi faize "faiz dediler ev kredisi aldırmadılar şimdi ev fiyatları iki kat...nasıl yetişsin fakir müslüman.negatif faiz haram değil demeliydiler...enflasyon var çünkü ülkemizde...
Zekat verdiğin için Allaha şükret ama fakire teşekkür etme.dua et.o da zengin olsun hep fakir kal demek gibidir teşekkür.Özenmesin
Secdede ancak kardeşiz...
Toprak bir tarla idi Şehitler onu Vatan yaptı...petrolünü kıymetli satamadığın vatan senin değil...samanını buydayını kıymetinde satamadığın vatan senin değil adil dünya yok avcı-av...dünyasında vatanın senin değil işte...sömürülen ülkeden sen değil sömüren besleniyor arka bahçesi olmuş ülken çünkü...sen paryasın...seçme hakkın var seçilme hakkın yok çünkü demokrasi zengin içindir...fakir seçilme hakkına erişemez ki...
İrana ambargo koydular adil olmayan dünya avcı işte...sen de avsın...seni beslerler bir gün de kesip yerler ey Arab dünyası çünkü adil dünya için bir gayretin yok nerde Hz muhammed nerde siz...aklınız akıl değil...uçkur-mide derdiniz olmuş...adil dünya yoksa ülkende paryasın diyor Necip fazıl Kısa kürek..."Vicdan azabına eş, kayna kayna Sakarya, Öz yurdunda garipsin, öz vatanında parya! İnsan üç beş damla kan, ırmak üç beş damla su; ..."
Secdede ancak kardeşiz...
İngiliz baskısı padişahları bile bozdu...Tanzimattan sonra baskıların sonuçları alınmaya başlandı...Padişahlar göstermelikti...adamlarınkimyasal silahları vardı...çünkü.Padişahlar savaştan kaçtılar...günümüzde de İran savaşmaktan kaçıyor...ama ecel gelir bulur...Taş Kabilin elinde bu gün de...biata mecburuz O KABİLLERE...Yezit biat etmeyince Kerbelada hz Hüseyini öldürttü...Kimyasal başlıklı nükler başlıklı füzeleri var şirkin günümde de...gülme İrana Osmanlı da yıkılmadan önce aynıydı...Dün Osmanlı nu gün İran...İranın doğal gazı avcı ırkları bir araya getirecektir yine...İkinci çanakkaledir GAZZE demiştim 7 ekimde...
Göstermelik olur muydu padişahlık oldu bile 1700 sonra...İranın da İsraile saldırısı işte göstermelik...Padişahları bizim padişahımız sandık ama bazıları değillerdi...padişahlar 1700 yılından sonra Osmanlı İmparatorluğu’nun memurlarını yahudi-ermeni-rum’lardan teşekkül ettirdi. Bunlar milleti soyup soğana çevirdi, aldıkları rüşvet ve yüksek vergilerle. Bu yabancılar daha sonra ordunun icine de sizdilar ve Osmanlı İmparatorluğu’nun sonunu getirdiler. Padişah ve avanesi halkı sattı, Padişahlar taviz üstüne taviz verdiler... Son kabinesinde ki kişilerin listesini internetten bulalım, inceleyelim. O kişileri halk secmedi, padişah seçti.Padişaha seçtirdiler...Demokrasi hep azınlıklara yaradı bu topraklarda...
Tanzimattan sonra padişahlar göstermelikti...Ya kukla oldular ya 2.Abdul hamit gibi hapse atıldılar...Çoğunluğu Ermeni, padişahın paralarını teslim ettiği güvenilir adamları Ermeni ve Yahudi. Ben kısaca kabine deyip geçtim ama valiler elçiler önemli mevkilerde ki adamların çoğu Ermeni kökenli, bu arada padişahın Ermenileri savunan sözlerinde mevcut.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.