- 252 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
CANIM KENDİM
CANIM KENDİM;
Ne zaman mutsuz hissedersen, sevgisiz, yalnız kalsan! aynaya bak. Kendine sımsıkı sarıl, saçlarını okşa gözlerinin içine bak kendini gör. Göz bebeklerinde ki hüznü gör ve gözlerinden içine ak! Şu sözleri fısılda, korkma! yanındayım, seninleyim. Kim giderse gitsin, ne olursa olsun, hangi yanlışı yapmış olursan ol, seninleyim. Daima yanındayım, seni çok iyi anlıyorum ve seviyorum. Korkmakta haklısın, kim olsa senin gibi hisseder bu normal bir duygudur. Bu kadar sorumluluğu tek başına üstlenmek, yalnız kalmak ürkütür insanı...
Her şey gibi bu korku ve yalnızlık duygusunu oluşturan hadiselerde geçecek. Sadece biraz sabır, biraz mücadele etmen gerekecek. Bak dün geçti, bu gün bitmek üzere sadece yarın kaldı. Bu zorlu yolu ancak sen aşabilirsin, kimsenin buna gücü yetmez çünkü sen güçlüsün.
Her şeyin bir bedeli var, mutluluk ve huzur istiyorsan şu an bedelini ödüyorsun. Sen mutluluğu hakediyorsun.
Kendine güven ve seni yaratana şükret.
Seni üzen kim varsa bırak geride kalsın. Yoluna düşen taşları usulca al yolun kenarına bırak, yoluna devam et! Bırak onlar konuşsun, boşa kaybettikleri vakit seni hedefine ulaştırır.
Önce sağ omuzuna sonra sol omuzuna öpücük kondur, sarıl kendine ve hatırlat "CANIM KENDİM".
Kartal’ ın hayat felsefesine kulak vermelisin.
Karga Kartal’ ın sırtına konar ve boynunu gagalar. Kartal tepki vermez, uçup yükselmeye devam eder. Kartal yükseldikçe karga oksijensiz kalır ve düşer.
"İnsanın en büyük hatalarından biri de doğru zamanı yanlış kişilerle doldurmaktır."
( Charles Bukowski
Radiye Diri
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.