- 161 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kahharlığı bilinmezdi...
Kahharlığı bilinmezdi...
Şeytan ademe düşman oldu sebeb Adl sıfatıdır.Secdeliye düşmanlık Kahra sebeb.Kahharlığı bilinmezdi Adl sıfatı tecelli etmeseydi
Kahharlığı bilinmezdi...
Firakın sebebidir ADL sıfatı..."Arab kardeşim değil sadece sahabe kardeşim"de der Adl sıfatı.Firak düşmanlık başlar.Adil olmayan ebu lehebtir Arabsa...Firavundur mısırlıysa...
Hz İbrahimin ayağı değdiği günden beri Arablar uyarılıyor esmayala güçlenin diye...onlar zenginleşmeyi yeterli görüyorlar güçlenmeye ...cihadsız güç savrulur rüzğar sert esince...Put olur zenginliğiniz de helvaydı eski putunuz ya...zenginlik de tatlı helva ama put olur elinizde...Afrikalıyı asker edin esmaya zenginliğinizle...Kabe uğruna korundular ebreheden ve Osmanlı da İngilizden korudu...Kabe için koruyanlarda bitirilir köleşeştirilir bu rüzğar sert eserse...İşte koca çınar koca Osmanlı yıkıldı...
Arablar Osmanlı desteklemeseydi şii olurdu.İran-İsraille birlik Arablara karşı."Hak Ali"dediler" Arablara zarar verdiler tarihte...İran-israil iş birliği yapmış sunniliğe karşı...günümde de
Ayetlere tefsirle sınır koymaya mahkumuz artık.Müslümanlar kardeşim değil sadece sahabe kardeşim ve yıldızlardır de...Önder...Dost.Arab- Fars dost değil işte olaylar bunu haykırıyor...adalet hükmünü vermiş artık...Asi olma adalete...
Kahharlığı bilinmezdi...
Bir tarikatin 4 tane şeyhi var siz mi ümmeti birleştireceksiniz ham hayal bu...diiyelim artık şu tarikatlere...Adl sıfatına asiliğimiz bitsin.Hayalciyiz çok...Uyanırız bir acıyla aman
Latifliği bilinmezdi...
Adl sıfatına asiliğimizi bitirelim Kahrı-Lütfu engellenmesin Allahın perdeyiz niye..
Arab dinkardeşimse Çin BEKAiçin kardeşim.Osmanlı BEKAiçin kardeş arayacağına arabın yükünü çekti kırıldı.BEKA kardeşlikten öncedir...diyelim artık ...Bekamız önceliğimizdir diyelim artık...Osmanlı gibi yıkılırız adal sıfatı engel tanımaz hakkettiğini yaşatır HABİL kadar da ihlaslı olsan...öbür dünya önemli diyorsan orada da adl sıfatı hükmünü verir...bin şehidinize bir şehit ecri bile verilmez...nüklerli ülkenin askeri neden olmadınız denilecektir size...Adl sıfatından kaış hileleri aramayın hiç...akıl boşa mı verildi bize...vicdan da BEKAMIZI savunmamızı önceler...komşun açken afrikaya yiyecek verme"der adl sıfatı...iyi kulak ver...Nüklerli pakistan önceliğiz olsun arab-İran ikinci-üçüncü... sıralı kardeş ancak...Adl sıfatı böyle diyor...duyabilirsen ey adl sıfatının asisi...
Osmanlı japonla dost olaydı yıkılmazdı ikisi de der ADL sıfatı Arabın yükü belini kırdı Osmanlının.Japonda ABD düşmanıydı.Kardeş o...Bekan için seç kardeşini dostunu...değilse BEKAN gider der adl sıfatı ey adl sıfatının asisi...hakkettiğini yaşa...
Savaşta da önde ve farklı Allah dostları Allah ölçülü onlar çünkü şirk nefis kibir ölçülü olanlardan öndeler Allaha yakınlıkta...cizye vermek şartıyla esirleri affeder.Şirk ehli köle eder.Irzını canını malını hakkı eder.Çiğner...çiğner midedesin artık .Kıyamette dirilirsin ancak haksızlığa uğrayan hayvanlarda dirilecek kıyamette zaten ve rızkından fazla öldüren cezalanacak ölmeyecek kadar parçalayacaktı aslan avcılık bu sınırlama ile helaldi ona da...işte şirk ölçüsüz...aslan gibi cezalanacak...Adl sıfatının tecellisi şimdiden belli akıl biliyor.Heladir düşmanını öldür ama helallik sınırında...zani de sınır aşandır...aslan denilse de dünyada kendine kıyamette eyvah dedirtecek ona da adl sıfatının hükmü...
Allah dostu mu.Yaradılana dost olana denir Alemlere rahmet olana denir Çünkü Allaha fayda-zarar vermek mümkün değil.
İmtihanda olmak ne mi ses çıkar emridir imtihan zekat ver ölçü dairesinde ölçüsüz olmaktır sessiz kalmak.Peygamderimiz ve Kur’an kız çocuklarının acısına sessiz kalmadı"...ama streteji belirle başarı için der adl sıfatı...gizlilikle başladı efendimiz...gücü kadar ses çıkardı yani...Karşımızda nüklerli güç varken gazzeli için ses çıkarmanın şeytana oyuncak olmaktan başka ne nlamı var ki...Pakistanın nükleri var nükler kabemizidr...de bu cihadın kabesi nükler çünkü...kabe cem olunan yerdir Arafatta cami de kalp de kanın cem olduğu uğradığı yer...Okulda kıblamız mekke ama cihadda Nüklerli ülkedir...Yanlış kabelere dönenin cihadı kabul olmaz Hamas İranı kıble edindi...hayır-başarı...Rahmet... çıkmaz onların savaşından...
Evet...İranda kop dön yüzünü pakistana nüklerliye ...Şeytanı kılavux edinme...Adl sıfatı firaka ayrılığa sebeb.adem-şeytan zıtlaştılar Adl sıfatı sebeb.Şeytan cehennemde etti tevbeyi az geciktirdi.Şirk ömürlü
Allah ne ademe ne şeytana düşmandır...ikisine de dosttur ama ikisi de kendilerine düşman ve birbirlerine düşman...Adem dünyaya sürüldü de ama görevi tevbe de.Şeytan cehenneme sürüldü de ama görevi tevbe de.İkisi de külli iradeye tevbe edecekler.Adl sıfatı onları düşman yaptıysa tevvab sıfatının bilinmesi için yaptı...değilse tevbe etmezlerdi adem gördü cenneti dünyaya gelince ağladı bebeklerin ciğerleri birbirine yapışıktır ağlatın açılsın ağlamak yeri dünya cehennem de şeytana ağlamak yeridir...cehennem etmedik dünyayı şirke dünya da ahiret de ağlama yerimiz olacak bu namazlar namaz sayılmaz Allah katında çünkü...Şirke kavgamız yok...çünkü.Zekat vermeyenin bile namazına veyl olsun dedi Kur’an...
Esmanın etkinliğidir kader...Şeytan asi oldu ve Tevbe etmedi.tevbeden kaçışyok cehennemde edecek...İşte şeytanın kaderi.hz Adem tevbe için geldi dünyaya.Dünyaya gelmemiz KAHIR değil ama cennete gidersek şirkle kavga edersek namazımız da zekatımız da Orucumuz da şirkle kavgaysa eğer...
Al bayrağı Kerkük’e Gök bayrağı Türkistana Tevhid bayrağını Kudüs’e diktik mi ki namazımız namaz saysın Kur’an orucumuzu oruç saysın peygamber...Oruç aç kalmaktır bazıları için demiştir peygamber...
Şeytan asi Adem tevbeli eylemi hali düşüncesi duygusu tevbedir.İki kul yönleri zıt.görevleri aynı.Külli iradeye secdeli ikisi de...Külli irade omurgasıdır Tevhidin...tevhidi zıtlar yok edemez adl sıfatı daesma sınırlıdır biri diğerine zarar veremez...adl sıfatının sınırı görevi sınırlı ilmin de şeytana az ilim verilmeseydi şirki savunmazdı ki...hikmet sıfatı da adl sıfatının eseridir...sebeb adl sıfatı ..."el-Hakim"sıfatı için de...
Şeytanın asiliğinden zarar görmez ki Allah fani zarar veremez Bakiye."enel Hak"dedi hallaç kibir şirk için de dese zarar veremez
Ses çıkar adl sıfatı ölçüsünde...peygamber ilk gizli tebliğle başladı güçlendi kız çocuklarının hakkını savunur oldu...Ayasaofya açıldı çünkü rus kıstırıldı küresel güç tarafından ve ayasofya açıldı...yalan söyleyen tarih de yalancı olarak ilan edilecek pazarlık gücümüz olunca...
Rahmanlığı bilinmezdi...
Hadi sıfatı olmasaydı Hidayet sıfatı görevli göndermeseydi akıl ve gönül ve vicdan vermeseydi..."Alemlere rahmet olan gelmeseydi.."Allah nurundan bu görevliyi yarattı ilk...ve esması bilinsin diye..."El_hakimdir Allah"ilk yaratması Nur-u Muhammediyeyi...muhammediliği sevmesindendir ey kilise ey havra ikinci üçüncü sırada yeriniz Allah katında...
Rüya alemiyle ilişki kurabilmemiz için yiyeceklerimize bile dikkat etmeliyiz der "Marifetnamede"İbrahim Hakkı hz...sebebe sarıl esma sebebtir...yani esmaya sarıl...Allaha sarılmaktır sebebe sarılmak da...esmaya sarıl yani...
Burçlar külli iradenin kaderin meleklerin emrindeler...Esma sebetir...eylemlere hallere düşüncelere duygulara bu evrende...Esmanın elindeyse evren kader öğretmenidir bu evren...falla okuma ama oku bu alemin kader öğretisini..."Yanmaya ateş gönderiyorsun"dedi M.Akif...ama kimyasallara eriştiği zaman şirk bu belliydi...Kader geliyorum der yani...Kıyamet de geliyorum der...alametler gösterir ey pat diye gelecek diyen deprem bile pat diye gelmedi hiç...Okumadın pat diye geldi sandın...
Aptallığa giden iki yol vardır:Birincisi doğru olmayana inanmak, diğeri doğru olana inanmayı reddetmek...Hamas kardeşim değil de...adl sıfatının isteği bu asilik kötü şeyllere sebeb olur...Pakistan kıblesi olmalı artık cihadın...nükleri var çünkü...Adl sıfatının övüdü bu...Kur’andan övüt çıkartmak esmadan öğüt çıkartmaktır bence...Kaderi okumaktır bence Kur’an okumak...Ahmaklıktır mealler okumak...Adl sıfatına kulak vermezsen eğer...Hakketti osmanlı yıkılmayı Araba kardeş demekle...Japonla BEKA kardeşliği yapmalıydı...Ameliyatla arabı bünyasından atmalıydı...dedi 200 senedir adl sıfatı duyun artık adl sıfatını...adl sıfatının sesini duyan ses versin şeytanlığa kılavuz olan kendini dindar sananlar çekilin adl sıfatında olsun kulağımız diye sususn hayır söylemiyorsunuz susun...Kur’andan siyaset çizmek kim siz kimsiniz daha ülkeler arası menfaat bağlarını bile göremiyorsunuz...hileleri de...ahmaksınız yani...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.