- 120 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zelle işlemeseydi Adem TEVVABLIĞI bilinmezdi...
Zelle işlemeseydi Adem TEVVABLIĞI bilinmezdi...
Bulutlar Ağlamasaydı, Yeşillikler Gülmezdi...Düşmanımız olmasaydı dostumuz olduğunu Allahın rahmanlığını latifliğini anlamazdık
Esmanı tecellisi bilinmesi gizli hazinenin zahiri bu evren eylemler haller düşünceler duygular...
Nemrut olmasaydı hz İbrahim halil olmazdı Kabil olmasaydı Habil şehit olmazdı.ZITLAR RAHMANLIĞININ bilinmesi içindir...
İlahlığı bilinmezdi esması sudur etmeseydi...o esmaların her biri bir gizli hazinedir...İlim nükleri üretti...Şarabı kuş içiyor sinek içiyor...ve et oluyor helallik kazanıyor süt oluyor helallik kazanıyor...çünkü o şarabı içen sinek ölünce gübre oluyor ot a karışıyor süte karışıyor...O TAHİRDİR temizleniyor zararsızlaşıyor...şeytan da ihlaslıya zararsızlaşıyor...Su tufan olunce müşrikleri yer yüzünden temizliyor TAHİRİN işleri ...eylemleri halleri düşüncelerüi duyguları dolu analiz edersen evrende ki eylemleri halleri düşünceleri duyguları...esmayı okumuş olursun Kur’anı bulursun evrende...tarihde coğrafi şekillerde ve özlerde...
Esma kitabıdır eylemler haller düşünceler duygular...kuşa kanat vermiş yere yer çekimi zıttını vermiş...azim kuşun görevi...yuvadan göklere azim aşk görevler uçurur onları...
Kur’anı doğru anlamak için genellileştirme sınırla...Bu hiledir...9 yaşında aişe evlendi...bende evlenirim deme ihlas içindi o evlilik denk mi ihlasın hz Aişeye...ülkün aşkın denk mi...adalet değil denk olmayanlara aynı hakkı vermek...hiledir genelleştirmek denklik aramamak hiledir adilliğe asiliktir..."Faiz haram e Osmnalıya cihadçıya da haram deme bu genelleme ganimet mantığına asiliktir...ilme bilme aykırılık asiliktir...İhlasın zaferine de asiliktir...Allahın üstün kıldığı ihlaslıyı acizleştirir yani asiliktir...
Feminit de asidir Kur’anı doğru anlamaktan aciz düşer..."Dört kadınla evlenmek o konuda kadın-erkek eşit değil der.fıtratları denk-görevleri denk değil.İhlaslıyı üstünler yakınlaştırır
Zelle işlemeseydi Adem TEVVABLIĞI bilinmezdi...
esmanın bilinmesine sebeb olucudur külli iradenin izin verdiği eylemler haller düşünceler duygular de..ve o eylemler haller düşünceler duygular ile esmayı öğren değilse "Öküzün trene bakmasına benzer halin...Görevin esmayı okumaktı eylemlerde hallerde düşüncelerde duygularda Külli irade izin vermedi değilse o eylemlere hallere düşüncelere duygulara...dünyanın güneşin etfafında dönüşü değişime sebebtir...değişen ise fanidir...Onları değiştiren güçü ara Allah o güçtür tek...de
Melekler evlenmez.ihlas için evlenirlerdi secdeli tevbeli varlıklar çünkü.Cüz’i iradeni külli iradeye asi etme.şeytan ve adem gibi...ülkün önderin meleklik olsun tevbe et melekliğe hz Adem gini zelle işleyince şeytan gibi asi olunca...
Eylemler haller düşünceler duygular ya şirk için ya secde...ya asilik ya tevbe.Külli iradeye tevbe.Meleklik cüz’i iradelilere amaç olsun...
Külli iradeye secdeliye benze meleklik bu melekler külli iradeye ayarlıdır...asiliktir Habilin "Öldürmem"demesi cihad içinse ihlaslıyı tahta oturtturmak içinse faiz de al cizye de al...Cizye almadıklarımız petrolümüzü sömürdü habil gibiyiz ölmek hakkımız 200 yıldır hep ölüyoruz...Tevbe olsun inşaallah ölümlerimiz...
Zelle işlemeseydi Adem TEVVABLIĞI bilinmezdi...
Evet...hikmete ram ol...değilse ateist gibi şaşkınlaşırsın...deist gibi asileşirsin sebeb-sonuç formülü işliyor sonuç ihlas değilse o matematik işlemi yanlıştır...habillik yanlış dindir .Kabile taşı kaptırdığı için atası gibi tevbeye mecburdur...Peygamberimiz bile tevbe ederdi..73. fırka zirve fırka...ihlası zafere tahta erdiren dünyayı cennet edecek ahirette cenneti garantili insanlardır...
Zelle işlemeseydi Adem TEVVABLIĞI bilinmezdi...de ey ateist ey deist ey feminist...hikmete ram olmaya muhtaçsınız...ilim değil tez inançlarınız ise...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.