- 345 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
DÜN GECE RÜYAMDA ARKADAŞIM MÜFTÜ BEYİ GÖRDÜM,BANA OLAN İLTİFATLARIN DAN ÇOK ÇOK MEMNUN OLDUM..
Bilindiği üzere Rüyada ruh bir bakıma bedenden ayrılır bir çok mesajlar verir.Dün gece bir ilim meclisinde imişiz.on kadar Alim var.ben onlara,eski Müftümüz, Muharrem çavuşoğlunda söz ediyorum.
-Muharrem çavuşoğlu şanla şerefle görev yaptı.unutulmaz eserler bıraktı.çok gönüller fethetti. herkese örnek adam Muharrem çavuşoğlu dedirtti. herksin sevgisini saygısını kazandı,güer yüzü alçak gönüllü olmasıyla gönüllere taht kurdu.Bir çok öğrenci yetiştirdi.O bıraktığı bu güzel eserlerle devamlı anılacaktır.
ömrünü islama ve kurana vakfetti. ömrünü ilim yolunda ve Allah Aşkı üzerine geçirdi ne mutlu bu çok kıymetli müftümüz Muharrem çavuşoğlu na, diyorum.
Oda o ilim meclisinde söz alarak Acizane bana şöyle iltifatlar yapmıştı,
-Sayın Hocamızın bazı hizmetlerini hatırlatmak istiyorum.O çok ihlaslı ve Takvalı bir kardeşimizdir.Vaizlik görevi süresinde kürsülerden çok güzel hitaplarda bulunmuştur.bütün cemaat Abdulkerim Hocanın anlattıkları hiç unutulmuyor.çok müjdeleyici Ayetler ve Hadisler okurdu.okuduğu Ayetler ve Hadisler Adeta beynimize çivi çakar gibi çakılırdı.Onun Anlattıkları dilden dile nakl edilirdi.
Hele kürsüden anlattığı şu müjdeler hiç unutulmamıştır her Müslümanın camiye devam etmesi gerekir.Camiye gidişinde her adım başı amel defterine b,r sevap yazılır ve bir günahı ise silinir.Camide birisinin Namazı kabul edilirse,hepsinin ki kabul edilir.birisinin Duası ve ve Tövbesi kabul edilirse bütün cemaatin ki kabul edilir derdi.her zaman cami ve cemaate dikkatleri çekerdi.cemaat arasında şu sözleri hep anlatılırdı. nutmayın,iki cihan güneşi Hz.muhammed şöyle buyuruyor derdi.
-Eğer Camide Cemaat ile namazın ecrini, sevabını çok iyi bilseniz.kurtulacağınız cehennemin şiddetini ve nail olacağınız cennetin nimetlerini ve ,güzelliklerini iyi bilseniz,camiye yürüyerek gelemezseniz bile sürüne sürüne vakit namazlarına gelirdiniz,derdi.sözleri ve müjdeli Ayetleri Hadisleri çok akılda kalırdı.
Allah bilir ya bunun için kendisine Cemaat ve Hoca efendiler tarafından,O hocaların Hocası sıfatıyla anlatılırdı,anılırdı.
ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ ESKİ ÇARŞAMBA VAİZİ.09.03.2024.ANKARA.
YORUMLAR
Bu yazı, rüyada bir ilim meclisine katılan ve eski müftüsünü anlatan bir kişinin duygu ve düşüncelerini ifade eder. Şiirde, rüyada ruhun bedenden ayrıldığı ve birçok mesajlar verdiği belirtilir. Bu mesajlar, ilim meclisindeki alimlerin ilgisini çeker ve onlar da eski müftüyü tanımak isterler. Yazıda, eski müftünün hayatı, kişiliği, ilmi seviyesi ve yaptığı hizmetler övgüyle anlatılır. Şiirin sonunda, rüyada görülen ilim meclisinin aslında eski müftünün kabri olduğu ortaya çıkar. Bu da, eski müftünün ilimde yüksek bir makama ulaştığını ve ahirette de saygın bir konumda olduğunu gösterir. Kutluyorum hocam,elinize sağlık.
ABDULKERİM KAYA
YAZIMA KATTIĞINIZ DEĞER İÇİN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİM
DUA VE SELAMLARIMLA HER DAİM.