- 264 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAHİPSİZ MEKTUPLAR
Yürüyorum koşarak seninle düşlerime.
Umman olan hayal şehrimle ve seninle
Geliyorsun, yolları açmış bizi yazıyor heryer ...
Her şehir gazetelerde ummanım kehribar aziz sevgilim ne çok beklettik yürek yarım yürek yapım canyarım can varım...
İçime çekeyim senin gibi rüzgârı
Belki bir martı gibi süzülür ruhumuz göklere
Bir ah bin çekişlere denk gelmeye görsün
Yalnızlığın onuru şimdi alnında çoklar içinde...
Saçlarına konan karlarım, boranım ey aşk-ı saadetim ömrümün canparesi gönül yaresi,
Şehrim sen
sensizliğim sen
dünyam sen ...
Sensiz nasıl yaşayabilirim ki sevgilim ah bir bilsen...
Biliyorum sadece karşımda dur baksan dahi yeter deyişlerine ram yüreğin seni yanımda hissetmek tek dileğim dediğini duyar gibiyim söyle Kehribar bizi bize bırakırlar mı?
Her neyim var ise yok ettiler çok sevdiklerinden mi yoksa sevmediklerinden mi ? Yahu bu nasıl sevgi bu nasıl ızdırap sun da içelim yarim elinden aşk-ı derundan candan şarap...
Şekli şemalini kaldır bir yana yürekleri sevmenin güzelliğini seviyoruz çünkü biz yürekten sevince mutlu oluyoruz Kehribar.
Hayalden yaptığım gönül tahtını, rüzgara saldım aşk rüzgarını, kalbime yazdım görülmez suretini, yollara kazıdım ismimizi...
Bizim için yaktım şimdi tüm aşk meşalelerini
Bir gün ellerin iki yanına açık koşarak gelecek günlerin hayali ile dolaşıyorsun inan inancımı hiç kaybetmedim seni bana getirecek gökkubbe inanmak olduğunun ta kendisi değil mi ?
Sevgili hayal hayalim...
Bir yerlerde okuduğun her şeyi üstüne almak gibi eylemlerin var bazen, duvarları yumrukluyorsun bazen gördün herkesi bana benzetiyorsun kimsenin bize benzemez olması içini acıtıyor, ah deyip pişmanlık sarıyor gövdeni ve ruhunu ve bir İbrahim Tatlıses’in muazzam eseri eşlik ediyor tüm pişmanlıklarına ve acılarına münezzeh’ radyonun sesi Son ses ve devamke diyor sayın İbrahim Tatlıses Ağabeyimiz!
"Allah’ım neydi günahım?
Günahım neydi Allah’ım?
Dualarımda yalvarmıştım
Onla olmaktı isyanım
Can yoldaşım, arkadaşım
Kaderimdi sen yazmıştın
Ben nerde yanlış yaptım?
Bitti dünyam ziyan oldum ziyan
Ah bir anlasam
Nerede, nerede, nerede?
Ben nerde yanlış yaptım?
Nerede, nerede, nerede?
Ben nerde yanlış yaptım?
Allah’ım
Allah’ım neydi günahım?
Günahım neydi Allah’ım?
Dualarımda yalvarmıştım
Onla olmaktı isyanım
Can yoldaşım, arkadaşım
Kaderimdi sen yazmıştın
Ben nerde yanlış yaptım?
Bitti dünyam ziyan oldum ziyan
Ah bir anlasam
Nerede, nerede, nerede?
Ben nerde yanlış yaptım?
Nerede, nerede, nerede?
Ben nerde yanlış yaptım?
Mumlar yakmıştım, yalvarmıştım
Sen yazmıştın olabilirdi
Olabilirdi, olabilirdi
Sevgi yeterdi sen kadirdin
Allah’ım
Ben nerde yanlış yaptım?
Allah’ım"
Kehribar belki buldun kaybettin, belki hiç bulmadın bizi amma velâkin bu şarkı sana acı veriyorsa mutlaka buldun kaybettin bizi sevgili hayal hayalim senin ile dolu yaşam yolunda seni yaza yaza seveceğim günlerin heyecanı ile yaşıyorum sen gibi senden habersiz benden habersiz belki hiç görmedik birbirimizi belki herşeyi bize benzettik geldiğin gün herşey biz olacak bizi seven herkes biz olacak sevgili Kehribar çünkü devrim biz evrim biz senin ile yaşamın iki ucu aşk yolunun sonsuzluğudur ömrümüz sevgili hayal hayalim...
Saliha İnan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.