- 252 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİNİN DEMEÇLERİ VARDIR
Sevginin demeçleri vardır
Bir buket çiçek eşliğin de sunulan Ya da küçükte olsa sözcükle Böyle başlar ilk adımlar Sonrası elektrik derler ya alınan Yerinde duramamak uykuların kaçışı Göremediğinde hüzün özlem ve hasretin birlikte yürüyüşü Gördüğünde sevincin uç noktasına çıkışlar oluşuverir Sonrası kıpır kıpırdır yürek nasıl da çarpar Hele birde ilk el tutuşma Tansiyonlar düşer bayılma safhasında bocalanır Sonrası sıkıca el tutuşlar Bırakmaksızın ebediyete diye verilen sözler Usulca seni seviyorum sözcüğü Duyurabildiysen cevap hazır bende Sonrası uzun yürüyüşler bıkmadan Sıkılmadan karşılıklı oturup bakışmalar Saatler günler aylar ve yıllarla Zaman nereye kadar bağlı sevgiye Sonrası çözgüler oluşmaya başladığın da Sonuçlara giderken izlenebilen yol olur her şeyi sormak Kalıplaşır söylemler sıkıntıyla yürek dışında Sen ya da ben ne fark eder yaşananda olumsuzluklar varsa Sonrası yürek sızlayışlarıyla sessizlik başlar Sitemlere dönüştüğünde sesler yükseliverir farkında olmadan Silinmelerin olacağı yürekler açıverir kapılarını İstemese de farkında olmadan haykırışta dile getirilen suçlamalar Yaşanmışları hiçe sayarak edilen sitemler Olmasın yüreklere bunlar Olmasın yaşanan sevgiye küsmek.
MehmetDüpel 20060307
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.