TERÖR
Moskova’daki terör örgütünün saldırısında hayatlarını kaybedenlerin ailelerine, Rusya halklarına, Rusya devletine ve meclisine başsağlığı ve sabırlar diliyorum.
Dünyanın neresinde olursa olsun masum hakla yönelik terör saldırılarını şiddetle kınıyorum.
Bu terörün arkasındakilerin kimler ve hangi devletler olduğu belli. Dünyayı kaosa sürüklemek, dünya savaşı başlatılarak halkları katliama sürükleyen küresel çetelere karşı ulusların halkları ve devletleri oynanan oyunu görmelerini umuyorum.
Sizlerde biliyorsunuz ki; dünya nüfusunu 500 milyona kimler düşürmek istiyorsa, dünya halklarını kana bulayan canilerin onlar olduklarını belleğinize kazıyınız!
Ülkemizde bu tehlikeyi gören tek lider Prof. Ümit ÖZDAĞ hocamızı ve Zafer Partili araştırmacı uzmanları görüyorum. Uzun zamandır devleti uyaran, ülkemizi iç savaşa açık hale getirecek olan istilacıların ülkemiz, halkımız ve devletimiz için ne kadar büyük bir tehlike oluşturduğunu dile getirmelerine rağmen, devletimizi yönetenlerin görmezlikten gelerek ciddiye almamaları tehlikeye adeta davetiye çıkardıklarının farkında değiller mi?
Şehirlerimiz, ilçelerimiz, kasabalarımız tehlike altındadır istilacıların yüzünden. Her türlü kötülük sokaklarımızda kol gezmektedir. İnsanlarımızın can ve mal varlıkları tehlike altındadır. Akşam saatlerinde sokağa çıkma, günün yorgunluğunu üzerinden atabilmek için eğlence, dinlenme yerlerine gidebilme güvenliği kalmamış durumda. Akşam olunca; şehirler ölü şehirlere dönüştüğünü göremeyen yöneticiler vebal altındadırlar.
Her gün işlenen cinayetler, kural tanımaz trafik kazaları, soygun, sabotaj, hırsızlık, baskın, tehdit, tecavüzler, uyuşturucular fakirlik, açlık, işsizlik vs tehlikeli durumlar insanımızı son derece bunalttı. Buna bir de spor terörü eklenince halkımızın en küçük bir mutluluğu kalmadı. İnsanlarımıza öfke ve şiddet her geçen gün tırmanmaktadır.
Bu kötü gidişin devletimiz, memleketimiz. halkımıza derin yaralara açacağı ve yakın gelecekte çok daha tehlikeli günler bizi beklemektedir.
Lütfen; siyasi, mezhep, dini farklılıkları bir kenara bırakarak kenetlenmeliyiz. Sevgi, barış rüzgarı estirmeliyiz ülke genelinde. Ülkemizi işgale den istilacıları el birliği ile ülkelerine gönderelim. Huzuru yeniden tesis edelim gönüllerde.
Bazı siyasi partilerin kasıtlı düşmanlıklarına karşı uyanık olalım. Onların halk düşmanı olduklarını açığa vuralım, halkımızı aydınlatalım.
Bir tek TÜRKİYE’MİZ var!
İnsanlık düşmanlarına fırsat vermeyelim!
Hakkı, hukuku gözeterek yürüyüşümüzü sürdürelim!
Anadolu’da on bin yıldır var isek, bundan sonra da nice on bin yıllar var olacağız. Yeter ki Türk birliğine inancımız tam olsun. Biz birlik olunca, bizden kat be kat ordularını yenmiş isek; aynı azim ve karalılığımızı sürdürürsek mutlu yarınlar, nice baharlar bizi beklemektedir.
’’Ne mutlu Türk’üm’’ diyebilenlerin sesi daha güçlü çıkması dileklerimle.
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Terör nereden gelirse gelsin her zaman lanetlenmelidir. Terörün kazananları bellidir emperyalist devletler ve onların silah şirketleri. Bu kadar açık ve nettir bu durum... Bu devlet bu memleket bizim. İnsanın canına kıyanlar ne dünyada ne de ahirette gün yüzü göremeyecekler... Manidardı...
direniş
saygı ve selamlar