- 138 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"Yeni nesil neden mi tembel"
"Yeni nesil neden mi tembel"
Allahsız çalışmaz ki...Ne muvahhidlerin derdi onun derdidir ne İslamın ululanmasına askerdir o...
Ahirete inanmayan Hesaba inanmayan inandım sanan az inanan yiyeceği içeçeği kadar çalışır ancak...Ot da ihtiyacı kadar toprağı emer...ama çınar çok büyümeli...Osmanlı ruhunu kaybetmiş bir nesil çalışmaz ki...
"Yeni nesil neden mi tembel"evlik şart değil topluluğumuzda zina hoşgörüyle karşılanır oldu.Ülküsüz bir nesil çalışmaz ki
"Yeni nesil neden mi tembel"suriyeli kazansın parayı da sevabını da diye tembeller.Parasız sevab işlenmediğini bilmiyorlar
Hocalar zaten"namaz bedava"diye bağırıyorlar. Yunus emre de o kıldığın namaz"değil demiş...Namaz kadar pahalı ibadet yok zekatını vermeyenin namazı sadece beden eğitimdir ha...İmam"bir tekbirle cemaati secdeye götürüyor ama siyonistin karşısına dikemiyorsa"O kıldığın namaz değil..."o secdelerle nefsin ölmedi..." terörist hala nefsin...
"Yeni nesil neden mi tembel"özgürler İslamdan Allahtan...cihaddan Allahı razı etmekten...Ümmeti razı etmekten...komşuyu doyurmaktan özgürler...Allahı razı etmek para kazanmaktan geçer bilmiyorlar.Nükler sahibi olsaydı Gazzeli ezilmezdi...Nükler sahibi olmak para kazanmaktan geçer...Her markayı her mesleği siyonistte kaptırdık.evimiz var yıkıyorlar...canımızı alıyorlar...Allahtan hür olmanın sonucu işte bu...Allahın ilminden hür olmuşuz siyonistten güvendeyiz gibi yaşıyoruz...
Gönül taşla kırıılmaz gül atsan da kırılır...Kardeşlik derdimiz değil...özgürüz biz diyor yeni nesil...anneye babaya evlerini başlarına geçirse düşman sahib çıkacak o güçe sahib...bir nesil değil yeni nesil...saman çöpü kadar özgürler bu nesil özgür nesil...
Suya düşen cemreler neslimizin gönlüne de iman düşürün sorumluklar düşürün ülküler düşürün göklerden...
"Yeni neslimiz neden mi tembel"hepsi mürted cihadın İslam derdinin asisi ve mürtedi.Bir evim bir arabam olsun diyor alınca tembel
Zaren hocalar "HIRS"kötü diye bağırıyor.Ot kadar hırsı yok yeni neslin...
Bütün peygamberleri tembel buldu cezalandırdı...Görevlidir insan ve cehennem yaratmış...ey yeni nesil...Allah cihad için çalışın diyor...eş aş oruçta yasak.Cihada aşık olmayana eş aş ev araba...yasak olsun.Gazzeli ev yaptı İsrail yıktı.cihaddan özgür olamazsın evini başına yıkarlar...özgür nesil sorumsuzum de...
Yeni neslim...yenilen neslim yenilirsin neslim...
İmrendim şu Suriyeli aileye...Evde harçlığını eline veriyor tosun gibi besliyor anne baba çocuklarını..O mülteciler günlük 50 demiyor 100 demiyor iş ayırt etmeden çalışıyor, 5,10 seneye patron olacaklar haklı olarak...
ALLAH ÇALIŞANA VERİRİM DİYOYR YATANA DEĞİL
Yeni neslim...yenilen neslim yenilirsin neslim...
İş yok patronlar para vermiyor çalışma saatleri fazla diyerek birde üniversite okudum gidipte Markette mi çalışayım diyorlar bizim gençler onlar bizim ülkemiz ne halde ayağa kalkalım ülkemize sahip çıkalım demiyorlar ülkemizi para kazanma yeri görüp çalışıyorlar afgan türkmen özbek kırgız ve suriyeli sigorta onlar için önemli değil işvereninde işine geliyor onlarda bu fırsatı değerlendiriyor onların burada olması devletinde vergi kaybı demek özet ile çalışırken daha yükselmek kişinin elinde geçiş yapar başka bir işte yükselirsin yeterki çalış 1 gün olsa bile sigortalı çalış
Marketde çalışan 23,24 bin alıyor sigortada yatıyor azmı, bizim insanımız çok tembel ve gerçekten de doymuş vaziyetteler durumu kötü olan yok, durumu kötü olan her halükârda heryerde çalışır.
Evet...Gece gündüz çalışıyorlar Bizimkileri markete ekmek almaya yollayamıyorsun Mülteciler gitse bazı sektörler çöker açık
"Faizle de olsa nükler sahibi ol...dedin mi gazzedeki bebelere melek gibi ol hızır ol.Adam Osmanlının faiz almasını İslam saymıyor...Irzınızı korumayacakmısınız faizden başka çömün yoksa...silah almanıza
"Yeni nesil neden mi tembel"
Irzını korumak diye bir derdi var mı ezanı korumak diye bir derdi var mı...türbeleri mezarları korumak diye bir derdi var mı var olanlar çalışıyor...karınca hz İbrahimin ateşine gagsıyla su taşıdı.Kuş kadar beyni olan tembel değil...
Yeni neslim...yenilen neslim yenilirsin neslim...
Mesleğinde tek uzman ol...markaların da tek marka olsun dünyada...şuur bu.Namazında da orucunda da bu şuur olmayan şehadetli de olsa kamil insan değil kamil nesil değil"Asımın neslini dirilmeliyiz ülkemde...Bedirin ruhuyl bilinciyle cesaretiyle...azmiyle inancıyla...NUH gemi yap...Tufan var Armegeddon var...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.