- 183 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
hayatın eksik tınısı
1
devlerin aşkı filmini kim unutur.eski istanbulun yaşam tarzıyla alakalı filmler yürekten kopan fırtınalarla örülü bizi karmaşık rüyalar gördüren.türkan şorayın yolu aşkada uğramış yasaklara karşı kadir inanır gibi bir jönle paylaşırken filmi.hülya avşar fırtınalı hayatına sığdırdığı filmlerle çok aranılan bir sanatçı.oda yaşlanıyor eskiyen yüzüyle sonbaharın ortasından geçen.şimdilerde bu dramatik tema içinde aranmıyor hikayeler.bilindik yaşamın dışında artık şehir kültürü.sadri alışıktan günümüze çok şey değişti istanbulu anlatmak gerekirse.eski istanbul metropol olmanın sancılarıyla yaşıyor yoksulluğu.sağ sol davası bir anlamda yaşanıyor talebelerin hayatında.bir sevda büyütmenin müziğidir çalınmış kalplerin infiali.inançla uyuşmuyorsa din dışı hayat.bu nedenle sanatçı için hayatların anlamında muğlaklık var.seçimler filmin konusu olmayınca.zübük gibi filmler açıklıyordu politik duruşumuzu.yeşilçam anlamını ytirmiş bir nostalji içinde yaşarken.anadoluya yabancılaşmış kültürü tarif etme biçimi.ucuz bir oryantalizmin bakışında gizlenmiş kültürler.hepimizin hayatından bir tını eksik denmişti 2000lı yıllara girilirken.çünkü anarşizmin yaşanma olanağını kabullenmez dünyevi yargılar.buda fazlasıyla şiddet demek sıradan hayatlar için.
2
dünya ticareti etik değerler tanımıyor.habertürk kanalı açık ve net programında tartışılan konu.özellikle israil için insanlık suçu demek filistine reva görülen zulüm.şaban sevinçle cem küçük arasında bu kavga var türkiyenin jeopolitik konumuna ilişkin.yaklaşan seçimler chpnin kazanma şansını artıracak bir faktör şaban sevince göre.yine hezimet yaşayacak chp cem küçüğe göre.genel seçimler beklentilerin dışındaydı kamuoyuna göre.erdoğan devlet bunlara emanet edilmez derken yönetimde olmanın mesuliyeti demekti ülkeyi yönetme ehliyreti.geçmişte chpnin yönetimde olduğu dönemler için statüko deniyor günümüzde.tek parti faşizmi cunta yönetimine giden yol olmuştu yakın tarihte..elfin tataroğlu sosyal adalet duygusunu arıyor devlette haklı olarak.hayat pahalılığı beyin göçü demek avrupaya.buda işlemez duruma getiriyor sağlık sektörünü.erdoğan giderlerse gitsinler diyordu ülkesini terkedenlerin çıkarcılığı için.gündemi para sayma görüntüsü meşgul ediyor bilindiği üzre.hakan öztürk haberin detaylarını açıklıyor.gizli çekimin olmadığı görüşünde servis edilen haberlere göre.soruşturmada gizliliğin olup olmaması davanın selameti için.şaban sevinç bir algı operasyonu olduğu görüşünde kamuoyunu yanıltmak için.gürkan duman bir yerel seçimin iktidara yarayacağı görüşünde.muhalefetin gündeme hakim olma isteğide siyaseti manipüle ediyor buna göre.ekonomik sorunlar aşılmaz değil büyüklüğü oranında.seçimin kazananı bellidir halka göre.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.