- 110 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Evrim yok ADL sıfatının tecellisi var...
Evrim yok ADL sıfatının tecellisi var...
Yaratıcı adl sıfatlı olduğu için ilk yaratılışta farklılık var...Maymundan gelmedik ...
Charles Darwin’in ortaya attığı doğal seçilim yoluyla evrim teorisi, insanlar olarak dünyadaki yerimizi sorgulamamızı sağladı. İnsanların primatlarla ortak bir atası olduğu fikri, Batı medeniyetinin temellerini sarsan bir fikir oldu.Oysa ilk yaratılışta farklılık var dedi Kur’an ilim...Adl sıfatının tecellisi pramit oluşturur...Bu pramidin zirvesinde insan var..."Hz Ademe secde edin..."emri bu ilmi gerçeğin Yüce Allah katından doğrulanmasıdır...İnsanların da en kamili Hz Muhammeddir...hz Ademle cennetten çıkan insan hz Muhammedin izinden giderek cennete dönecektir...
Değişim var Adl sıfatının tecellisi...ceza-ödül şeklinde olur...kışın ceketsiz gezersen üşür hasta olursun...bu değişimdir ama türden türe geçiş yok
Vahdet-i vücut aynı vücuttanız ...der evt...Kur’an Varlık yokluk yarattı yokluktan da yarattıkları farklıdır fanidir ...der muhtaçtır de...çoktur kesrettir der ama Allah mutlak varlık yokluğu yaratan varlık tekdir ehaddir...sameddir...yaratılmamıştır...vücudu kendindendir ve vücudu ezelidir özellikleri esması da ezelidir...Sudur etmez yratır..üremez yaratır..."Oğul İsa"üremeyi çağdırdığı için kullanılmamalıdır hz isanın Allaha yakınlığını belirtmek için...Habib -dost...Halil... duygu bağı kullanılmalı ancak.vücut bağı asla...Kendi vücududa kendinden yaratılanın vücududa kendinden Halık sıfatlıdır Allah çünkü...üreme parçalanarak üreme inkar edilsin...Selefiler bile vahdet-i vücut inancından kaçmak için "evrim teorisine sığınırlar ama evrim de yok adl sıfatına asilik var evrim de...Halık sıfatına zaten asilik...Vahdet-i vücut inancı da Halık sıfatına asilik ...Mutlak vücut bir tek Yaratma sıfatlı o vücut...ama mutlak vücutla parça ilişkimiz yok...Muhtaçlık ilişkimiz var...Samed olduğu için yaratırken de muhtaç değil kendinden başkasına...rızıklandırırken de adallet ilim rahmanlık dağıtırkende nimet verirken de muhtaç değil...aynayız nimetlerine emanetçiyiz...faniyiz çünkü ama faniyiz Bakiliğe geçecek bir fanidir...insan.Hayvanlar toprak melekler nur olarak kalacak İnsan ise ahirette cennette de toprak ama evrim geçirmiş bir topraktır...ilk toprak faniydi...cennetteki toprak bakiliği yüklenmiş olacak...zatı ise hep nur...İnsan da o nura yakınlık sağlayacaktır toprak da olsa şeytan ateş ...ateşin bir fanisi var bir de Bakisi ahiretteki hali baki bir ateş...Zatının nuruna dönüş mümkün değil adl sıfatına aslik olur..ilah = yaratılan matematik mantığı...Adem toprak melek nur şeytan ateş bunların zatının nuruna eşitliği mümkün değil adl sıfatına asliktir bu inanç.../3. fırka hariç 72 fırkanın inancı felsefedir tezdir...ateist deist feminist farklı derecede felsefe üretecek ama ilim nimetinden esma nimetinden yararlanmaları hep farklı olacak bu adl sıfatının gereğidir...oruç tutanla -turmayanın vücudunun farkı hep baki kalacaktır...insanların ahiretteki topraktan oluşan bedenleri de ihlasın nuruyla farklılık arz edecek denklik iddiası adl sıfatına asiliktir...vahdet-i vucut inancı denklik ise o felsefedir ancak denklik yok çünkü adal sıfatına asilik adl sıfatını yok saymayalım...vahdet-i vücutçu olacağım diye...veya Halık sıfatını yok saymayalım evrim teorisini savunacağım diye...Esmasını yok sayan veya asi olan inançlar felsefedir ancak..ilim sadece 73. fırkaya verilen nimettir...Irkım üstün deme ihlas üstün de...ahiret bedeninde bile belli olacak ihlas nuru...dünyada da yüzlerinde ihlas nuru var 73. fırkadan olanların...
73. fırkanın ihlas nuru ne mi...Nuhta yüz nurluğuna gemi nimeti ve tufan nimeti eklenmiş...İhlaslılar gemilerinden asalarından belli olur...de...her gördüğünün ihlasına inanma aman inanma...yetmez de...Tufanla- asayla desdeklenmedikçe yetmez ...de.Selmani farisi ahir zaman peygamberinin alametlerini öğrenmiş onu görmeden ve hz Muhammedde görmüş ve bağlanmış...Bedirde meleklerin desteği ni almayanın ihlasına güvenme...1770 rus baskın yaptı izmirde donanmamız yok edildi...yıkılışın ayak izleri ta o tarihlerde vardı...donanmasını korumaktan aciz devlet...burnuna dokunana engel olamayan adama benzer...ihlas ölçünüz bunlar olsun...evrim yok ama farklı ihlasta olmak ihlasda değişim an an farklı ihlaslı olmak mümkün...sahabe peygamberimizden uzaklaşınca münafık olduk derlerdi...akmasa da damlar münafıklık da peygamberden uzaklaşınca hele hadisleri inkar edince...73. fırkadan 72. fırkaya kayarsın...maddi ve manevi nimetler de bu ihlasla alakalı alametlerdir...kıyametin alameti yok diyen...her şeyin alameti de var sebebi de var ADL sıfatının tecellileri var çünkü...Nuh olanın o ihlasa erişenin o miraca çıkanın maddi ve manevi nimetleri artar...dünyada da ahirette de önde olur o insan...Kevser verilecek bedirde meleklerle desteklenmişti hz Muhammet efendimiz...dünyada hz Yahya unutuluyor mu...hz Yahyanın ihlası az mı diyelim...hayoır...adl ihlas kadar nimete sebebtir...hz Yahyanın erdiği dünyevi ve uhrevi nimetler azdır ihlası azdır mı denmeli...Hz Muhammed peygamberlerin serveri...de...maddi ve manevi nimetler de server işte o...İhlasın tarifi bu olsun artık...değilse takkeyle cübbeyle kandırırlar bizi...dervişlik ihlaslılıktır...manevi rızıklar geldi Yunus emreye ...ibrahim etheme...sarayı terk etti ama evren emrine verildi...ihlaslıya zarar yok tahtını terk de etse...bin kat ticarti hayırlıdır sebebtir ihlas esma hazinelerinin kapılarının açılımasına böyle bir duadır ihlas...ihlas suresini yaşa eylemlerin hallerin düşüncelerin duygularında...vahdet-i vücut inancına da evrim inancına da ölçü sınır koy yani.Vahdet-i vücutçü ben Allaha muhtaç değilim ben de ilahım ...dememsin...Evrimci topraktım ademde insan oldum cennete de toprak girer demesin her toprak girmez cennete ademin toprağı ihlaslının toprağı girer müşrikin cehennemi cehenneme ...toprak evrim mi geçirdi ashab-ı kehfin köpeği de girecektir cennete...Topraktım köpek oldum girdim cennete...evrim değişme olmalı inancımızda..ihlasla toprak bile cennete girer...Allaha yakınlık sağlar...toprağı da yaratan o...neden uzaklaştırsın müşrikin toprağını ancak uzaklaştırır...melek nu şeytan ateş adem toprak olarak "İrci’i emriyle yakın olacaklar derece derece Allaha ve bir pramit oluşacak adl sıfatı tecelisi bu piramit...müşrikin toparağı uzak kalacak...peygamberimizin toprağı yakın olacak Allaha melekler de derece derece bir piramit şekliyle yakın olacaklar Allaha büyük melekler büyük insanlar tevbeli şeytanlar piramit şeklinde yakın olacaklar Allah..imam Allah arasında aracı yok ama imamla cemaat arasında aracı çok...peygambere beden olan toprak da kutsal Kabede en kutsal taş hacer-ul esveddir...
Adalet sıfatına asi olmasın evrim vahdet-i vücut inancınız...Çünkü o adil...o alim o esma sahibi o Halık...halık esmasını yok saymasın evrim-Vahdet-i vücur inancınız müşrikin toprağı ile peygamberimizin bedeninin toprağı farklı de...tek vücutlük adaletli bir tek vücutluktur...de...
73. fırkanın dışındaki ne bilim ne de ilimdir...ilimden bilimden parçalar vardır...ilim"sebeb-sonuç"bildiri çünkü...felsefede böyle bir dert yok...şu duayı oku rızık duası bu der geçer felsefe..9 yaşında Aişe evlenmiş ...der geçer amaçın etkisini yok sayar...ilim uğruna bu evlilik...demez felsefe...sebeb-sonuç...sadece bilme ve ilme derttir...Ben sebeb-sonuç dışında bütün inançları felsefe sayıyorum ama esmayı sebeb saymak ilme bilme 73.fırkaya götürür...Esma yani Allah ölçüdür bilim ve ilim için.Evrim mi vahdet-i vücut mu...sınırsızlık verme bu inançlara sadece esmaya sınırsızlık ver...ezelilik ebedilik ...ver...yer gök her yaratılan tasdikliyor çünkü esmayı...2x2=4...matematik ilkesidir İslamın ölçüsü de ilkesi de kabulü de...esmadır. onu yok sayan evrim lazım değil...de o inancı taşla şeytan taşlar gibi hacı olursun bak ödülü bu bu taşlamanın da...sınırsız bir vahdeti vucut...farziyedir tasdiklemiyor evren yaratılan ve vahiy..ilim bilim...işte yıkıldı evrim teorisi...Nirvana da işte bir zirvanadır...
İlkesi ölçüsü esma olan tek 73. fırkadır...Onların İhlası zirvedir onların dünyalık ve ahiretlikleri de zirve olur ancak...İşte İbrahim ethem bu fırkadan...selefi ona müşrik der...selefi zaten dünya siyasetinde de kahrı seçiyor...Daiz Ukraynada savaşmasaydı bu gün rusya gazze olayına seyirci kalmazdı...Mısır ve suud rus ve çin yanlısı gibi görülse de daiş neden rusyaya desteğe gitmedi kadirovu eleştirdiler...Kadirov 73...fırkadır ihlasta yani dünya ve ahiret nimetlerinde...73. fırka.Allah adildir bilir kim neyi hakkediyorsa külli irade onu irade eder...Gazze hani çin yanlısıydı...kamuflajlı onlar...çin seyirci kaldı 200 yıldır yapılan soy veya müslüman kıyımına...73 fırkanın ihlasına Nuhun gemisi nuru ve müşrikleri helak eden Tufan Allahın o nimetlerine mahrum bırakıldık...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.